1 626 Utoljára liptakferi szerkesztette (2020. 04. 15. 07:52:55)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

TPB írta:

A membrán hogy/hol szokott elszakadni?
Pár hét múlva kapnám szét a karbit.
Lehet bekellene nekem is szerezni.

Ha nem tudod mennyi idős és ha már úgyis kiszeded, felújítod az egészet ( látom szelep, tömítés,szívócsonk csere lesz)én mindenképp cserélném a membránokat is. Yoshi félét merem ajánlani 3 év után(kb 25-30.000km) hibátlanul tettem a polcra. Az ebay-esről  ( bocsánat AliExpress)https://www.aliexpress.com/item/3302850 … d&mp=1 majd évek múlva mondanék véleményt...

'01 TA650XLV 2016-2021
'16 Triumph Tiger 800xca 2021-
Everything that kills me makes me feel alive!

1 627

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

A Yoshi féléről azt olvastam valamikor,hogy most már valami újabb/jobb anyagból csinálják?
Nem tudom lesz-e újabb transzport belőlük.?

XL650V6

1 628

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

TPB írta:

A Yoshi féléről azt olvastam valamikor,hogy most már valami újabb/jobb anyagból csinálják?
Nem tudom lesz-e újabb transzport belőlük.?


Szia. Mind a ket fajtat hasznalom, semi kulombseget nem tapasztaltam, muxik mindketto.

Az úgy is kiderül hamar: felborul az ember, mint a büdösbogár. Aztán felállítjuk a motort és megyünk tovább. :-)  TomRed

1 629

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Yoshi írta:
TPB írta:

A Yoshi féléről azt olvastam valamikor,hogy most már valami újabb/jobb anyagból csinálják?
Nem tudom lesz-e újabb transzport belőlük.?


Szia. Mind a ket fajtat hasznalom, semi kulombseget nem tapasztaltam, muxik mindketto.

Lesz valamikor megint több darabos beszerzés?

XL650V6

1 630

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

TPB írta:
Yoshi írta:

Szia. Mind a ket fajtat hasznalom, semi kulombseget nem tapasztaltam, muxik mindketto.

Lesz valamikor megint több darabos beszerzés?

Lehet rola szo.

Ki ker meg?

Az úgy is kiderül hamar: felborul az ember, mint a büdösbogár. Aztán felállítjuk a motort és megyünk tovább. :-)  TomRed

1 631

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

lajbi írta:
moncsi írta:

Annyi, hogy ez volt az idei első indításom is. Az, hogy alacsony fordulaton nagyobb gáznál meg-megtorpan a motor, az szerintem nem az új CDI hibája, hanem a karbi és társai környékén fogom keresni a bajt, de ezt erősítse meg nekem valaki.

Köszönöm a szuper tippeket és segítséget mindenkinek!

Menjél vele. Rendes Honda simán kiköhögi. Ha nem, akkor majd ráérsz szerelni.

Üdv,

Hát nem köhögte ki. Premium benzint meg, hogy kivigye, szétkaptam a karburátort.
Az egyik teljesen szép, tiszta, itt hibát nem láttam. Membránok szépek, nem kemények.
A másikban szépen összegyűlt a dzsúva, főleg a kis membránnál. Ez elég ernyedt is, de nem volt kiszakadva, kitakarítottam, és visszaraktam.
Ha már szétszedtem, szelephézag ellenőrzés lesz, meg kompresszió mérés.

A kérdésem az, hogy a légszűrő alatti csövön, ami le van dugózva, azon kb 2 dl olajos szutyok folyt ki. A baj csak az, hogy kb 50 km-rel később ugyanennyi. Ezt okozhatta a fent leírt rendellenesség szerintetek?

"Mindenhol jó, de legjobb útközben."
XL 600V ('91)

1 632

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Popohun írta:

Úgy látszik az enyém öngyógyuló....
Ma meg akartam nézni, hogy ki tudom-e törölni a kódókat, de még kivillogtatni sem sikerült. Pedig ugyanazt csináltam mint legutóbb.

Annyi különbséggel, hogy mivel féltankkal lett letéve, kannából töltöttem bele benzint, raktam bele benya stabilizátort és beindítottam és bemelegítettem (megvártm amíg beindul a ventillátor). Már azon is csodálkoztam, hogy amikor gyújtást adtam az üzemanyagszintjelző nem adta hibakódot. És mielőtt valaki arra gondol nem, nem a tatalék villogássa volt hibakód :-).

Miután felmelegedett és leállítottam akkor zártam rövidre a csatit és adtam gyújtást.
Mil lámpa nem mutatott semmilyen kódot.

Szerintem tavasszal beviszem Honda Dream-be megkérem hogy olvassák ki és töröljék a kódókat, aztán meglátjuk lesz-e újra villogás.
De őszintén megmondva kezdek kicsit rezisztens lenni a jelenségre, lehet nem érdemes vele foglalkozni.

No elvittem a szakszervízbe, hogy  a szakértők szakértve jól kiolvassák és kitöröljék a hibakódót.
A hibakód megvolt, a ckp szenzor hibakódot látták ők is, azt mondták hogy valami régi hibakód volt ezért nem igazán kell vele foglalkozni.
Majd meglátom, hogy mi lesz, ha ismét jelez valamit az üzemanyag szintjezővel akkor lehet beviszem még egyszer.
Bár a szervízben azt mondták, hogy amint a felhasználói kézikönyv is írja az a hibakód az üzemanyag szintjelző hibáját jelzi - ha oldaltámaszra rakja az ember járó motornál és fél tank vagy kevesebb a benya akkor nehezen kezeli le a rendszer.
Ebben még lehet igazság is mert volt olyan hogy a hibakód egyszerűen megszűnt amikor teletankoltam.

Mivel mentem vele picit szigorúan egészségmegőrzési célból lehet nem is adom le. Veszem rá a gumit és megyek vele......

XLV700

1 633

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

"ha oldaltámaszra rakja az ember járó motornál és fél tank vagy kevesebb a benya akkor nehezen kezeli le a rendszer."

A szervíz szerint a Honda kiad úgy egy motort, hogy ha féltanknál kevesebb a benzin és te azt oldaltámaszra teszed, akkor az gondot jelent az elektronikának és hibakódot küld? A Honda? Akkor a specifikációban írhatnák azt, hogy a tank mérete nem 17, hanem csak 8,5 liter, így bitzos hibamentesen közlekedik a motoros.

A benzinszintmérő a jobb oldalon van a tankban és a motor balra dől a kitámasztva, rendszeresen fut a műszerfalon a benzinszint jelző, ha kevesebb a benzin. Aztán ráülök, a motor egyenesbe jön és mindjárt fél tankot vagy egyel lentebbi értéket mutat, de nem hibát.
Amikor meg függőlegesen állítva is elkezd futni a kijelző, azaz a tartalékhoz ért, akkor tankolok. De ha akkor letámasztom, még akkor sem dob ki hibakódot.

A felhasználói kézikönyvben, de még inkább a szervizkönyvben sem találtam hibakódot a szintjelzőre vonatkozóan. Azt írják, nézzük át a vezetékezést és/vagy ellenőrizzük a szintmérőt a tankban, amit ellenállás mérővel ki lehet mérni. Ha ezek mind jók, akkor a műszeregység rossz.

De lehet én látom rosszul. Mindenesetre nem nagy terjedelemben foglalkoznak a problémával, talán 1-2 oldal összesen. Úgy gondolták, ezek ritka problémák.

XL700V, PD13, 2010

1 634

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Mészi Laci írta:

"ha oldaltámaszra rakja az ember járó motornál és fél tank vagy kevesebb a benya akkor nehezen kezeli le a rendszer."

A szervíz szerint a Honda kiad úgy egy motort, hogy ha féltanknál kevesebb a benzin és te azt oldaltámaszra teszed, akkor az gondot jelent az elektronikának és hibakódot küld? A Honda? Akkor a specifikációban írhatnák azt, hogy a tank mérete nem 17, hanem csak 8,5 liter, így bitzos hibamentesen közlekedik a motoros.

A benzinszintmérő a jobb oldalon van a tankban és a motor balra dől a kitámasztva, rendszeresen fut a műszerfalon a benzinszint jelző, ha kevesebb a benzin. Aztán ráülök, a motor egyenesbe jön és mindjárt fél tankot vagy egyel lentebbi értéket mutat, de nem hibát.
Amikor meg függőlegesen állítva is elkezd futni a kijelző, azaz a tartalékhoz ért, akkor tankolok. De ha akkor letámasztom, még akkor sem dob ki hibakódot.

A felhasználói kézikönyvben, de még inkább a szervizkönyvben sem találtam hibakódot a szintjelzőre vonatkozóan. Azt írják, nézzük át a vezetékezést és/vagy ellenőrizzük a szintmérőt a tankban, amit ellenállás mérővel ki lehet mérni. Ha ezek mind jók, akkor a műszeregység rossz.

De lehet én látom rosszul. Mindenesetre nem nagy terjedelemben foglalkoznak a problémával, talán 1-2 oldal összesen. Úgy gondolták, ezek ritka problémák.

Igazad van Laci.
Úgy működik ahogy leírtad. Nálam is pint ugyanígy, kivéve néha.
Ahogy te is írtad valószínű maga a szintjelző vacakol nálam. A szervizes nagyjából helybenhagyta a feltételezést amit leírtam és abban egyetértettünk, hogy a szintjelző nem működik mindig tökéletesen az lehet az oka. Hogy mitől függ hogy jó vagy nem jó passzolom.
A szintjelzőkben egyébként nem bízom, nézem a tankolástól eltelt km-t. Ez miatt ha maga a szintjelzőben van a probléma akkor annyira nem is érdekel.

Az a tervem ha látom még párszor a hibakódot a az üzemanyag szintjelzőn akkor vagy beviszem még egyszer vagy kivillogtatom és akkor kiderül van-e összefüggés.

Per pillanat nem gondolom problémásnak a dolgot.

XLV700

1 635

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Popohun írta:

Igazad van Laci.
Úgy működik ahogy leírtad. Nálam is pint ugyanígy, kivéve néha.
Ahogy te is írtad valószínű maga a szintjelző vacakol nálam. A szervizes nagyjából helybenhagyta a feltételezést amit leírtam és abban egyetértettünk, hogy a szintjelző nem működik mindig tökéletesen az lehet az oka. Hogy mitől függ hogy jó vagy nem jó passzolom.
A szintjelzőkben egyébként nem bízom, nézem a tankolástól eltelt km-t. Ez miatt ha maga a szintjelzőben van a probléma akkor annyira nem is érdekel.

Az a tervem ha látom még párszor a hibakódot a az üzemanyag szintjelzőn akkor vagy beviszem még egyszer vagy kivillogtatom és akkor kiderül van-e összefüggés.

Per pillanat nem gondolom problémásnak a dolgot.

Tiszta sor.  Nekem is az óra abban az állásban van, hogy tankolásoknál nullázom a kijelzőt. Ebből speciel látni, mondjuk, ha munkába járok hamar fogy a benga, mint ha egyszer megindulok és meg sem állok Keszthelyig (Pécs mellől).

De szerintem hibakódot a jelenséged nem produkál. A hibakódok közt nincs olyan ami erre utalna és ha lenne hibakód villogna vagy világítva maradna (ezt most fejből nem tudom) a fordulatszámmérőben az FI lámpa. Abból tudnád, hogy tárolt-e kódot.

Nálad mi a helyzet, ha tele tankolsz? Kocog a szintmérő a tank oldalán? Cicereg vagy ilyesmi? Nekem speciel igen. Lehet azon kellene lenni valami szivacsnak, ami leesett. Én ilyet hallok még tele a tank és nem mentem 50-60 km-t. Nem tudom, hogy ez csoportos jelenség, vagy csak nálam. Egyszer szétszedem, mert leszedi a festéket belül a tankról vagy amivel belül be van vonva a tank. De ezt se hinném a HOndáról, hogy olyan motort ad ki, aminek teletanknál kocog a szintjelzője belül. smile

XL700V, PD13, 2010

1 636

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Mészi Laci írta:

Nálad mi a helyzet, ha tele tankolsz? Kocog a szintmérő a tank oldalán? Cicereg vagy ilyesmi? Nekem speciel igen. Lehet azon kellene lenni valami szivacsnak, ami leesett. Én ilyet hallok még tele a tank és nem mentem 50-60 km-t. Nem tudom, hogy ez csoportos jelenség, vagy csak nálam. Egyszer szétszedem, mert leszedi a festéket belül a tankról vagy amivel belül be van vonva a tank. De ezt se hinném a HOndáról, hogy olyan motort ad ki, aminek teletanknál kocog a szintjelzője belül. smile

Ezt passzolom.
Süket vagyok, nagyon rosszul hallom meg az apró zörejeket.
Majd meghallgatom, ki tudja

XLV700

1 637 Utoljára TPB szerkesztette (2020. 04. 10. 15:33:53)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Karbi kint.
650-esnél 7mm a benyaszint?
A szintet hogyan szoktátok nézni?
Most,hogy levettem az úszóházat már ömlött is ki a benya!
Az valszeg magas lehet!?
Most nézem a manualt és nem is a benyaszintet mérik,hanem az úszó szélét fejtetőn.
Megnéztem a membránokat is,szétvannak szakadozva.

XL650V6

1 638

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Ma sikerült összerakni a gépet.
3000 km múlva kell cserélni a légszűrőt,akkor lesznek a membránok is cserélve.
Lesz gyakorlatom a karbi ki-beszerelésben!  big_smile  big_smile
De arra eddig is rájöttem,hogy a nőgyógyászok komoly előnyben vannak az összerakáskor! big_smile  lol  lol
Íme a membránok:

Csatolt fájlok

IMG_20200410_162433[1].jpg 1.05 mb, még egyszer sem töltötték le. 

IMG_20200410_162525[1].jpg 848.08 kb, még egyszer sem töltötték le. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
XL650V6

1 639

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

TPB írta:

Ma sikerült összerakni a gépet.
3000 km múlva kell cserélni a légszűrőt,akkor lesznek a membránok is cserélve.
Lesz gyakorlatom a karbi ki-beszerelésben!  big_smile  big_smile
De arra eddig is rájöttem,hogy a nőgyógyászok komoly előnyben vannak az összerakáskor! big_smile  lol  lol
Íme a membránok:

Akinek meg nem nőgyász méretű keze van, az kicserélte a membránfedél csavarjait imbuszosra, hogy legközelebb könnyen lejöjjön.

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

1 640

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

urak, van most aktív 650-hez való membránbeszerzős aktivitás?
vagy esetleg van valakinek egy pár tartalékban, amitől megválna?

I don't need luck - I have ammo!
CRF1000L 2019

1 641

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

storm írta:

urak, van most aktív 650-hez való membránbeszerzős aktivitás?
vagy esetleg van valakinek egy pár tartalékban, amitől megválna?

Itt kell rendelni. Adnak hozzá súbert is. Dugattyúval és tűvel. Pár hét és itt van. Hajlamos a tű elnyalódni, ami nem éppen kívántos jelenség. Jobb cserélni komplett. És ennyiért nem kapsz membránt. Ez meg komplett.
https://www.aliexpress.com/item/3302850 … 4c4dEHvtwK
Lipták Feri már ezzel jár egy éve. Nekem meg tegnap jött meg. Sajnos nem tudom odaadni, mert az enyém is szarakodik. Cserére érett újfent.

Csatolt fájlok

IMG_20200702_130805_0.jpg 213.71 kb, még egyszer sem töltötték le. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

1 642 Utoljára liptakferi szerkesztette (2020. 07. 02. 13:40:03)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

storm írta:

urak, van most aktív 650-hez való membránbeszerzős aktivitás?
vagy esetleg van valakinek egy pár tartalékban, amitől megválna?

Ha sos kell tudok adni kölcsönbe...vigyem Bodajkra?

'01 TA650XLV 2016-2021
'16 Triumph Tiger 800xca 2021-
Everything that kills me makes me feel alive!

1 643

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

liptakferi írta:
storm írta:

urak, van most aktív 650-hez való membránbeszerzős aktivitás?
vagy esetleg van valakinek egy pár tartalékban, amitől megválna?

Ha sos kell tudok adni kölcsönbe...vigyem Bodajkra?

nem, köszi, nem nekem kell, valaki akart egy felújítandó járgányba, csak tudja, hogy nekem onnan van és jó. és nem akarja másfél hónapig állva tartani a járgányt.
azóta üzent, hogy megrendelte valahonnan szóval tárgytalan is.
de azért köszönöm smile

I don't need luck - I have ammo!
CRF1000L 2019

1 644

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

danyila írta:
storm írta:

urak, van most aktív 650-hez való membránbeszerzős aktivitás?
vagy esetleg van valakinek egy pár tartalékban, amitől megválna?

Itt kell rendelni. Adnak hozzá súbert is. Dugattyúval és tűvel. Pár hét és itt van. Hajlamos a tű elnyalódni, ami nem éppen kívántos jelenség. Jobb cserélni komplett. És ennyiért nem kapsz membránt. Ez meg komplett.
https://www.aliexpress.com/item/3302850 … 4c4dEHvtwK
Lipták Feri már ezzel jár egy éve. Nekem meg tegnap jött meg. Sajnos nem tudom odaadni, mert az enyém is szarakodik. Cserére érett újfent.

Kösz szépen Danyila, meg is rendeltem azonnal,
tavaly megjártam, hogy az egész oldala a motornak benzines volt, akkor megoldottam azzal, hogy megnyújtottam a rúgót,
de ez jobb megoldás (s olcsóbb is, mint a 40 000 HUF os ajánlata a Honda Dreamnek)

Honda XL 650 V 2000, 2011-

1 645

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Nekem még vannak május elején rendelt cuccaim is az aliról. Nem lesz itt azonnal. De türelem. Előbb utóbb megjön.

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

1 646 Utoljára TPB szerkesztette (2020. 07. 10. 16:47:47)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

danyila írta:

Nekem még vannak május elején rendelt cuccaim is az aliról. Nem lesz itt azonnal. De türelem. Előbb utóbb megjön.

Én április 14,28-ast is várok még ...
Jövő héten talán megkapom ...
De a membrán aránylag hamar megjött.
A vírushelyzet a kérdés ...

XL650V6

1 647

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

danyila írta:

Nekem még vannak május elején rendelt cuccaim is az aliról. Nem lesz itt azonnal. De türelem. Előbb utóbb megjön.

Köszi, hasonlóra vagyok én is beállva, mert a novemberben rendelt porszívószűrőim június végén jöttek meg... (de addigra legalább visszautalták a pénzt, mert azt hittem nem jön már meg 3 hónap után)

Honda XL 650 V 2000, 2011-

1 648

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sziasztok!
A kipufogóból hallok alapjáraton durrogást. A motor könnyen indul, jó veszi a fordulatot, de a  durrogást alapjáraton eddig még nem tapasztaltam. Segítségeteket szeretném kérni, hogy mi lehet az oka?
Szemléltetés képpen csatolok videót.

Csatolt fájlok

trim.A8B2F175-D19F-43FB-AABB-A335437ECB05.MOV 6.42 mb, 27 letöltés 2020-07-21 óta. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.

1 649

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Pisti írta:

Sziasztok!
A kipufogóból hallok alapjáraton durrogást. A motor könnyen indul, jó veszi a fordulatot, de a  durrogást alapjáraton eddig még nem tapasztaltam. Segítségeteket szeretném kérni, hogy mi lehet az oka?
Szemléltetés képpen csatolok videót.


Az enyém ugyanezt csinálja, ezen kívül más gondja nincsen! A karbi szinkront megcsináltam, de semmi nem változott! Viszont mértem kompressziót, az első hengerben 11,1-et, a hátsóban csak 8,2 bár volt! Télen csinálok egy szelephézag állítást, remélem az megoldja a problémákat!

Ha szereted az életet, ne vesztegesd az időt, mert az idő maga az élet.
Honda XL600V 1997

1 650

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

nero2000 írta:
Pisti írta:

Sziasztok!
A kipufogóból hallok alapjáraton durrogást. A motor könnyen indul, jó veszi a fordulatot, de a  durrogást alapjáraton eddig még nem tapasztaltam. Segítségeteket szeretném kérni, hogy mi lehet az oka?
Szemléltetés képpen csatolok videót.


Az enyém ugyanezt csinálja, ezen kívül más gondja nincsen! A karbi szinkront megcsináltam, de semmi nem változott! Viszont mértem kompressziót, az első hengerben 11,1-et, a hátsóban csak 8,2 bár volt! Télen csinálok egy szelephézag állítást, remélem az megoldja a problémákat!


Köszönöm a gyors választ. Akkor a szelephézaggal lehet a probléma?