"ha oldaltámaszra rakja az ember járó motornál és fél tank vagy kevesebb a benya akkor nehezen kezeli le a rendszer."
A szervíz szerint a Honda kiad úgy egy motort, hogy ha féltanknál kevesebb a benzin és te azt oldaltámaszra teszed, akkor az gondot jelent az elektronikának és hibakódot küld? A Honda? Akkor a specifikációban írhatnák azt, hogy a tank mérete nem 17, hanem csak 8,5 liter, így bitzos hibamentesen közlekedik a motoros.
A benzinszintmérő a jobb oldalon van a tankban és a motor balra dől a kitámasztva, rendszeresen fut a műszerfalon a benzinszint jelző, ha kevesebb a benzin. Aztán ráülök, a motor egyenesbe jön és mindjárt fél tankot vagy egyel lentebbi értéket mutat, de nem hibát.
Amikor meg függőlegesen állítva is elkezd futni a kijelző, azaz a tartalékhoz ért, akkor tankolok. De ha akkor letámasztom, még akkor sem dob ki hibakódot.
A felhasználói kézikönyvben, de még inkább a szervizkönyvben sem találtam hibakódot a szintjelzőre vonatkozóan. Azt írják, nézzük át a vezetékezést és/vagy ellenőrizzük a szintmérőt a tankban, amit ellenállás mérővel ki lehet mérni. Ha ezek mind jók, akkor a műszeregység rossz.
De lehet én látom rosszul. Mindenesetre nem nagy terjedelemben foglalkoznak a problémával, talán 1-2 oldal összesen. Úgy gondolták, ezek ritka problémák.
XL700V, PD13, 2010