Válasz: Adok-veszek
Eladó , jó állapotú 650est keresek unoka öcsémnek!
Köszönettel :
Tóni
Nem léptél be. Kérlek, lépj be vagy regisztrálj.
FIGYELEM! Az önálló regisztráció lehetőségét megszüntettük. A regisztráló robotok miatt ezt a csatornát sajnos nem lehet nyitva tartani. Amennyiben regisztrálni szeretnél, írj a transalp kukac transalp.hu e-mail címre és hamarosan válaszolunk. Köszönjük megértésed! Új: Minden regisztráció kérelemre válaszolok. Viszont már többször előfordult, hogy a válaszomat azért nem olvassa a kérelmező, mert a levelem a spamek közé kerül. Kérlek nézd át ezt a fiókodat is, mielőtt több levélben is felháborodva jelzed, hogy nem válaszolok.
transalp.hu » Apró » Adok-veszek
Eladó , jó állapotú 650est keresek unoka öcsémnek!
Köszönettel :
Tóni
Sziasztok. XL600V-hez keresek gyári méretű plexit illetve fejidomot is (még mindig). Van valakinek elfekvőben v. kapható? Köszi!
Szia!
Írtam privátban!
Eladó , jó állapotú 650est keresek unoka öcsémnek!
Köszönettel :
Tóni
Másik motor vásárlása miatt eladó alkatrészek és tartozékok.A Transalp is eladó https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda … s-19598525
Hátsó doboz tartó ( Givi E225+ Givi M5 platni) 20.000 Ft
Bukócső+lámpavédőrács 40.000 Ft
Osram X-Racer H11 motorkerékpár izzó 4200K 2db 3.000Ft/db
Postán tudom küldeni vagy Foxposttal.
Érdeklődni: Tel:30-7012131 vagy ales40@gmail.hu
Sziasztok. 650 TA eredeti gyári fesszabalyzo érdekel valakit?
20.000 ft+ post
Sziasztok. Ha esetleg valakinek vagy valaki ismerősének kellene egy 650 (az enyém ) rengeteg extrával, pár alkatrésszel annak szólók, hogy eladóa vasam. dobozokkal mindennel stb.
Tisztelt Publikum!
Eladó Magyarország legdrágább Kolbászzsírmetáll sárga XLV 700 as Transalpja
A motort régről ismeritek, pont olyan a tesómé is, mint az enyém volt, csak ő, tudjátok, hogy nem motorozott sosem.
Tehát van benne kb. 6-8000 kilométeres távolság. Néha megszellőztette és ennyi.
Van rajta gyári Hoddás hátsó doboz, meg pár apróság.
Az egész készülék ennek megfelelően hibátlan. Teljes életét a fáskamrában UV sugárzástól mentesen letakarva töltötte. Még csak nem is poros.
2.300.000,- Királyi Buznyák kikiáltási áron verjük dobra.
Kérem az érdekelteket telefonon zaklasson valaki és vigye el. 06-20-9581-040
Kicsit olyan érzésem van mintha mostanában sokan szabadulnának a transalptól
istvanb írta:Kicsit olyan érzésem van mintha mostanában sokan szabadulnának a transalptól
Egy baja van, hogy alacsony a hasa. Kevesebb mint 2 év alatt több mint 20 ezer km-t mentem vele, és sok olyan helyen visszafordultam vállalva a hosszabb utat, amin másik motorral meg sem éreztem volna. Sajnálom, mert minden más jó rajta. A 4,6 literes átlagfogyasztást minden tankoláskor megkönnyeztem. Több terepképességről ábrándoztam amikor megvettem, de sajnos a 700 nem túraenduró, csak túramotor. Időközben több körülmény is változott, így a pakolhatóság és az utasszállítási képesség már nem annyira releváns a közeljövőben. Utasom közben saját motort vett. A 100-110-es utazótempó 2023-ban sajnos kevés ahhoz, hogy a forgalommal lépést tartsak. Fölötte pedig ez a motor nem szeret menni. Ha találkoztam típustársakkal, hittem is meg nem is, mikor 140-150-es tartós tempóról meséltek. Tehát igyekeztem megkímélni. Mély sárban soha nem jártam vele, rossz és még rosszabb magyar úton igen. Autópályán nem szívesen. Esőben többször. 5 fok alatt sosem. Ahogy a fotókon is látszik fűtött garázsban, volt helye. Az pedig már csak hab a tortán, hogy a szomszédom, aki ódákat zengett és a ráhatására transalpos lettem, múlthéten elcserélte a 600-asát egy pedelecre.
Remélem Szabó Csabi is olvassa, hogy nem enduró!!!
A 110-es tempó jó, ha csak Transalposok vannak...
Lassan 100000 km-nél járok a 650-nel. Vannak szebb, gyorsabb, erősebb motorok. De! Ezt én tartom karban, a sufniban, az út szélén lehet szerelni. Bár az utóbbira nem vala még példa!
Nekem még mindig fülig ér a szám, ha van időm ráülni, nem kell gondolkodnom, hogy merre is menjek, ha netán egy rövidebb utat kell választani.
De ez az én véleményem...
pallogabi írta:Egy baja van, hogy alacsony a hasa. Kevesebb mint 2 év alatt több mint 20 ezer km-t mentem vele, és sok olyan helyen visszafordultam vállalva a hosszabb utat, amin másik motorral meg sem éreztem volna. Sajnálom, mert minden más jó rajta. A 4,6 literes átlagfogyasztást minden tankoláskor megkönnyeztem. Több terepképességről ábrándoztam amikor megvettem, de sajnos a 700 nem túraenduró, csak túramotor. Időközben több körülmény is változott, így a pakolhatóság és az utasszállítási képesség már nem annyira releváns a közeljövőben. Utasom közben saját motort vett. A 100-110-es utazótempó 2023-ban sajnos kevés ahhoz, hogy a forgalommal lépést tartsak. Fölötte pedig ez a motor nem szeret menni. Ha találkoztam típustársakkal, hittem is meg nem is, mikor 140-150-es tartós tempóról meséltek. Tehát igyekeztem megkímélni. Mély sárban soha nem jártam vele, rossz és még rosszabb magyar úton igen. Autópályán nem szívesen. Esőben többször. 5 fok alatt sosem. Ahogy a fotókon is látszik fűtött garázsban, volt helye. Az pedig már csak hab a tortán, hogy a szomszédom, aki ódákat zengett és a ráhatására transalpos lettem, múlthéten elcserélte a 600-asát egy pedelecre.
Remélem Szabó Csabi is olvassa, hogy nem enduró!!! :lol:ez tény hogy nem egy erőgép a transalp de mi akik motorozunk ezzel a technikával tisztába is vagyunk vele de engem edig mindenhova elvit a maga tempojával probléma mentesen.
A 110-es tempó jó, ha csak Transalposok vannak...
Lassan 100000 km-nél járok a 650-nel. Vannak szebb, gyorsabb, erősebb motorok. De! Ezt én tartom karban, a sufniban, az út szélén lehet szerelni. Bár az utóbbira nem vala még példa!
Nekem még mindig fülig ér a szám, ha van időm ráülni, nem kell gondolkodnom, hogy merre is menjek, ha netán egy rövidebb utat kell választani.
De ez az én véleményem...
pallogabi írta:Egy baja van, hogy alacsony a hasa. Kevesebb mint 2 év alatt több mint 20 ezer km-t mentem vele, és sok olyan helyen visszafordultam vállalva a hosszabb utat, amin másik motorral meg sem éreztem volna. Sajnálom, mert minden más jó rajta. A 4,6 literes átlagfogyasztást minden tankoláskor megkönnyeztem. Több terepképességről ábrándoztam amikor megvettem, de sajnos a 700 nem túraenduró, csak túramotor. Időközben több körülmény is változott, így a pakolhatóság és az utasszállítási képesség már nem annyira releváns a közeljövőben. Utasom közben saját motort vett. A 100-110-es utazótempó 2023-ban sajnos kevés ahhoz, hogy a forgalommal lépést tartsak. Fölötte pedig ez a motor nem szeret menni. Ha találkoztam típustársakkal, hittem is meg nem is, mikor 140-150-es tartós tempóról meséltek. Tehát igyekeztem megkímélni. Mély sárban soha nem jártam vele, rossz és még rosszabb magyar úton igen. Autópályán nem szívesen. Esőben többször. 5 fok alatt sosem. Ahogy a fotókon is látszik fűtött garázsban, volt helye. Az pedig már csak hab a tortán, hogy a szomszédom, aki ódákat zengett és a ráhatására transalpos lettem, múlthéten elcserélte a 600-asát egy pedelecre.
Remélem Szabó Csabi is olvassa, hogy nem enduró!!!
A 110-es tempó jó, ha csak Transalposok vannak...
Lassan 100000 km-nél járok a 650-nel. Vannak szebb, gyorsabb, erősebb motorok. De! Ezt én tartom karban, a sufniban, az út szélén lehet szerelni. Bár az utóbbira nem vala még példa!
Nekem még mindig fülig ér a szám, ha van időm ráülni, nem kell gondolkodnom, hogy merre is menjek, ha netán egy rövidebb utat kell választani.
De ez az én véleményem...
Yoshi is tudja, hogy nem enduro?
Öcsi írta:Remélem Szabó Csabi is olvassa, hogy nem enduró!!!
A 110-es tempó jó, ha csak Transalposok vannak...
Lassan 100000 km-nél járok a 650-nel. Vannak szebb, gyorsabb, erősebb motorok. De! Ezt én tartom karban, a sufniban, az út szélén lehet szerelni. Bár az utóbbira nem vala még példa!
Nekem még mindig fülig ér a szám, ha van időm ráülni, nem kell gondolkodnom, hogy merre is menjek, ha netán egy rövidebb utat kell választani.
De ez az én véleményem...Yoshi is tudja, hogy nem enduro?
Dehogy tudj! Azért megy vele árkon-bokron! :-D
Sziasztok!
B-Star Ruby női cordura kabát XS - 150cm.
Ára: 20000,- ft.
Frissen vegytisztítva, kézelőn némi kopásnyom látható. Új ára 46990,-.
kényelmes női textilkabát
karcsúsított fazon
vízálló, szélálló és lélegző cordura alapanyagból
Z-liner belső membránnal
kivehető CE könyök, váll, és hát protektorokkal
beépített fényvisszaverő elemekkel
kivehető thermobélés (rajta irattartó és telefontartó zebek)
rovarhálós szellőzők
vízálló cipzárral ellátott külső zsebek
derékban és karban tépőzárral állítható
nadrággal összecipzározható
Sziasztok!
Honda NS-1, 75cm, kiváló műszaki és szép esztétikai állapotban, kihasználatlanság miatt eladó.
420e. ft.
Eladó Touratech dobozok, 650-eshez való, gyári tartóval. Ha valakit érdekel, írjon privátban.
Felújításból megmaradtak az alábbi alkatrészek:
- Athena tömítéskészlet 87-88-as évjáratú PD06-hoz (olajzó csőhöz való réz tömítés hiányzik csak belőle): 20 000 Ft
- Hátsó lánckerék 525-ös lánchoz, 42 fogú. Nem ment egy métert sem, csak felszerelve volt: 10 000 Ft
- Kipufogó szelephez szelepszár szimerring, több darab is van (benéztem a rendelést), Athena márkájú: 1000 Ft/darab
Bukósisak túltengésben is szenvedek:
- XL-es (61-62) szürke Caberg V2R zárt sisak, tűrhető plexivel, napszemüveggel, sisakzsákkal, tárolásból eredő, apró sérülésekkel, kivehető, mosható béléssel: 15 000 Ft
- XL-es (59-60) szürke-fekete CAN márkájú, zárt sisak, ECE-R22.05 szabványt tudja, sisakzsákkal, amit egy helyen elengedett a varrás, bélés nem kivehető, cserébe nem retkes, plexi tűrhető: 8 000 Ft (tartalék volt)
- M-es (58-as) fehér Givi 50.4 Sniper, zárt sisak, patika állapotban, hibátlan plexivel, pinlock előkészítéssel, napszemüveggel, kivehető, mosható béléssel, sisakzsákkal: 35 000 Ft (karconként engedek egy ezrest, ha találsz )
Eladás oka: a tömítéskészlet nem jó az én motoromhoz (benéztem rendeléskor), szelepszár szimerring nem volt a tömítéskészletben a képen, de mire megérkezett lett benne, a 42-es lánckerék már sok lenne a 16-os elsővel, sisakok pedig nagyok vagy kicsik vagy már nem használom.
Személyes átvételt preferálom, Eger-Budapest vonalon.
Sziasztok.
Eladtam a 800ast és a sportdob eladóvá vállt.
Forumtagoknak kedvezmény jár :-)
https://auto.jofogas.hu/pest/Motoros_sp … 416885.htm
Sziasztok! Eladásra szánom megmaradt 650-es oldalidomokat és első sárvédőt. Gyári fényezésű. A balos hibátlan, karcmentes, a jobb oldali horzsolt és az egyik patent letört. A sárvédőn apró karcolás van, a rögzítőfülek hibátlan repedésmentesek.
Sziasztok. Forcefield EX-K páncél eladó. Level2 gerinc-, mellkas-, váll- és könyökvédelem. Mindene meg van, csak vállrészt jelenleg a dzsekimben hordom, ezért nem látszik. Kihasználatlanság miatt, újszerű állapotban eladó. Ára: 130.000Ft. Ugyanaz mint, amit a shoxban 183eFt-ért árulnak, csak ez egyben gerincvédős is!https://www.shox.hu/forcefield-extreme- … 088900100L
Szervusztok!
Iránymutatást szeretnék kérni: új gazdát keresek 600-as Transalpomnak, ami 2013 óta van nálam.
Tudom, hogy meg fogom bánni, ha eladom, de az se jó, hogy évek óta unatkozik szegény motor télen és nyáron is
A Hahu-n most összesen két eladó 600-as van fent kevés képpek, ezért bizonytalan vagyok, hogy mi lehet a reális ára, ha:
- 1998-as évjárat, olasz eredetű, M.o.-n második tulaja vagyok.
- Óra állás: 76650 km (ebből nálam sajnos csak 16.000)
- Állapota szerintem OK: olajat nem eszi, kuplung jó, fékek fognak, lánc már nem legfeszesebb de még nem is csereérett, stb... de azért apróságokat meg kéne már csinálni: a jobb oldali nagy idom el van repedve kicsit. a tank alatti időm egyik műanyag rögzítő füle nincs meg évek óta és hátul meg van horzsolva a végénél, lábtartó gumik szélei sérültek már, kitámasztót újra kéne festeni, és 1-2 ilyesmi akad még.
- MRA normál plexi és Givi bukócső, monokey oldaldoboz rögzítők és hátsó doboz
- Akksi 2019-es, egyszerű ólom savas Varta - valószínű, hogy ezt illene már cserélni
- A gumik 2018-ban kerültek fel, Metzeler Tourance elől 90/90-21, hátul 130/80-17.
- Fékbetéteket is 2018-ban kellett utoljára cserélni. Tavaly kormánycsapágy csere volt a szokásos folyadékok + teleszkóp folyadék cseréje mellett.
Képek itt: https://photos.app.goo.gl/Kc6M5qM3QLtyBAgF6
Elnézést a takarítás nélküli állapotért, de legalább ez az őszinte, aktuális helyzetet mutatja
Nagyjából, sacc / kb. szerintetek mennyit érhet?
Illetve ha valakit érdekel, jelezze bátran
Üdv Urak!
Egy fojtószelep helyzet érzékelőre lenne szükségem 650-hez. Sajnos eltörtem. Ha csak beszerzési forrást tudtok ajánlani, azt is megköszönném.
Ez gyorsan ment. Köszönöm!
transalp.hu » Apró » Adok-veszek
Meghajtja a PunBB, támogatja az Informer Technologies, Inc.