Mészi Laci írta:storm írta:namost a legszebb, hogy egy szerelő azt mondta, ez már nem relés - két másik szerint pedig relés. a szétszedés nekem nem olyan triviális, mint mindenki másnak, már ott is bajban vagyok, hogy szedem le a fejidomot meg szét az egészet úgy, hogy utána össze is tudjam rakni és ne két hétig tartson...
Nem relés?Akkor mi villogtat CMOS IC-kből összerakott astabil-multivibrátor?
Valaminek kapcsolnia kell a teljesítményt. Rendben lenne, hogy van benne lehet valami spéci kütyü, de a 2*21W-os izzónak (elöl-hátul) azért megy a 1,5-1,7 Amper fejenként, amit azért nem ártana relén átküldeni.
A 650-es szétszedésben nem vagyok otthon. 700-ason kint vannak az indexek. Ebben nem tudok segíteni, de valahogy hozzá kellene azért férni a csatlakozókhoz, hogy meg tudd nézni, minden rendben van-e.
Vagy nem kell levenni a burkolatot, hanem csak nézd meg merre mennek a kábelek, hol vannak a csatik és azokhoz próbálj hozzáférni. Talán úgy egyszerűbb.
na egy kis update.
eredetileg azt mondták nekem, pulzáló elektronikája van - akármit is jelentsen ez
viszont ma nekiálltam és szétborítottam a motor oldalát. először csináltam ilyesmit, úgyhogy nekem ez nagy lépés, soká is tartott. megtaláltam a relét is, ráadásul működik is. mivel a vészvillogó is működik, így az izzó és a vezetékek is rendben kell, hogy legyenek. úgyhogy maradt mégis a kapcsoló. szétszedtem apróra, gombokra. valami kis fekete mocsok volt benne, de nem sok, elvileg volt érintkezés - de mégis, miután kitakarítottam, lett indexem újra.
összerakásnál persze a plexi egyik gumitiplijét beleejtettem a fejidomba, szépen hallottam, ahogy legurul végig és eltűnik a haspáncélban. nekem nem a gyári van fenn, hanem egy hosszított üvegszálas, úgyhogy bukócső meg haspáncél le... a bukócső alul a középsztender tengelyével közös, erre akkor jöttem rá, mikor a motor alatt fekve egyszercsak megindult előre az egész...
de most boldogság van. remélem egy ideig jó lesz
I don't need luck - I have ammo!
CRF1000L 2019