Válasz: Nappali
Gömbölyábácsi, figyelsz?
"A finnek VR Vectronjai nem tudom milyen sorozat számot kapnak, de az biztos, hogy ezek a gépek kapnak először ismét oldalablakot -áttervezték a Frontend-et és így is megfelel a legújabb szabványoknak, míg a mostaniak csak ablak nélkül teljesítik ugyanezen követelményeket."
Ők normális emberek! Nem olyanok, mint a lovak csak előre. (Arccal a vasútra.) Meg ugye időben észreveszik Shreket,Csimit,ha az útjukba tévedne. (A többi nem ellenfél. ) Bár, ha ilyen gépre kerülnék egy tükröt vinnék magammal, mert ha oldalra nézek legalább egy fasza gyereket lássak a táj helyett. Mindennek megvan az előnye és hátránya.Itt Győrben jóformán csak új mozdonyokkal mászkálunk. Sokszor hülyének néznek,amikor örülök egy régi ócskavasnak. Múltkor elcseréltem a pesti utamat egy bakonyi személyvonatra.Ti akik a természetben is motoroztok nem kell ecsetelnem,hogy nagyon élveztem.Bár voltak meleg helyzetek szarvasokkal,vaddisznókkal. Tudod masinisztának készültem. Ezeknek lelkük van, ezeket te kezeled,nem pofázik bele a számítógép. Látod a kollégádat,haverodat és téged is látnak.Nem személytelen az egész.(Ne érts félre nem mutogatni akarom magam.) Az új járgányokba nem nagyon lehet belátni.Nekem nem lesz nagyobb a micsodám attól,hogy egy Intercity-t viszek.Úgy.mint nektek sem,ha egy csillogó motoron ültök.
Tónival pont arról beszélgettünk,hogy a túrákon senki nem játsza meg magát,nem akar több lenni a másiknál. És ez nagyon tetszik,mert ez nagyon ritka manapság.(Utoljára Szolnokon, a katonaságnál kopaszként éltem meg.)
650 (2005)
Suzuki DL (2004) 2022 febr.-2022 aug.