storm írta:Sindbad írta:
Annyit korrigálnék Wihte megjegyzéséhez, hogy a hátsó féklámpakapcsoló előfeszítését lehet állítani egy csavarorsóval nem kell a rugót hajlítgatni.
hűha, jönnek a kifejezések, amiket sose fogok érteni
naszóval. hol lehet pontosan állítani az előfeszítést? hol ez a csavarorsó? és mivel lehet állítani? csavarhúzó vagy fogó?
ma elfelejtettem ránézni, de holnap a céges garázsban lehúzkodok mindent mindenhonnan.
Jobb oldal, fékpedál megett, a lábtarto konzol belsó felén, csak hogy nehezebb lkegyen hozzája férnyi.
Kicsi ujjaddal tudod állítani.
a féklámpa kampcsoló (3- alkatrész) függőleges része menetes (csavarorsós bizbasz), ennek a tejébe van beakasztva a rugó ( fényes ló@asz a végén kampó- 4. számú alkatrész). Nos a mnetes rész csavargatásával lehet állítani, hogy mikor gyűjjön az áram a lámpába. először fellazít, aztám pedált lenyom...nem jó kicsit ráteker..pedál lenyom..nem jó..kicsit teker..na most már jó. Arra figyelj,hogy a lábpozízióhoz állítsd be. ( amikor fékezed, lábfékkal lenyomva, akkor égjen). ne ugye nem olyan bonyolult..
ui: mikor lenyomod a pedált kell nézni a hátsólámpát,hogy mikor gyullad fel mer különben nem ér semmit az egész csak a söröd fogy...
amúgy az a kedvenc részem, hogy " kátyuba menvén villog, mintha kontakthibás lenne" Na Uraim ez a tudás!! Melyik fórumon olvasol ilyet? Hogy menetközben a kátyuba ellenőrzöm a hátsó féklámpát? Na? Lehet,hogy beveszem a motoros-oktatási programba...
Csatolt fájlokhonda-xl650v-transalp-2003-3-european-direct-sales-pedalstand_bigeccb2s1f__1900_7848.gif 87.49 kb, még egyszer sem töltötték le.
Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002