1 776

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Nekem ennek az embernek itt elment a hitelessége!

https://fb.watch/jKBkYMPalY/

Ezzel a videóval az a baj, hogy ezt a motort valaki megvette és lehet totál balesetveszélyes az egész. Mert a tulaja tuti eladta, amint kész  lett.
Egy ilyen munkát el sem szabadna vállalni, de a videóban is elhangzik, hogy már sokszor csinált ilyet.

(Yodesz)
XL650V 2006

1 777

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Kóklerek, apa és fia!  sad  Korábban megnéztem egy-egy videójukat, mert ajánlotta valaki. Rettenetes!  Egyik motorom közlébe sem engedném őket!

"Az offroad szó jelentése Ukrajna után változni szokott!" - Yoshi
Sachs 100 (1962.1964) K 55 (1967-1969) Ural (1970-1971) P 10 (1973) Izs Planet (1974-1975) Transalp xl650v 2006 (2015-2019), Transalp xl650v 2005 (2019-2022), 
Yamaha XT 600 43f 1986 (2021-2022) , Africa Twin RD 07 2002 (2021-), Suzuki DR 650 1991 (2022 - 2023), Transalp 600V 1993 (2022 -2023) Transalp 650 (2023 -  )

1 778

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sindbad írta:

Kóklerek, apa és fia!  sad  Korábban megnéztem egy-egy videójukat, mert ajánlotta valaki. Rettenetes!  Egyik motorom közlébe sem engedném őket!

Respect!  smile

XL650V 2000

1 779

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

CsernaiGábor írta:

Nekem ennek az embernek itt elment a hitelessége!

https://fb.watch/jKBkYMPalY/

Ezzel a videóval az a baj, hogy ezt a motort valaki megvette és lehet totál balesetveszélyes az egész. Mert a tulaja tuti eladta, amint kész  lett.
Egy ilyen munkát el sem szabadna vállalni, de a videóban is elhangzik, hogy már sokszor csinált ilyet.

A Taschner garázs hírhedt motoros berkekben. Volt olyan videó, ahol egy balesetes motor elejét úgy húzták ki, hogy odaspanizták egy fához az első kereket, a hátulját meg egy ML Mercihez. Nagy ívben kerülni kell Ecsegi művésznővel egyetemben.

1 780

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Kápi írta:
CsernaiGábor írta:

Nekem ennek az embernek itt elment a hitelessége!

https://fb.watch/jKBkYMPalY/

Ezzel a videóval az a baj, hogy ezt a motort valaki megvette és lehet totál balesetveszélyes az egész. Mert a tulaja tuti eladta, amint kész  lett.
Egy ilyen munkát el sem szabadna vállalni, de a videóban is elhangzik, hogy már sokszor csinált ilyet.

A Taschner garázs hírhedt motoros berkekben. Volt olyan videó, ahol egy balesetes motor elejét úgy húzták ki, hogy odaspanizták egy fához az első kereket, a hátulját meg egy ML Mercihez. Nagy ívben kerülni kell Ecsegi művésznővel egyetemben.

Pont azt linkeltem be!

(Yodesz)
XL650V 2006

1 781

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sziasztok ! Kit javasoltok a 650-es karburátorok felülvizsgálatára beállítására és szinkronizálására ? Lehetőleg Pest 100km-es körzetében.

1 782

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Jozsef m írta:

Sziasztok ! Kit javasoltok a 650-es karburátorok felülvizsgálatára beállítására és szinkronizálására ? Lehetőleg Pest 100km-es körzetében.

Szia

Karakas Lajos +3630/259-97-38
Megbízható precíz srác Budakalászon van a műhelye!

Úgy akarom ahogy lesz, mert sosem úgy lesz ahogy akarom!
XL650V 2006

1 783

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Laccer írta:
Jozsef m írta:

Sziasztok ! Kit javasoltok a 650-es karburátorok felülvizsgálatára beállítására és szinkronizálására ? Lehetőleg Pest 100km-es körzetében.

Szia

Karakas Lajos +3630/259-97-38
Megbízható precíz srác Budakalászon van a műhelye!

Erdei Dávid /DAVE/ 30 902 21 649

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

1 784

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Tomita írta:
Laccer írta:

Szia

Karakas Lajos +3630/259-97-38
Megbízható precíz srác Budakalászon van a műhelye!

Erdei Dávid /DAVE/ 30 902 21 649

Köszönöm holnap keresem őket.

1 785

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Jozsef m írta:

Sziasztok ! Kit javasoltok a 650-es karburátorok felülvizsgálatára beállítására és szinkronizálására ? Lehetőleg Pest 100km-es körzetében.

Miklián József
Szécsény - Benczúrfalva
A számát tudod. big_smile

'01 TA650XLV 2016-2021
'16 Triumph Tiger 800xca 2021-
Everything that kills me makes me feel alive!

1 786

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

liptakferi írta:
Jozsef m írta:

Sziasztok ! Kit javasoltok a 650-es karburátorok felülvizsgálatára beállítására és szinkronizálására ? Lehetőleg Pest 100km-es körzetében.

Miklián József
Szécsény - Benczúrfalva
A számát tudod. big_smile

Hát elgondolkodtam egy műszer beszerzésén, mert anélkül nem tudom ,de ha az ember beruház ilyesmire akkor azzal dolgozni kell. Én inkább motoroznék... big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile

1 787

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sziasztok! Súber tűt keresek, akár felújító készletben is '89-es PD06-hoz. Előre is köszi smile

1 788

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Kápi írta:

Sziasztok! Súber tűt keresek, akár felújító készletben is '89-es PD06-hoz. Előre is köszi smile

Én annak idején körbejártam ezt a témát és az lett a végeredmény hogy vettem bele egy dynojet kittet. Akkor az Oemparts-on nem volt elérhető a gyári. Jó hatással van a dynojet a működésre, alul nyomatékosabb. Meg úgy jobban megy.

"Minél vagányabb a terepjáró, annál messzebbről kell vissza sétálni a traktorért" **Yoshi**
KTM Lc4/640 Adventure R '99
Honda XR650R '01

1 789

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

ficsmester írta:
Kápi írta:

Sziasztok! Súber tűt keresek, akár felújító készletben is '89-es PD06-hoz. Előre is köszi smile

Én annak idején körbejártam ezt a témát és az lett a végeredmény hogy vettem bele egy dynojet kittet. Akkor az Oemparts-on nem volt elérhető a gyári. Jó hatással van a dynojet a működésre, alul nyomatékosabb. Meg úgy jobban megy.

Köszi, rendeltem egy Stage 1 kitet, meg is érkezett. Valamikor nekiállok a műveletnek. Plusz rendeltem Csájnából felújító készletet, kíváncsi leszek.

1 790

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Mai nap a transalpom (XL650) a reggeli indulásnál megmakacsolta magát. Kb 2 hete mentem vele egy 150km-es karikát hibátlan volt minden. Ma reggel a szokásos indítás, szívatóval, szépen indul, melegítem majd gázadásra egyből leáll, majd ismét és ismét.   Szívatóval rögtön indul, de gázadásra és szívató elvételre leáll.  kb 30x próbáltam. 1x ,2x sikerült feltúráztatnom 5-6ezerig ott tartottam de a gáz elvétele után, már nem tudott újra felpörögni és leállt? Valakinek volt már hasonló hibajelensége? Az biztos hogy karburátor környékén van a hiba, de mi a túró lehet?! Valami ötlet, merre kellene elindulni?!? Esetleg valami triviális ok van mögötte?!

1 791

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Maverick írta:

Mai nap a transalpom (XL650) a reggeli indulásnál megmakacsolta magát. Kb 2 hete mentem vele egy 150km-es karikát hibátlan volt minden. Ma reggel a szokásos indítás, szívatóval, szépen indul, melegítem majd gázadásra egyből leáll, majd ismét és ismét.   Szívatóval rögtön indul, de gázadásra és szívató elvételre leáll.  kb 30x próbáltam. 1x ,2x sikerült feltúráztatnom 5-6ezerig ott tartottam de a gáz elvétele után, már nem tudott újra felpörögni és leállt? Valakinek volt már hasonló hibajelensége? Az biztos hogy karburátor környékén van a hiba, de mi a túró lehet?! Valami ötlet, merre kellene elindulni?!? Esetleg valami triviális ok van mögötte?!

Nem kap elegendő benzint. Vszeg dugulás. Nálam az alapjárati fű
úvóka dugulása okozott hasonló jelenséget.

"Az offroad szó jelentése Ukrajna után változni szokott!" - Yoshi
Sachs 100 (1962.1964) K 55 (1967-1969) Ural (1970-1971) P 10 (1973) Izs Planet (1974-1975) Transalp xl650v 2006 (2015-2019), Transalp xl650v 2005 (2019-2022), 
Yamaha XT 600 43f 1986 (2021-2022) , Africa Twin RD 07 2002 (2021-), Suzuki DR 650 1991 (2022 - 2023), Transalp 600V 1993 (2022 -2023) Transalp 650 (2023 -  )

1 792

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sindbad írta:
Maverick írta:

Mai nap a transalpom (XL650) a reggeli indulásnál megmakacsolta magát. Kb 2 hete mentem vele egy 150km-es karikát hibátlan volt minden. Ma reggel a szokásos indítás, szívatóval, szépen indul, melegítem majd gázadásra egyből leáll, majd ismét és ismét.   Szívatóval rögtön indul, de gázadásra és szívató elvételre leáll.  kb 30x próbáltam. 1x ,2x sikerült feltúráztatnom 5-6ezerig ott tartottam de a gáz elvétele után, már nem tudott újra felpörögni és leállt? Valakinek volt már hasonló hibajelensége? Az biztos hogy karburátor környékén van a hiba, de mi a túró lehet?! Valami ötlet, merre kellene elindulni?!? Esetleg valami triviális ok van mögötte?!

Nem kap elegendő benzint. Vszeg dugulás. Nálam az alapjárati fű
úvóka dugulása okozott hasonló jelenséget.

tankszellőző kicsi lyuk?
vedd le a tanksapkát és próbáld ugy...

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

1 793

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Tomita írta:
Sindbad írta:

Nem kap elegendő benzint. Vszeg dugulás. Nálam az alapjárati fű
úvóka dugulása okozott hasonló jelenséget.

tankszellőző kicsi lyuk?
vedd le a tanksapkát és próbáld ugy...

Köszönöm a segítséget.
Meg lett a ludas. Hál istenre nem nagy a baj. Képet csatoltam. Vákumcső "szivárgás".

Csatolt fájlok

20230604_162924.jpg 568.3 kb, még egyszer sem töltötték le. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.

1 794

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Maverick írta:
Tomita írta:

tankszellőző kicsi lyuk?
vedd le a tanksapkát és próbáld ugy...

Köszönöm a segítséget.
Meg lett a ludas. Hál istenre nem nagy a baj. Képet csatoltam. Vákumcső "szivárgás".

Jó, hogy feltetted ezt a képet. Nagyon tanulságos. Sokszor nem is gondol az ember erre pedig érdemes időnként ránézni és megvizsgálni ezt a vákumcsövet, mert útközben okozhat kellemetlenséget. Először közvetlen a csonk csatlakozásnál elkezd egy kicsit felpuffadni, majd a gumicső fala elvékonyodik.( főleg a rosszabb minőségű )Nekem egyszer annyira felpuhult, hogy mire êszrevettem szinte porózus állapotban volt már. Mikor széthúztam a csonkról egyből el is szakadt. Biztos, hogy már szívott amennyi fals levegőt.

XL 600 V '99

1 795

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Maverick írta:

Köszönöm a segítséget.
Meg lett a ludas. Hál istenre nem nagy a baj. Képet csatoltam. Vákumcső "szivárgás".

Ohh Jó hogy mutatod azt a csövet nekem is kell cserélnem, mert mókolt.

Tavaly már szívatott, őszre összeraktam, de nem cseréltem. Valami jó minőségű kéne oda, hogy 10 évig ismét ne kelljen vele pöcsölni.

1988 XL600V

1 796

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Most jött vissza a 650-em a szerelőtől, voltak vele gondok rendesen: felcserélt tűk a karbiban, össze-vissza vezetett kábelek, hosszú volt a lista. Most szinkronizálva van a karbi, szelephézag beállítva, tökéletes az alapjárat, szép hangja lett a motornak, minden klassz, de egyetlen dolog zavar (ami fakadhat a fenti hibákra válaszul adott rossz megszokásból): eddig (hidegebb is volt reggel, 9-10°C) teljesen ráhúztam a szivatót, indult, felpörgött viszonylag hamar 2000-2500 környékére, vártam pár másodpercet, visszatoltam kicsit a szivatót, elindultam, visszanyomtam a szivatót teljesen 4-5 perc után.

Hozzáteszem ezelőtt manuálisan fel kellett tekernem az alapjáratot 1500-ra, hogy valami ereje legyen és kb. menjen. Szóval. Most ugye az alapjárat ahogyan a nagykönyvben meg van írva ~1250. Tök jó. Viszont a reggeli hidegindítás picit fejvakarós.

Ha behúzom a szivatót teljesen, pár másodpercig tartja az 1800 fordulat környékét aztán leesik 1100-re és a motor szenved, mintha sok lenne az üzemanyag. Visszanyomom félállásba, ott van egy sweet spot, ott az alapjárat 1500-1600 környékére felmászik és ketyeg a motor. Ma így hagytam, szivató tehát félig nyitva, indultam, szépen fel is ment a fordulat menet közben 1900-ra, de ott már a hőfok is negyed álláson volt, szóval szivató vissza és mentem a dolgomra.

Aki érti amit leírtam, szerinte ez így teljesen oké viselkedés, mert meleg van már? Nem kell neki azonnal felpörögnie 2000-re ilyen melegben teljesen behúzott szivatóval? Simán lehet, hogy egyszerűen annyira hozzászoktam egy hibásan beállított motorhoz, hogy szokatlan most minden...

2000 Honda Transalp XL650V - Öreglány

1 797

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Nekem több mint 10 évig úgy volt,hogy elindultam hidegen otthonról,felraktam 2.-ba aztán vissza is toltam teljesen a szivatót max 100 méter után és ok. volt.
Pár éve volt a membrán csere és azt vettem észre,hogy a jobb oldali karbinál magasabb a benzinszint a gyárilag megadott értéknél. Visszaállítottam gyáriértékre.
Azóta 0,5-1 km-ig rajta kell hagynom a szivatót hidegindítás után.
Meg talán picit gyengébb is a motor,de viszont kevesebbet is fogyaszt sztem.

XL650V6

1 798

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

El Benito írta:

Most jött vissza a 650-em a szerelőtől, voltak vele gondok rendesen: felcserélt tűk a karbiban, össze-vissza vezetett kábelek, hosszú volt a lista. Most szinkronizálva van a karbi, szelephézag beállítva, tökéletes az alapjárat, szép hangja lett a motornak, minden klassz, de egyetlen dolog zavar (ami fakadhat a fenti hibákra válaszul adott rossz megszokásból): eddig (hidegebb is volt reggel, 9-10°C) teljesen ráhúztam a szivatót, indult, felpörgött viszonylag hamar 2000-2500 környékére, vártam pár másodpercet, visszatoltam kicsit a szivatót, elindultam, visszanyomtam a szivatót teljesen 4-5 perc után.

Hozzáteszem ezelőtt manuálisan fel kellett tekernem az alapjáratot 1500-ra, hogy valami ereje legyen és kb. menjen. Szóval. Most ugye az alapjárat ahogyan a nagykönyvben meg van írva ~1250. Tök jó. Viszont a reggeli hidegindítás picit fejvakarós.

Ha behúzom a szivatót teljesen, pár másodpercig tartja az 1800 fordulat környékét aztán leesik 1100-re és a motor szenved, mintha sok lenne az üzemanyag. Visszanyomom félállásba, ott van egy sweet spot, ott az alapjárat 1500-1600 környékére felmászik és ketyeg a motor. Ma így hagytam, szivató tehát félig nyitva, indultam, szépen fel is ment a fordulat menet közben 1900-ra, de ott már a hőfok is negyed álláson volt, szóval szivató vissza és mentem a dolgomra.

Aki érti amit leírtam, szerinte ez így teljesen oké viselkedés, mert meleg van már? Nem kell neki azonnal felpörögnie 2000-re ilyen melegben teljesen behúzott szivatóval? Simán lehet, hogy egyszerűen annyira hozzászoktam egy hibásan beállított motorhoz, hogy szokatlan most minden...

Én is reggel hidegbe inditok.Félig behúzom a szivatót,inditok ,felpörög kb 2000-ig,felteszem a sisakot,felhúzom a kesztyüt ,visszaengedem a szivatót 1200-as fordulatig és indulok.Kb.100 m után teljesen visszaengedem a szivatót.Semmi gond,valóban nem húz úgy kb 1 km-t,de nincs gond.

1 799 Utoljára El Benito szerkesztette (2023. 06. 07. 16:14:04)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Laci67 írta:

Én is reggel hidegbe inditok.Félig behúzom a szivatót,inditok ,felpörög kb 2000-ig,felteszem a sisakot,felhúzom a kesztyüt ,visszaengedem a szivatót 1200-as fordulatig és indulok.Kb.100 m után teljesen visszaengedem a szivatót.Semmi gond,valóban nem húz úgy kb 1 km-t,de nincs gond.

Hát ez az, nekem nem pörög fel, illetve csak egy kicsit, utána magától visszaesik 1100 felé, mintha fulladna a sok üzemanyagtól. Mondjuk ez tisztára pucolt, szétszedett és teljesen összerakott clean karbi... lehet csak én vergődök itt hülyeségeken...

2000 Honda Transalp XL650V - Öreglány

1 800

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

El Benito írta:
Laci67 írta:

Én is reggel hidegbe inditok.Félig behúzom a szivatót,inditok ,felpörög kb 2000-ig,felteszem a sisakot,felhúzom a kesztyüt ,visszaengedem a szivatót 1200-as fordulatig és indulok.Kb.100 m után teljesen visszaengedem a szivatót.Semmi gond,valóban nem húz úgy kb 1 km-t,de nincs gond.

Hát ez az, nekem nem pörög fel, illetve csak egy kicsit, utána magától visszaesik 1100 felé, mintha fulladna a sok üzemanyagtól. Mondjuk ez tisztára pucolt, szétszedett és teljesen összerakott clean karbi... lehet csak én vergődök itt hülyeségeken...

Szia. Szerintem teljesen rendben van a vasad most már. Nem kell sokáig szívatózni. picit járatod, indulsz és kész.

Én tudom mi rosszabb a meleg sörnél!!!!

2021-2024 XL 650 V 2001/ 2023-2024 Yamaha BT1100 2003/ 2023 Suzuki Gsx-R750 1999/ 2023-2024 BMW F900R 2020/ 2024 Yamaha FJR1300 2001/ 2024 Harley-Davidson FXDI 2004/