1 276

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Én de11 körül indultam a kempingből Sásd fele
akkor (lehet) hogy nem te voltál
úgy látszik arra fele népszerü a 700-as

XL 700 V , 2008

1 277

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Hello!
Felmerült egy olyan probléma, hogy 2002-es Transalpban a benzincsap membránja elszakadt, mert sokat állt szegényke kihasználatlanság miatt. A hivatalos Honda szerviz adott ajánlatot javítókészletre 17.000HUF, amit kissé sokallok.
Van esetleg más megoldás, mert sajna nem találtam sehol máshol.

Éljenek a KÉKek!
TA 2003 650

1 278 Utoljára Tomita szerkesztette (2018. 08. 30. 15:41:13)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Shuffny írta:

Hello!
Felmerült egy olyan probléma, hogy 2002-es Transalpban a benzincsap membránja elszakadt, mert sokat állt szegényke kihasználatlanság miatt. A hivatalos Honda szerviz adott ajánlatot javítókészletre 17.000HUF, amit kissé sokallok.
Van esetleg más megoldás, mert sajna nem találtam sehol máshol.

wemoto.it  http://www.wemoto.it/bikes/honda/xl_650 … epair_kit/
motoralkatrész.eu ??
REGAL?

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

1 279

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Mi lehet a baj? Albánia óta nem sokat gurultam. A múlt héten elővettem és indulás után nagyobb gázt húzva bedadogott a motor, visszaengedve jobb, aztán megint nagy gáz és dadog. Ezt kb 3 szor megcsinálta. Utána jó volt. Aznap előjött mégegyszer, de fél perc után megint jó.

(Yodesz)
XL650V 2006

1 280

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

CsernaiGábor írta:

Mi lehet a baj? Albánia óta nem sokat gurultam. A múlt héten elővettem és indulás után nagyobb gázt húzva bedadogott a motor, visszaengedve jobb, aztán megint nagy gáz és dadog. Ezt kb 3 szor megcsinálta. Utána jó volt. Aznap előjött mégegyszer, de fél perc után megint jó.

Jó lenne hallani, hogy dadog (gyujtás kihagy, dúsan ledadog, stb).
De így képernyőre tett kezekkel, behunyt szemmel küldve az erőt, úgy érzem,nem kap elég benzint.
Valahol valami kóbor szennyeződés talán.
Nem biztos, hogy karbi, lehet tank szellőzés, légszűrő stb.

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 281

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

CsernaiGábor írta:

Mi lehet a baj? Albánia óta nem sokat gurultam. A múlt héten elővettem és indulás után nagyobb gázt húzva bedadogott a motor, visszaengedve jobb, aztán megint nagy gáz és dadog. Ezt kb 3 szor megcsinálta. Utána jó volt. Aznap előjött mégegyszer, de fél perc után megint jó.

Az enyém is megtorpan, osztán huss... Nálam megjelent a dzsuva a légszűrő csonknál, valszeg megvénült, elaggott, megette a kenyere (benzinje) javát...Jóságos Regál bácsinak feladtam a leckét, remélem lelt nekem eme remek alkatrészt....

"Hiszek a halál előtti életben."
650 (2005)

1 282 Utoljára Shuffny szerkesztette (2018. 09. 03. 12:41:12)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Tomita írta:
Shuffny írta:

Hello!
Felmerült egy olyan probléma, hogy 2002-es Transalpban a benzincsap membránja elszakadt, mert sokat állt szegényke kihasználatlanság miatt. A hivatalos Honda szerviz adott ajánlatot javítókészletre 17.000HUF, amit kissé sokallok.
Van esetleg más megoldás, mert sajna nem találtam sehol máshol.

wemoto.it  http://www.wemoto.it/bikes/honda/xl_650 … epair_kit/
motoralkatrész.eu ??
REGAL?

Hello!

Az motoralkatrésszel beszéltünk, de ő nála nincs, wemoto-n megvan a 2002-esé. Továbbítom az illetékesnek.
Köszönöm a segítséget!

Éljenek a KÉKek!
TA 2003 650

1 283 Utoljára CsernaiGábor szerkesztette (2018. 09. 03. 15:56:56)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

lajbi írta:
CsernaiGábor írta:

Mi lehet a baj? Albánia óta nem sokat gurultam. A múlt héten elővettem és indulás után nagyobb gázt húzva bedadogott a motor, visszaengedve jobb, aztán megint nagy gáz és dadog. Ezt kb 3 szor megcsinálta. Utána jó volt. Aznap előjött mégegyszer, de fél perc után megint jó.

Jó lenne hallani, hogy dadog (gyujtás kihagy, dúsan ledadog, stb).
De így képernyőre tett kezekkel, behunyt szemmel küldve az erőt, úgy érzem,nem kap elég benzint.
Valahol valami kóbor szennyeződés talán.
Nem biztos, hogy karbi, lehet tank szellőzés, légszűrő stb.

Még egyvalami eszembe jutott. Miután megtorpant a kipufogó durrant egy nagyot.

Még nem volt időm leszedni a tankot, de valamelyik nap ránézek.

(Yodesz)
XL650V 2006

1 284

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

CsernaiGábor írta:

Még egyvalami eszembe jutott. Miután megtorpant a kipufogó durrant egy nagyot.

Még nem volt időm leszedni a tankot, de valamelyik nap ránézek.

Veszélyes a távgyógyítás, de a pukkanás fals gyanús. Valami kis cső lecsuszott-megrepedt a karbi körül, ilyesmi.

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 285

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

lajbi írta:
CsernaiGábor írta:

Még egyvalami eszembe jutott. Miután megtorpant a kipufogó durrant egy nagyot.

Még nem volt időm leszedni a tankot, de valamelyik nap ránézek.

Veszélyes a távgyógyítás, de a pukkanás fals gyanús. Valami kis cső lecsuszott-megrepedt a karbi körül, ilyesmi.

Gábor, érdekelne a megfejtés, ha sikerült elhárítani a hibát.
Köszönettel,

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 286

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Ma nem motoroztam, de délután kicsit szereltem.

Hangolgattam a karbit, de nem igazán volt logikus, hogy milyen változásra mit reagál. Ezért kicseréltem a szivócsonkot. Ez sajnos honda, 21e Ft, de ebből nincs utángyártott.

A karburátor tisztitó spray nagyon jó anyag, hasznos.

Ha már arra jártam, fúvóka, tű pozició (domin alátéttel, nincsenek rovátkák) is változtatva. Próbakör eredménye biztató, holnap finomhangolás.

Kiváncsi vagyok az eredményre, mert megszegtem a karburátor állitás alapszabályát,  hogy egyszerre egy dolgot változtassak. smile

Csatolt fájlok

karbi01.jpg 281.49 kb, még egyszer sem töltötték le. 

karbi02.jpg 340.18 kb, még egyszer sem töltötték le. 

karbi03.jpg 307.1 kb, még egyszer sem töltötték le. 

karbi04.jpg 278.33 kb, 1 letöltés 2018-09-15 óta. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 287

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

lajbi írta:
lajbi írta:

Veszélyes a távgyógyítás, de a pukkanás fals gyanús. Valami kis cső lecsuszott-megrepedt a karbi körül, ilyesmi.

Gábor, érdekelne a megfejtés, ha sikerült elhárítani a hibát.
Köszönettel,

A tankot levettem, az szuszog. Üzemanyagot kap.
A karburátor csonkjainak bilicsein a csavarok mindkét oldalon lazák voltak. Azokat meghúztam, de egyszer azóta még jelentkezett a torpanás hideg motornál.
Azóta mentem egy napos karikán majd 500 km-t és nem jött elő többször.

(Yodesz)
XL650V 2006

1 288

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

CsernaiGábor írta:
lajbi írta:

Gábor, érdekelne a megfejtés, ha sikerült elhárítani a hibát.
Köszönettel,

A tankot levettem, az szuszog. Üzemanyagot kap.
A karburátor csonkjainak bilicsein a csavarok mindkét oldalon lazák voltak. Azokat meghúztam, de egyszer azóta még jelentkezett a torpanás hideg motornál.
Azóta mentem egy napos karikán majd 500 km-t és nem jött elő többször.

Köszönöm!

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 289

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sziasztok!
Van valakinek ötlete javaslata hogyan tudnam a jelenlegi Üzemanyagbtartály kapacitas növelni?!

Nem olyanra gondoltam, hogy az olasz Boanao terméket vegyem meg attól olcsóbb megoldas erdekelne (a 34 literes üa tankjuk kb. 600 Fontba kerül) lattam Africa Twin tankot is de ahhoz nagyon át kellene szabni a motor egyéb idomait...
Szóval barmilyen építő javaslatnak örülnék!

Motoros üdvözlettel. Edu

Transalp xl 600 v 1990

Transalp XL 600 V 1990 Made in Japan

1 290

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Edu írta:

Sziasztok!
Van valakinek ötlete javaslata hogyan tudnam a jelenlegi Üzemanyagbtartály kapacitas növelni?!

Nem olyanra gondoltam, hogy az olasz Boanao terméket vegyem meg attól olcsóbb megoldas erdekelne (a 34 literes üa tankjuk kb. 600 Fontba kerül) lattam Africa Twin tankot is de ahhoz nagyon át kellene szabni a motor egyéb idomait...
Szóval barmilyen építő javaslatnak örülnék!

Motoros üdvözlettel. Edu

Transalp xl 600 v 1990

Szia! Nem értem a gondot... roll Miért a Zözemanyag-tartányt akarod növelni? Két benzinflaska a dobozra, szerintem jó is: 1. nem kerül sokba, 2. a súlyt nem mindegy hol cipeled Szerintem Hobo barátunk ehhez jobban hozzá tud szólni. Nem emléxen az írásában, hogy tágabb tankja lett volna... roll

"Hiszek a halál előtti életben."
650 (2005)

1 291

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Öcsi írta:
Edu írta:

Sziasztok!
Van valakinek ötlete javaslata hogyan tudnam a jelenlegi Üzemanyagbtartály kapacitas növelni?!

Nem olyanra gondoltam, hogy az olasz Boanao terméket vegyem meg attól olcsóbb megoldas erdekelne (a 34 literes üa tankjuk kb. 600 Fontba kerül) lattam Africa Twin tankot is de ahhoz nagyon át kellene szabni a motor egyéb idomait...
Szóval barmilyen építő javaslatnak örülnék!

Motoros üdvözlettel. Edu

Transalp xl 600 v 1990

Szia! Nem értem a gondot... roll Miért a Zözemanyag-tartányt akarod növelni? Két benzinflaska a dobozra, szerintem jó is: 1. nem kerül sokba, 2. a súlyt nem mindegy hol cipeled Szerintem Hobo barátunk ehhez jobban hozzá tud szólni. Nem emléxen az írásában, hogy tágabb tankja lett volna... roll

Csatolt fájlok

3_146.jpg
3_146.jpg 40.75 kb, 12 letöltés 2018-09-20 óta. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

1 292

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Tomita! Ez de ütősen néz ki! Mintha holnap indulnának vele a Dakar Rally-n. big_smile

BMW 1150 GS Adventure 2003
"Kibernetikus organizmus! Élő szövet a fém vázon!"
(Terminator2, 1991)

1 293

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sztifi írta:

Tomita! Ez de ütősen néz ki! Mintha holnap indulnának vele a Dakar Rally-n. big_smile

big_smile  big_smile akkor találtam amikor kifogyott a benzinem.. sad  sad

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

1 294 Utoljára ficsmester szerkesztette (2019. 02. 11. 17:43:00)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Mikor szétszedtem a karburátorokat, észre vettem hogy az egyik tű és a fúvókája el van kopva. Ha már úgyis be van építve a k&n szűrő, meg a nyitott dob, akkor miért is ne rakhatnék be egy dynojet kittet!
Már meg is jött, a beszerelést majd fotódokumentálom, tapasztalokat is megosztom. Elvileg alul hamarabb jön a nyomaték.

- Karburátor kit

- STAGE1-es kivitel

- Európai motorokhoz

- Optimális levegő/üzemanyag keverék előallításához

- Dinamikusabb gázreakció

- Teljesítmény és nyomaték növekedés

- A csomag tartalmazza:

Főfúvokákat

Állítható karburátor tűt

Zégergyűrűt

Karburátor rugókat

Szerelési leírás

- 1 év garancia

Csatolt fájlok

IMG_20190121_153252322.jpg 1.56 mb, még egyszer sem töltötték le. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Mindig van egy rövidebb út   big_smile
XL600v '97 pd10

1 295

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Kircsi,
Mikor teszteled?
Már fúvókákon ülök  lol  lol

ficsmester írta:

Mikor szétszedtem a karburátorokat, észre vettem hogy az egyik tű és a fúvókája el van kopva. Ha már úgyis be van építve a k&n szűrő, meg a nyitott dob, akkor miért is ne rakhatnék be egy dynojet kittet!
Már meg is jött, a beszerelést majd fotódokumentálom, tapasztalokat is megosztom. Elvileg alul hamarabb jön a nyomaték.

- Karburátor kit

- STAGE1-es kivitel

- Európai motorokhoz

- Optimális levegő/üzemanyag keverék előallításához

- Dinamikusabb gázreakció

- Teljesítmény és nyomaték növekedés

- A csomag tartalmazza:

Főfúvokákat

Állítható karburátor tűt

Zégergyűrűt

Karburátor rugókat

Szerelési leírás

- 1 év garancia

Nem én estem el, a föld forgott...  Jöhet az oscar big_smile
xl650v 2001

1 296

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

ficsmester írta:

Mikor szétszedtem a karburátorokat, észre vettem hogy az egyik tű és a fúvókája el van kopva. Ha már úgyis be van építve a k&n szűrő, meg a nyitott dob, akkor miért is ne rakhatnék be egy dynojet kittet!
Már meg is jött, a beszerelést majd fotódokumentálom, tapasztalokat is megosztom. Elvileg alul hamarabb jön a nyomaték.


Főfúvokákat

Vigyázz, dynojet fuvóka számozás más, mint a gyári!

http://www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_mikuni_ … _sizes.htm

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 297

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

lajbi írta:
ficsmester írta:

Mikor szétszedtem a karburátorokat, észre vettem hogy az egyik tű és a fúvókája el van kopva. Ha már úgyis be van építve a k&n szűrő, meg a nyitott dob, akkor miért is ne rakhatnék be egy dynojet kittet!
Már meg is jött, a beszerelést majd fotódokumentálom, tapasztalokat is megosztom. Elvileg alul hamarabb jön a nyomaték.


Főfúvokákat

Vigyázz, dynojet fuvóka számozás más, mint a gyári!

http://www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_mikuni_ … _sizes.htm

Igen tudom. De mivel ez egy szett, kapok hozá tűket is, ezeken már van állítási lehetőség. A leirásban van ajánlás hogy hová kell állítani, elvileg jónak kell lennie.

Mindig van egy rövidebb út   big_smile
XL600v '97 pd10

1 298

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

ficsmester írta:
lajbi írta:

Vigyázz, dynojet fuvóka számozás más, mint a gyári!

http://www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_mikuni_ … _sizes.htm

Igen tudom. De mivel ez egy szett, kapok hozá tűket is, ezeken már van állítási lehetőség. A leirásban van ajánlás hogy hová kell állítani, elvileg jónak kell lennie.

Erre kíváncsi vagyok, várom a tapasztalatokat!

"Járt utat a járatlanért mindig hagyd el! "
'98 XL600V PD10, XR400

1 299

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Ja es hannyal fog menni ezekutan?  big_smile

Az úgy is kiderül hamar: felborul az ember, mint a büdösbogár. Aztán felállítjuk a motort és megyünk tovább. :-)  TomRed

1 300

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

.

Csatolt fájlok

hannyalmegy.jpg
hannyalmegy.jpg 23.64 kb, 1 letöltés 2019-02-13 óta. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Csak Szabó Csaba kapcsolhatja be!
XL650V - 2006