2 451

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

JGULYAS írta:

Üdv.

Feszültség szabályzóm meghalt. 11,5-12 V-al töltődött csak az akkumulátorom. Az itteni profi ampervadász a polcról levett egy új feszszabályzót, átkötötte az én csatlakozóimra, elfogadta a 18.000FT-t és kész.

Beszokott rendelni pár darabot ebből a cuccból. A termék magyar és sárkányrepülőkbe is be szokták építeni, ami ugye nem egy rossz reklám. Tökéletesen működik. 14,4 V-ra beáll és nem moccan. Ventilátor indulásakor egy pillanatra 14,3 V lett, de vissza is állt.

Mindenhol 30e fölötti árakat találtam. Akinek kell segítek szerezni.

Es mennyire melegszik az uj fesszab?

Az úgy is kiderül hamar: felborul az ember, mint a büdösbogár. Aztán felállítjuk a motort és megyünk tovább. :-)  TomRed

2 452

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

Károly írta:
lajbi írta:

Valami gyanus az a 40e. Ugyan kis kedvezménnyel, de YTX9-BS 12v 8Ah 135A CCA -t 17e körül vettem.
AGM legyen, és te savazd föl. Van pontos leírás a hogyanról.

Sajnos az az YTZ-12 S ára 40 00 körül van, Sokat nézegetem én is, de olcsóbb nem akar lenni. Gélesnek írják, de a leírásban savas feltöltésől beszél.
A Varta, Bosch ennek fele.

Yuasa (meg ma már a legtöbb motor aksi) ú.n. AGM, (Absorbent Glass Mat, felitatott üvegszálas). Ezek kicsit eltérnek a sima ólomlemezes, folyadékosoktól. Első az, hogy nincs túlfolyó, tehát pl eldőléskor nem lehet ebből gond, meg nem is párolog.
Másrészt nagyobb az indítóárama, de nem bírja úgy a túlmerítést (50% alá).

Kicsit más a töltése is, ha állitható a töltő, akkor érdemes ezzel foglalkozni. Nincs belőle baj, ha normál "fűrdős" ólomaksi töltövel töltik.
Az ökölszabály, hogy az Ah kapacitás 1/10 A-al tölthető az ólom-sav aksi, de az AGM kb 10%-al lehet tolni.

Töltés után közvetlenül magas a fesz, de teljesen feltöltve max fél óra múlva beáll kb. 12.8 -13.0V-ra.

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

2 453

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

Yoshi írta:
JGULYAS írta:

Üdv.

Feszültség szabályzóm meghalt. 11,5-12 V-al töltődött csak az akkumulátorom. Az itteni profi ampervadász a polcról levett egy új feszszabályzót, átkötötte az én csatlakozóimra, elfogadta a 18.000FT-t és kész.

Beszokott rendelni pár darabot ebből a cuccból. A termék magyar és sárkányrepülőkbe is be szokták építeni, ami ugye nem egy rossz reklám. Tökéletesen működik. 14,4 V-ra beáll és nem moccan. Ventilátor indulásakor egy pillanatra 14,3 V lett, de vissza is állt.

Mindenhol 30e fölötti árakat találtam. Akinek kell segítek szerezni.

Es mennyire melegszik az uj fesszab?

Melegszik. Mint az eredeti. A plusz feszültsèget ìgy adja le a környezetnek.

Ahol az ùt vèget èr, ott kezdődik a kaland...

2 454

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

JGULYAS írta:
Yoshi írta:

Es mennyire melegszik az uj fesszab?

Melegszik. Mint az eredeti. A plusz feszültsèget ìgy adja le a környezetnek.

A legtöbb japán gyári fesszab Shindengen. Ezekből ahol a jelzés SH kezdetű, az a régebbi, ú.n. söntölös, tirisztoros. Az FH-val kezdődők viszont már MOSFET-esek. Gyári új állapotban nincs túl sok különbség köztük, de a FET-es kevésébé melegszik. Ezen kivűl kicsit fürgébben szabályoz, és ha elszáll, akkor sem lesz túl alacsony a (idővel döglött aksi), vagy túl magas (kiégett izzók, biztositékok).

Van magyar utángyártott MOSFET-es is, árat nem tudok.

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

2 455

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

Egy javaslat:

Akinek utángyártott feszab kell keresse a lenti emberkét (mérnök úr)
Ö gyártja az utángyártott fesszabokat (és még sok mindent)
Gyanítom ezt árulják sok helyen
Az összes ismerősöm és rengetek AT-s is ezt használja
van neki sima meg duplázott is
nekem 8 évet ment aztán eladtam az AT-t, mai napig az van benne (az már 10 év)
az áráról nem nyilatkoznák, pár éve már nem vettem senkinek

Mecseki Zsolt
Tatabánya

XL 700 V , 2008

2 456

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

Zolika írta:

Egy javaslat:

Akinek utángyártott feszab kell keresse a lenti emberkét (mérnök úr)
Ö gyártja az utángyártott fesszabokat (és még sok mindent)
Gyanítom ezt árulják sok helyen
Az összes ismerősöm és rengetek AT-s is ezt használja
van neki sima meg duplázott is
nekem 8 évet ment aztán eladtam az AT-t, mai napig az van benne (az már 10 év)
az áráról nem nyilatkoznák, pár éve már nem vettem senkinek

Mecseki Zsolt
Tatabánya

 
telefonszámot nem tudsz ?

2 457

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

mecseki.zsolt@solvart.hu

34/302-463
20/918-97-43

XL 700 V , 2008

2 458

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

Zolika írta:

mecseki.zsolt@solvart.hu

34/302-463
20/918-97-43

köszi

2 459

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

poppec írta:

Sziasztok!

Szerelt már fel vki közületek ilyen légkürtöt a motorra?

A kérdés, hogy ti hol találtatok neki jó helyet? Eddig csak a hátsó villa töve fölötti kis 2-3 öklömnyi helyre sikerült be tetriszezni, ahol van is mihez rögzíteni, de nem vagyok elégedett, félek hogy beázik.
Nem tudom mennyire érzékeny a motor hőjére, ha ahhoz közel szereli az ember... Bárkinek tapasztalata az ügyben?


Valamennyire válaszolva a saját kérdésemre/hátha más is csinálna ilyen "tuningot": nagy nehezen beküzdöttem a légkürtöt a hátsó rugóstag és a blokk közé és ott rögzítettem egy svéd bilinccsel, ill. (átmenetileg) egy gyors kötözővel.
A vezetékezéssel  ráment ugyan vagy 7 órám, de legalább közben megszereztem az OKJ-s nőgyógyász végzettséget is! smile Nagy kézfejjel ne álljon neki senki, azt mondom...

Most jön a teszt fázis (nem veri-e tele sárral a kerék, mennyire tart a rögzítés, miegymás), aztán meglátjuk...

Csatolt fájlok

IMG_20180421_150225-kürt-bal2.jpg 641.79 kb, még egyszer sem töltötték le. 

IMG_20180421_150341-kürt-jobb1.jpg 739.66 kb, még egyszer sem töltötték le. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.

2 460

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

Sziasztok,
van valakinek ötlete,vagy tapasztalata kiegészítő menetfény felszereléséhez? volt már esetleg ilyen felvetés korábban?
szeretném jobban láthatóvá tenni magam a szembe jövők számára.

köszi!
üdv
István

2 461 Utoljára liptakferi szerkesztette (2018. 04. 26. 19:52:52)

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

varesz73 írta:

Sziasztok,
van valakinek ötlete,vagy tapasztalata kiegészítő menetfény felszereléséhez? volt már esetleg ilyen felvetés korábban?
szeretném jobban láthatóvá tenni magam a szembe jövők számára.

köszi!
üdv
István

De van ám.... ez enyém (is ) olyan mint egy karácsonyfa  big_smile
Egy igen jól látható ezüst fenyő wink
Aszongyahogy elöl: lenn két devil eye ledes "ködlámpa", kézvédőkön ledes, főfényszóró xenon.
Hátul 4+2index, ledes hátsó lámpa és a helyzetjelzős póféklámpa a dobozon indexel (az a +2 index a 4 mellett, csak mert beszóltak, hogy nem elég jól látszik az indexem.... wink
Sokan megosztottuk itt már ezen tapasztalatainkat. Jobb fent a keresőbe lámpa vagy  ködlámpa szavakra meg is találod

'01 TA650XLV 2016-2021
'16 Triumph Tiger 800xca 2021-
Everything that kills me makes me feel alive!

2 462

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

Az enyémen is van két "ködlámpa". A szomorú igazság, hogy teljesen szabálytalan. A rendőr büntethet érte, az osztrák rendőr még keményebben.... sad   De használjuk. Azért szereltem fel én is, mert többször tolattak ki, fordultak elém. Talán így előbb, vagy egyáltalán észre vesz!  smile

"Az offroad szó jelentése Ukrajna után változni szokott!" - Yoshi
Sachs 100 (1962.1964) K 55 (1967-1969) Ural (1970-1971) P 10 (1973) Izs Planet (1974-1975) Transalp xl650v 2006 (2015-2019), Transalp xl650v 2005 (2019-2022), 
Yamaha XT 600 43f 1986 (2021-2022) , Africa Twin RD 07 2002 (2021-), Suzuki DR 650 1991 (2022 - 2023), Transalp 600V 1993 (2022 -2023) Transalp 650 (2023 -  )

2 463

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

liptakferi írta:
varesz73 írta:

Sziasztok,
van valakinek ötlete,vagy tapasztalata kiegészítő menetfény felszereléséhez? volt már esetleg ilyen felvetés korábban?
szeretném jobban láthatóvá tenni magam a szembe jövők számára.

köszi!
üdv
István

Sokan megosztottuk itt már ezen tapasztalatainkat. Jobb fent a keresőbe lámpa vagy  ködlámpa szavakra meg is találod

A "menetfény" keresőszóra is bejön jó pár találat.

Honda Transalp XL650V 2007 (2009-)
Honda Deauville NT650V 2005 (2005-)
Suzuki GSX1400 2003 (2021-)

2 464

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

sziasztok 90 évjárat fesz.szabályozó kellene tudtok nekem segíteni az a adatokban....köszi big_smile találtam egy olyat hogy,Honda 31600-my2-621 5vezeték két csat....4806ft-ért a motorosoknak.hu  oldalon ...köszi

2 465 Utoljára Tomita szerkesztette (2018. 04. 28. 17:27:29)

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

yaku írta:

sziasztok 90 évjárat fesz.szabályozó kellene tudtok nekem segíteni az a adatokban....köszi big_smile találtam egy olyat hogy,Honda 31600-my2-621 5vezeték két csat....4806ft-ért a motorosoknak.hu  oldalon ...köszi

boonstraparts.com
kakasdi bontósnak is elég sok cucca van. Twinmotor vagy mi a neve

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

2 466

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

Tomita írta:
yaku írta:

sziasztok 90 évjárat fesz.szabályozó kellene tudtok nekem segíteni az a adatokban....köszi big_smile találtam egy olyat hogy,Honda 31600-my2-621 5vezeték két csat....4806ft-ért a motorosoknak.hu  oldalon ...köszi

boonstraparts.com
kakasdi bontósnak is elég sok cucca van. Twinmotor vagy mi a neve

köszi.. smile

2 467 Utoljára Tomita szerkesztette (2018. 05. 02. 18:53:59)

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

yaku írta:
Tomita írta:

boonstraparts.com
kakasdi bontósnak is elég sok cucca van. Twinmotor vagy mi a neve

köszi.. smile

Szerdán megyek arra, ha kell megkérdezem..

nincs neki,megkérdeztem.

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

2 468 Utoljára Tomita szerkesztette (2018. 05. 02. 18:59:43)

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

Mérnök Urak és más hozzáértők!

A hűtővíz gombáját (jeladómenetesbizbasz bal oldalon,fényes kanócos big_smile ) kicserélném a KOSO műszer gombájára. No már most, a gyári az egy kanócos, ez meg a ( KOSO)kettő.
1. Rá lehet kötni a KOSO valamelyik vezetékére a gyári kanócot ? (igy menne mind két kütyü?)
2.Ha igen akkor azt ki kell mérni vagy mit köll vele csinálni. Mindig is utáltam ezt az amperes-ohmos hókuszpókuszt Ugy mondjátok el,hogy én is értsem.
3. Mivel mindig van valami, ami nem sikerül, ha a kettőt egybe kötöjük akkor esetleg nem fog hitelesen mérni ? (bár amúgy sem)..

Köszi

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

2 469

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

Tomita írta:

Mérnök Urak és más hozzáértők!

A hűtővíz gombáját (jeladómenetesbizbasz bal oldalon,fényes kanócos big_smile ) kicserélném a KOSO műszer gombájára. No már most, a gyári az egy kanócos, ez meg a ( KOSO)kettő.
1. Rá lehet kötni a KOSO valamelyik vezetékére a gyári kanócot ? (igy menne mind két kütyü?)
2.Ha igen akkor azt ki kell mérni vagy mit köll vele csinálni. Mindig is utáltam ezt az amperes-ohmos hókuszpókuszt Ugy mondjátok el,hogy én is értsem.
3. Mivel mindig van valami, ami nem sikerül, ha a kettőt egybe kötöjük akkor esetleg nem fog hitelesen mérni ? (bár amúgy sem)..

Köszi

Csak tippelek. Ezek a jeladók általában ú.n. NTC-k, tehát a hőmérséklet függvényében az ellenállás változik: ha melegebb van, csökken. A jeladóval sorba kötnek egy fix ellenállást, és így egy fesz. osztó keletkezik: a két ellenállás közötti pont feszültsége hőmérséklet függő. A spanyol, a Servic Emanuel tudja az értékeket.
Legalább 20 és 100C fokon megadják az ellenállás értéket (ez ki is mérhető könnyen).

Az egyik azért egy kábeles, mert a földhöz képest mér 12V (ami ugye inkább 14.5V) tartományban.
A koso meg valószínű saját 0-hoz képest +5V vagy +3.3-hoz, ez elvileg pontosabb is.

A koso nem biztos, hogy értékeli a 12V-ot. A gyári meg ki tudja mit mér a koso jeladóval.

Szerintem ragaszd a kosot a gyári hőfok kijelzőre és használd csak azt smile.

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

2 470

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

lajbi írta:
Tomita írta:

Mérnök Urak és más hozzáértők!

A hűtővíz gombáját (jeladómenetesbizbasz bal oldalon,fényes kanócos big_smile ) kicserélném a KOSO műszer gombájára. No már most, a gyári az egy kanócos, ez meg a ( KOSO)kettő.
1. Rá lehet kötni a KOSO valamelyik vezetékére a gyári kanócot ? (igy menne mind két kütyü?)
2.Ha igen akkor azt ki kell mérni vagy mit köll vele csinálni. Mindig is utáltam ezt az amperes-ohmos hókuszpókuszt Ugy mondjátok el,hogy én is értsem.
3. Mivel mindig van valami, ami nem sikerül, ha a kettőt egybe kötöjük akkor esetleg nem fog hitelesen mérni ? (bár amúgy sem)..

Köszi

Csak tippelek. Ezek a jeladók általában ú.n. NTC-k, tehát a hőmérséklet függvényében az ellenállás változik: ha melegebb van, csökken. A jeladóval sorba kötnek egy fix ellenállást, és így egy fesz. osztó keletkezik: a két ellenállás közötti pont feszültsége hőmérséklet függő. A spanyol, a Servic Emanuel tudja az értékeket.
Legalább 20 és 100C fokon megadják az ellenállás értéket (ez ki is mérhető könnyen).

Az egyik azért egy kábeles, mert a földhöz képest mér 12V (ami ugye inkább 14.5V) tartományban.
A koso meg valószínű saját 0-hoz képest +5V vagy +3.3-hoz, ez elvileg pontosabb is.

A koso nem biztos, hogy értékeli a 12V-ot. A gyári meg ki tudja mit mér a koso jeladóval.

Szerintem ragaszd a kosot a gyári hőfok kijelzőre és használd csak azt smile.

Köszönöm. Nagyon vágod eztet az amperokat (is) big_smile  big_smile
A gyárinak valami 3 értéket olvastam ( 28 ohm-58 ohm-120 ohm nem biztos hogy pont ezek de valami hasonló)

Szóval csak KOSO lesz egyenlőre, magában aztán majd meglátjuk.

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

2 471

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

dear uraim!

van egy apró piszlicsáré problémám.
épp münchenben vagyok, motorral. az autópályákat elkerülve jöttem, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy elég hosszú volt időben az út.
és valamikor út közben, illetve szombaton egy másik kör alatt a féklámpám megőrült.
szimptóma: folyamatosan ég. akár fékezek, akár nem. néha, ha kátyúba megyek, villog, mintha kontaktos lenne valami valahol. néha pedig kialszik rendesen, de ez nagyon ritka, leginkább akármit csinálok, folyamatosan fékezni látszódom.

ez leginkább azért gáz, mert rövid úton ki fog vasalni valami osztrák vadbarom hazafelé.

szóval az lenne a kérdés, hogy mi a fene lehet a gond, és orvosolható-e az én igen alapszintű [se] képességeimmel a szerelés terén. vagy keressek egy jürgent, aki megcsinálja - csilliárdokért nyilván.

I don't need luck - I have ammo!
CRF1000L 2019

2 472

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

storm írta:

dear uraim!

van egy apró piszlicsáré problémám.
épp münchenben vagyok, motorral. az autópályákat elkerülve jöttem, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy elég hosszú volt időben az út.
és valamikor út közben, illetve szombaton egy másik kör alatt a féklámpám megőrült.
szimptóma: folyamatosan ég. akár fékezek, akár nem. néha, ha kátyúba megyek, villog, mintha kontaktos lenne valami valahol. néha pedig kialszik rendesen, de ez nagyon ritka, leginkább akármit csinálok, folyamatosan fékezni látszódom.

ez leginkább azért gáz, mert rövid úton ki fog vasalni valami osztrák vadbarom hazafelé.

szóval az lenne a kérdés, hogy mi a fene lehet a gond, és orvosolható-e az én igen alapszintű [se] képességeimmel a szerelés terén. vagy keressek egy jürgent, aki megcsinálja - csilliárdokért nyilván.

Szia!

Először szűrd ki hogy első vagy hátsó féklámpa kapcsoló. Ezt a legegyszerűbb ha az első féken lévő kettő sarut lehúzod. Ha tovább világít akkor hátsó féklámpa kapcsoló. (Ha megszűnt, akkor szerintem hagyd így, úgyis többnyire egyszerre használod a kettő féket uh lesz féklámpád.

Ha a hátsó a ludas, akkor ott lehet a rugó ami húzza a kapcsolót, elvileg kézzel, vagy fogóval tudod kicsit hajlítgatni, a lényege az hogy kevésbé feszüljön (ezt a rázkódásra kialszik magyarázhatja).

KÍváncsi vagyok a fejleményekre.

A motoromból sosem folyik az olaj, ő csak megjelöli a területét!
XL650V (2001)
CBF600NA (2010)

2 473

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

storm írta:

dear uraim!

van egy apró piszlicsáré problémám.
épp münchenben vagyok, motorral. az autópályákat elkerülve jöttem, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy elég hosszú volt időben az út.
és valamikor út közben, illetve szombaton egy másik kör alatt a féklámpám megőrült.
szimptóma: folyamatosan ég. akár fékezek, akár nem. néha, ha kátyúba megyek, villog, mintha kontaktos lenne valami valahol. néha pedig kialszik rendesen, de ez nagyon ritka, leginkább akármit csinálok, folyamatosan fékezni látszódom.

ez leginkább azért gáz, mert rövid úton ki fog vasalni valami osztrák vadbarom hazafelé.

szóval az lenne a kérdés, hogy mi a fene lehet a gond, és orvosolható-e az én igen alapszintű [se] képességeimmel a szerelés terén. vagy keressek egy jürgent, aki megcsinálja - csilliárdokért nyilván.


Annyit korrigálnék Wihte megjegyzéséhez, hogy a hátsó féklámpakapcsoló előfeszítését lehet állítani egy csavarorsóval nem kell a rugót hajlítgatni. smile

"Az offroad szó jelentése Ukrajna után változni szokott!" - Yoshi
Sachs 100 (1962.1964) K 55 (1967-1969) Ural (1970-1971) P 10 (1973) Izs Planet (1974-1975) Transalp xl650v 2006 (2015-2019), Transalp xl650v 2005 (2019-2022), 
Yamaha XT 600 43f 1986 (2021-2022) , Africa Twin RD 07 2002 (2021-), Suzuki DR 650 1991 (2022 - 2023), Transalp 600V 1993 (2022 -2023) Transalp 650 (2023 -  )

2 474

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

Sindbad írta:
storm írta:

dear uraim!

van egy apró piszlicsáré problémám.
épp münchenben vagyok, motorral. az autópályákat elkerülve jöttem, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy elég hosszú volt időben az út.
és valamikor út közben, illetve szombaton egy másik kör alatt a féklámpám megőrült.
szimptóma: folyamatosan ég. akár fékezek, akár nem. néha, ha kátyúba megyek, villog, mintha kontaktos lenne valami valahol. néha pedig kialszik rendesen, de ez nagyon ritka, leginkább akármit csinálok, folyamatosan fékezni látszódom.

ez leginkább azért gáz, mert rövid úton ki fog vasalni valami osztrák vadbarom hazafelé.

szóval az lenne a kérdés, hogy mi a fene lehet a gond, és orvosolható-e az én igen alapszintű [se] képességeimmel a szerelés terén. vagy keressek egy jürgent, aki megcsinálja - csilliárdokért nyilván.


Annyit korrigálnék Wihte megjegyzéséhez, hogy a hátsó féklámpakapcsoló előfeszítését lehet állítani egy csavarorsóval nem kell a rugót hajlítgatni. smile

hűha, jönnek a kifejezések, amiket sose fogok érteni big_smile
naszóval. hol lehet pontosan állítani az előfeszítést? hol ez a csavarorsó? és mivel lehet állítani? csavarhúzó vagy fogó?
ma elfelejtettem ránézni, de holnap a céges garázsban lehúzkodok mindent mindenhonnan.

I don't need luck - I have ammo!
CRF1000L 2019

2 475 Utoljára Tomita szerkesztette (2018. 05. 07. 21:39:22)

Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás

storm írta:
Sindbad írta:

Annyit korrigálnék Wihte megjegyzéséhez, hogy a hátsó féklámpakapcsoló előfeszítését lehet állítani egy csavarorsóval nem kell a rugót hajlítgatni. smile

hűha, jönnek a kifejezések, amiket sose fogok érteni big_smile
naszóval. hol lehet pontosan állítani az előfeszítést? hol ez a csavarorsó? és mivel lehet állítani? csavarhúzó vagy fogó?
ma elfelejtettem ránézni, de holnap a céges garázsban lehúzkodok mindent mindenhonnan.

Jobb oldal, fékpedál megett, a lábtarto konzol belsó felén, csak hogy nehezebb lkegyen hozzája férnyi.
Kicsi ujjaddal tudod állítani.
a féklámpa kampcsoló (3- alkatrész) függőleges része menetes (csavarorsós bizbasz), ennek a tejébe van beakasztva a rugó ( fényes ló@asz a végén kampó- 4. számú alkatrész). Nos a mnetes rész csavargatásával lehet állítani, hogy mikor gyűjjön az áram a lámpába.  először fellazít, aztám pedált lenyom...nem jó kicsit ráteker..pedál lenyom..nem jó..kicsit teker..na most már jó. Arra figyelj,hogy a lábpozízióhoz állítsd be. ( amikor fékezed, lábfékkal lenyomva, akkor égjen). ne ugye nem olyan bonyolult..

ui: mikor lenyomod a pedált kell nézni a hátsólámpát,hogy mikor gyullad fel mer különben nem ér semmit az egész csak a söröd fogy... big_smile  big_smile

amúgy az a kedvenc részem, hogy " kátyuba menvén villog, mintha kontakthibás lenne"  Na Uraim ez a tudás!! Melyik fórumon olvasol ilyet? Hogy menetközben a kátyuba ellenőrzöm a hátsó féklámpát? Na? Lehet,hogy beveszem a motoros-oktatási programba... big_smile  big_smile

Csatolt fájlok

honda-xl650v-transalp-2003-3-european-direct-sales-pedalstand_bigeccb2s1f__1900_7848.gif 87.49 kb, még egyszer sem töltötték le. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002