Sziasztok!
Én is megosztom veletek a Michelin anakee adventure gumiról a véleményemet.
Amint a képeken is láthatjátok, nem vagyok egy V. Rossi, szeretek jókat kanyarogni, de a gumi legszéléből azért hagyok tartalékot óvatos duhajként
6200 km használat után a szett első gumijának a profilmélysége középen 5 mm, szélén 4 mm, kopásjelzőig 2 mm van még, egyenletesen kopik, jó állapotú, szerintem van még benne jó pár km.
A hátsó gumi profimélysége középen 6 mm, szélein szűk 4 mm, kopásjelzőig max 1 mm van még, a kopás itt is egyenletesnek mondható, a közepében még rengeteg van, de a szélei már közelítenek a végükhöz.
Aszfalton a gumi jól működik, a teljesítmény most is ugyan olyan mint az elején, jól irányítható és dönthető át egyik oldaltól a másikra, nem csúszik ki hirtelen.
Esőben igen óvatosan mentem, így nem éreztem soha megcsúszását, száraz aszfalton 40-50 es tempónál letolt motorral kanyarodva nagyobb gázadásra simán sodródik kifele a hátulja, de nem hirtelen, szóval van idő korrigálni, szerintem ezt bármelyik gumi produkálja. Egyszer a Bükkben gyorsabb kanyarban jobban ledöntve nagyon apró kavicsfelszórásra mentem rá, amin egyszerre csúszott meg az eleje és a hátulja, de csak pár centit mászhatott arrébb a motor, (más hangja volt a guminak) szépen visszatapadt gond nélkül. Más megcsúszásom kanyarban nem volt vele.
Rossz minőségű aszfalton kanyarodva is stabilan, megbízhatóan megy, ebben persze az első hyperpro progresszzív rugószett is segíthet. Az lelső és a hátsó gumi jó összhangban van, 70- 80-as tempónál van egy kis jellegzetes gumihang, felette a szélzaj már elnyomja de engem ez nem zavar.
Mivel két komponensű, a közepe érezhetően keményebb, és lassan is kopik. Fékezésnél visszakapcsolgatva a motorfék hajlamos úgy megfogni, hogy meg meg csúszik, szóval óvatosan kell a kuplungot ráengedni, kigyorsításkor a 650-es bitang eleje viszont nem tudta elforgatni . A Mitas e07 plus ebből a szempontból jobban működött, de ott a közepe gyorsan el is kopott.
Könnyű terepen száraz úton és kisebb sáron pocsolyákon gond nélkül el lehet vele közlekedni, az első gumiknak nem nagyon van oldaltartása sárban és murván, de kiállva ez nem okozott gondot.
Szóval az én igényeimnek teljesen megfelel, de hátul a szélei jobban kopnak, mint amire számítottam. Persze autópályán nem megyek, és inkább a kanyargós útvonalakat választom.
Sajnos úgy néz ki hogy mostanában nem lehet beszerezni, nem tudom hogy a következő szezonra lesz-e, és ha nem lesz, akkor mit válasszak helyette ami nekem megfelel kanyargósabb aszfaltra, és időnkénti terepezésre.
Csatolt fájlok20210916_153813.jpg 248.97 kb, még egyszer sem töltötték le.
20210916_153903.jpg 210.16 kb, még egyszer sem töltötték le.
Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
(XL650V A bögyös vörös.) CRF1000L