storm írta:na, utolért a HISS átok engem is. egész hétvégén motoroztam, erre tegnap oroszlányban kútról indulás helyett beintett a szemétláda.
már visszaolvastam párszor, és tudom, hogy vészleállító vagy főtengely jeladó lehet a gond - vagy persze maga a HISS antenna ....
700-as TA-nál a "melegen nem indul" probléma paraméterei (friss mai élmény):
- forog az indítómotor, de nem indul (pont mint amikor a vészleállító gombot bekapcsolva felejted)
- kb. 2 másodperc után kigyullad az FI piros lámpa, tovább nem is erőltetem
- megpróbálom még háromszor, voszonylag rövid ideig indítózva, de nem indul
- motor hőmérséklet 75 fok a kijelző szerint
- HISS lámpa nem világít közben (!)
- leparkolom a motort, bukó dobozba, indulok gyalog tovább, majd később visszajövök, de előtte csak megpróbálom utoljára .... és
- indítás közben újra világít az FI lámpa, majd váratlanul beindul a motor, FI villogni kezd, de nem szabályosan, egy kicsit elalszik majd újra villog
- elindulok, FI folyamatosan világít, kb 2 perc alatt visszaérek az irodába és leparkolok
- leállítás után próba indítás, indul minden gond nélkül, semmi hibajelző nem világít.
Egy-egy ilyen eset után a motor főtengely jeladó hibát tárolt. A hiba megjelenése teljesen rendszertelen, amikor éppen szervizben voltam természetesen nem volt semmi gond így nem lehetett kimérni. Ez azért gond, mert a szervizvezető szerint nagy valőszínűséggel a jeladó a ludas, de nem 100 %.
Ebben az évben háromszor volt ilyen gondom, de az is igaz, hogy a hiba miatt csak akkor ülök motorra, ha megállás után van ideje kihűlni. Jövő héten megyek szervizbe, kicserélik a jeladót, aztán meglátjuk mi lesz.