Válasz: Baleset, sérülés
Jobbulást és mielőbbi felépülést kívánunk!
Triumph Tiger 800XC (2013)
Nem léptél be. Kérlek, lépj be vagy regisztrálj.
FIGYELEM! Az önálló regisztráció lehetőségét megszüntettük. A regisztráló robotok miatt ezt a csatornát sajnos nem lehet nyitva tartani. Amennyiben regisztrálni szeretnél, írj a transalp kukac transalp.hu e-mail címre és hamarosan válaszolunk. Köszönjük megértésed! Új: Minden regisztráció kérelemre válaszolok. Viszont már többször előfordult, hogy a válaszomat azért nem olvassa a kérelmező, mert a levelem a spamek közé kerül. Kérlek nézd át ezt a fiókodat is, mielőtt több levélben is felháborodva jelzed, hogy nem válaszolok.
transalp.hu » Chat » Baleset, sérülés
Jobbulást és mielőbbi felépülést kívánunk!
Jobbulást
Sajnos gyarapítanom kell a bejegyzéseket.
hihetetlen. gondolom mázli volt, hogy szemből épp nem jött semmi
Sajnos gyarapítanom kell a bejegyzéseket.
Tegnap elindultunk nyaralni, ami 1,5 órásra sikerült. Kari szavaival élve dobtunk egy cerkát.
Simontornyán a 61-es főúton haladtunk lakott területen, mikor egy menetrend szerinti Ikarus busz benézte az elsőbbség adás tábláját, és pont akkor indult el a keresztutcából, mikor mi előtte elhaladtunk. Gyakorlatilag oldalról belénk jött.Én a TA alá szorult lábbal csúsztam az esés után 17 métert. Bobek kicsit hamarabb leesett, de pörgött az aszfalton.
Egy ép ruházati/védelmi elem nem maradt rajtunk, minden felszerelés kuka. A motorról meg még nyilatkozni sem merek...
Persze volt rendőr, mentő, útzár, traumatológia hajnalig, de most már itthon lábadozunk.
Ahogy írod szépen megúsztátok, mármint egészségileg, és ez a lényeg. Borzasztó a dolog, de a legfontosabb az egészség! A többit lehet pótolni! Reméljük nemsokára gurulunk együtt.
Sajnos gyarapítanom kell a bejegyzéseket.
Tegnap elindultunk nyaralni, ami 1,5 órásra sikerült. Kari szavaival élve dobtunk egy cerkát.
Simontornyán a 61-es főúton haladtunk lakott területen, mikor egy menetrend szerinti Ikarus busz benézte az elsőbbség adás tábláját, és pont akkor indult el a keresztutcából, mikor mi előtte elhaladtunk. Gyakorlatilag oldalról belénk jött.Én a TA alá szorult lábbal csúsztam az esés után 17 métert. Bobek kicsit hamarabb leesett, de pörgött az aszfalton.
Egy ép ruházati/védelmi elem nem maradt rajtunk, minden felszerelés kuka. A motorról meg még nyilatkozni sem merek...
Persze volt rendőr, mentő, útzár, traumatológia hajnalig, de most már itthon lábadozunk.
Bobék!
Az a szerencse, hogy Nektek nem lett komolyabb bajotok, az anyagiakat szépen lassan lehet pótolni. Nagyon sok felelőtlen fasz rohangál az utakon, sok terepes kollegát megértek, hogy nem mer a közúton motorozni.
Reméljük mihamarabb találkozunk Veletek!!
Húúú basszus. Az a szerencse, hogy nektek nem lett komolyabb bajotok. Nekem tavaly volt balesetem, úgyhogy a kurva annyát az ilyennek. Azóta többet megyek terepre én is. Többször kapcsolok fényszórót fényes nappal és most már fényvisszaverő mellényt is hordok, hogy észrevegyenek a parasztok.
Mielőbbi gyógyulást kívánok!
Gyógyuljatok meg mihamarabb!
Együttérzésem! Tudom milyen. Mi Toyota furgonban óvatosan, szemből fiatal, Ford Tranzittal fullgas. Fél napos útzár. 1 év táppénz.
A baleset közvetett okozója egy volán busz. Benézet egy leágazást, a csúszós út miatt. Elkezdett tolatni a barom..... beláthatatlan a hely.
Jó feküdt a yardnál a sofőr, így megúszta. Ami gyomorforgató, bejött a kórházba egy zsaru és számba akarta rágni, milyen válaszokat adjak.
Jobbulast nektek.
Köszönjük szépen a jókívánságokat!
Ma megint orvosnál jártunk, így már biztonsággal sorolhatom is a sérüléseket:
Van egy törött kisujj. Helyre rakták rögzítették, 5-6 hét és meggyógyul.
Van két fájó váll és hát kisebb zúzódásokkal.
Van néhány lila folt többfelé.
Van egy könyék horzsolásokkal. (protektor alatt!)
Van egy hüvelyk ujj bedagadva, horzsolva, kissé lilulva.
Van egy térd horzsolásokkal. (térdvédő alatt sérült!)
Van egy 3 cm mély vágott seb combon összevarrva.
Van egy láb rendesen megütve, horzsolva, bedagadva ödémával és bevérzésekkel fekvőgipszben.
Ez az utolsó a legfájdalmasabb, és a legnagyobb mozgáskorlátozottságot okozó sérülés.
A busz gyakorlatilag Dóri jobb lábát és az oldaltáskát tolta meg. A térde felakadt a fényszóróban, azt összetörte, így a térdvédője elfordult, és annak védelme nélkül esett a betonra pörögve. Ami viszont "Jó", hogy nincs a lába eltörve, és az inszalagok sem szakadtak. Egyébként a sérülések java Őt érte sajnos. Én csak csúsztam, így elfogadhatóan megúsztam.
Szerencsére senki sem jött szembe, és a szembe padka előtt 30 centivel megálltunk.
Tanács: a védőfelszerelés erősen ajánlott!
Köszönjük szépen a jókívánságokat!
Tényleg az a legfontosabb, hogy 1-ben vagytok és Dóri is "megúszta". Iszunk az egészségetekre a Gerecsén azt megígérhetem, a csapat nevében is, azt hiszem. Azért ha el tudtok jönni ( akár kocsival is) ott a helyetek. Ha valamiben kell segítség szóljatok. ( polgári pert kell indítani a buzi ellen : orvosi látlelet és vélemény, motor kárfelmérés + vagyoni és nem vagyoni kár és betegre fizeti magát...)
Tanács: soha ne bízz a másikban ( autós, BKV,biciklis,gyalogos) a védőfelszerelés és az óvatosság erősen ajánlott...
A telefonban elfelejtettem mondani,de így is jó legalább más is okul!A jegyzőkönyvek egyformán legyenek leírva-rendőrségi,mentősök-,mert nekem ebbe kötöttek bele.Az én kamionom már 4(!) éve átrendezett a per 3 éve tart.A doki aki összerakott hiába írta a papírra,hogy nem tudtam mit beszélek,nem számított.A MABISZ ebben talált kapaszkodót és ezért nem fizetett.Igaz az enyém cserbenhagyásos volt,ilyenkor a MABISZ-nak kellene perkálni,csakhogy itt már nem lesz meg,akin a pénzét visszaszerezze.
Akkor jiso ráz,a mielőbbi gyógyulást Öcsi néni nevében is!!!
Sajnàlom,hogy igy alakult,a szabadsàgotok,de örvendek hogy egyben vagytok,szerintem odafentröl vigyàzott valaki ràtok.Mielöbbi felèpülèst,mindkettötöknek.
Sajnálom ami történ veletek!
Gyógyuljatok meg mihamarabb!
Sziasztok!
Van egy jó hírem, a TA strapabíró motor!
Szétszedtem apróra, váz, blokk, kormány, futómű nem sérült.
Kizárólag szerelhető alkatrészeket kell cserélni (két idom, két irányjelző, váltókar, tükör, kézvédő, kipufogó hővédőlemezzel, bukókeret, csomagtartó rendszer, alsó burkolat konzolja), úgy 400 e. ft értékben, illetve az első sárvédőt kell javíttatni.
Marad néhány apróbb karcolás az utas kapaszkodón, meg alatta a műanyagon, de tényleg aprócskák...
Bobek gyógyulgat - bár lassabban, min szeretne - így lehet, hogy a Gerecsére ellátogatunk. :-)
Persze szigorúan autóval.
Sziasztok!
Van egy jó hírem, a TA strapabíró motor!Szétszedtem apróra, váz, blokk, kormány, futómű nem sérült.
Kizárólag szerelhető alkatrészeket kell cserélni (két idom, két irányjelző, váltókar, tükör, kézvédő, kipufogó hővédőlemezzel, bukókeret, csomagtartó rendszer, alsó burkolat konzolja), úgy 400 e. ft értékben, illetve az első sárvédőt kell javíttatni.Marad néhány apróbb karcolás az utas kapaszkodón, meg alatta a műanyagon, de tényleg aprócskák...
Bobek gyógyulgat - bár lassabban, min szeretne - így lehet, hogy a Gerecsére ellátogatunk. :-)
Persze szigorúan autóval.
Ez tényleg jó hír!
Szerintem a javítás kijön olcsóbban is. Az a lényeg, hogy jobban vagytok. Kívánok minél gyorsabb gyógyulást, főleg Bobeknak!!!
A helyeteket foglalom Gerecsén!
BOB és BOBEK -nek jobbulást kívánok.
Jobbulást mindkettőtöknek!
Sziasztok!
Augusztus 20-én sajnos megtörtént, ami reméltem, hogy sosem fog bekövetkezni: elestem. No nem gyalog... Többen érdeklődtetek, mi történt, íme, szolgáljon másnak is tapasztalatként.
Először is piszok szerencsésnek mondhatom magam. Az ég világon semmi bajom nem lett, és a motor is inkább csak esztétikai károkat szenvedett.
Egy nagyon rövidre sikerült péntek éjszaka után a szombati nap melóval folytatódott majd nekiláttam, hogy visszapakoljam a frissen felújított első villát a helyére. Meg is történt, hát ki kell próbálni. Amíg a városban császkáltam, nem is volt semmi gond, de hát egy hete nem érintette a nyerget a hátsóm, hát mégiscsak nagyobbat kellene kerülni, úgy 60-80 km, még belefér. Féltáv környékén éreztem az ebéd-fáradtság-hőség hármas andalító létének első jelét. Gyors pihenő az út szélén, majd irány tovább. 10 perc múlva azonban a fáradtság visszatért. Újabb megállás, majd még 10 perccel később, már nem jutottam el a pihenőig...
Egy nyílegyenes szakaszon már észre sem vettem a gonosz harmadik eljövetelét, egyszerűen kikapcsolt az agyam és a kép arra jött vissza, mikor a 30 centis útpadkán elkezd rázni a motor eleje. A feleszmélés annyira volt elég, hogy felfogjam, ez menthetetlen, esés lesz belőle. Az árokban kötöttünk ki a jószággal... Hogy mennyivel estem, passz, úgy 60 körül volt a tempó, a mögöttem lévő autó sofőrje mondta, hogy szerencsére nem mentem gyorsan.
Három dolgot állapítottam meg:
1. A Transalp tényleg elpusztíthatatlan. Saját lábán jött haza.
2. Szerencsés vagyok... Nagyon! 50 méterrel később egy átjáró fogadott volna az árokban. Nem volt forgalom, igazából csak épített pályán eshettem volna ideálisabban. A szerencsét azonban nem csak az esésre értem. Hajlamosak vagyunk természetesnek venni a hétköznapi jó dolgokat, amik történnek velünk, pedig irgalmatlan szerencse, hogy egyáltalán a mi életünkben történik.
3. Vannak még emberek a világon. Aki megállt segíteni, néhány nappal később megkeresett, kiderítette, hogy ki vagyok, hogy megkérdezze, minden rendben van-e velem és a motorral. Fura játékos ez az élet, nem így akartam új barátságra szert tenni.
Hát ez történt. Biztos vagyok benne, hogy mindenkivel előfordult már hasonló, amikor mondogatta magának, hogy "Jaj, fáradt vagyok, de ezt a kicsit már kibírom." meg "Na, mindjárt átesek a holtponton aztán megint teljesen éber vagyok.". Hát, egy biztos én ezután, ha kell, az út szélén az árokparton megállok aludni. Eddig megfontolt és defenzív sofőrnek gondoltam magam, aki nagyon figyel a többi közlekedőre. Most megtanultam, hogy magamra is figyeljek oda.
Remélem tanulságos és nem untató történet volt. Ukrajnában az évzárón találkozunk!
JoeZee
Sziasztok!
Augusztus 20-én sajnos megtörtént, ami reméltem, hogy sosem fog bekövetkezni: elestem. No nem gyalog... Többen érdeklődtetek, mi történt, íme, szolgáljon másnak is tapasztalatként.
JoeZee örülünk, hogy nem lett nagyobb baj! Jössz eggyel az őrangyalodnak!
Örülök hogy nem lett nagyobb baj!
Mèg amikor udvarolni jártam át a nagyjányhoz Nagykőrösre, Jászszentlászlòròl "130km oda-vissza" Volt olyan hazafelè egy egèsz èjszakás "szolgálat " után másnap délelőtt hogy, èreztem, baj lessz!!! Az első hosszù pislogások után leengedtem az ablakot. December volt szoval kellemes hűvös jött be. Pár perc mulva ùjra hosszù pislogás, tudjátok mint amikor le akar ragadni a szemhèly ès szemöldökből rá kell feszìteni hogy ki tudd nyitni.
De nem foglalkoztam vele mert SOHA nem voltam mèg ilyen helyzetben pedig sokat vezetek.
Majd egyszer csak arra nyitottam ki a szemem hogy ráz az autò de nagyon!!! Hát sikerült elaludni ès lemenni az ùtròl de hál istennek meg tudtam fogni mèg az árok előtt!!! Kb 90-100al mehettem.
Kiszálltam a kocsibòl ès rendesen felpofoztam magam. A csomagtartòbòl kivettem az 5 litere jègkásás desztilált vizet, felūl meztelenre vetkőztem ès magamra öntöttem a vizet. Majd különböző gimnasztikai gyakorlatok után folytattam az utamat gond nélkül.
Megfogattam hogy ha leg közelebb jön egy halvány hosszù pislogás, azonnal megállok!!!!
Bár mi is törtènhetett volna, mondjuk mi van ha nem jobbra hanem balra hùzok ès jönnek szembe.....
Ismerős a szitu!
6 éve toltam 1 szokásos 1 napos megát.
Standard hajnali 4-es indulással Bled,Vintgar,Vrsic,Mangart,stb.
Du. 4-5 körül nézem,már dől a mutató.Nem gond,majd valahol tankolok.
Ja.Persze. Szlovénoknál,amikor még nem volt gondban az ország,du. 5-8 között bezártak a kutak.
A lényeg,hogy kaptam 5 littyót 1 arra járó motoros családtól,amivel eljutottam Ljubljanáig.
Ott 5-ből 4 kút zárva volt!
Éjfélkor tankoltam,aztán utána következett a horror!
Végig pályán hazafelé éjjel.Olyan álmos voltam,hogy már olyan gondolatok jöttek elő bennem,hogy a kisgyerekkorban alig tudnak bringázni,most meg félálomban is hogy megy a száguldás motoron!Közben párszor levillogtak/dudáltak az autósok mert a 2 sáv szélességében kacsáztam félálomban!SLO-ban régen kapusrendszer volt,a megmaradt kapuknál mindig megálltam gimnasztikázni,futkározni kicsit.Így értem haza kb. fél 5 körül.Az Elm street ahhoz képest Futrinka utca volt!!!
Akkor elhatároztam,hogy többet ilyen nem fordulhat elő!!
Aztán mégis volt 1-2x lightosabban.
De pl.tavaly is inkább aludtam az Adria partján a fürdés helyett mint éjjel árkot járjak.
Nálam hozzátartozik ehhez,hogy a túrák előtti éjjelen nem tudok aludni,max3-4 órát,de az már nagyon jó,ha annyit tudok.
Olyan drukk van bennem a másnapi kaland miatt...
Mint kisiskolás a nyári tábor előtti éjjelen!
Az előbbi kaland előtti éjszakán pl. semmit sem tudtam aludni.
~25 óra alatt toltam le ~ 1200km-t.
Ez a rekordom.
Sziasztok!
Augusztus 20-én sajnos megtörtént, ami reméltem, hogy sosem fog bekövetkezni: elestem. No nem gyalog... Többen érdeklődtetek, mi történt, íme, szolgáljon másnak is tapasztalatként.
Először is piszok szerencsésnek mondhatom magam. Az ég világon semmi bajom nem lett, és a motor is inkább csak esztétikai károkat szenvedett.
Egy nagyon rövidre sikerült péntek éjszaka után a szombati nap melóval folytatódott majd nekiláttam, hogy visszapakoljam a frissen felújított első villát a helyére. Meg is történt, hát ki kell próbálni. Amíg a városban császkáltam, nem is volt semmi gond, de hát egy hete nem érintette a nyerget a hátsóm, hát mégiscsak nagyobbat kellene kerülni, úgy 60-80 km, még belefér. Féltáv környékén éreztem az ebéd-fáradtság-hőség hármas andalító létének első jelét. Gyors pihenő az út szélén, majd irány tovább. 10 perc múlva azonban a fáradtság visszatért. Újabb megállás, majd még 10 perccel később, már nem jutottam el a pihenőig...
Egy nyílegyenes szakaszon már észre sem vettem a gonosz harmadik eljövetelét, egyszerűen kikapcsolt az agyam és a kép arra jött vissza, mikor a 30 centis útpadkán elkezd rázni a motor eleje. A feleszmélés annyira volt elég, hogy felfogjam, ez menthetetlen, esés lesz belőle. Az árokban kötöttünk ki a jószággal... Hogy mennyivel estem, passz, úgy 60 körül volt a tempó, a mögöttem lévő autó sofőrje mondta, hogy szerencsére nem mentem gyorsan.Három dolgot állapítottam meg:
1. A Transalp tényleg elpusztíthatatlan. Saját lábán jött haza.
2. Szerencsés vagyok... Nagyon! 50 méterrel később egy átjáró fogadott volna az árokban. Nem volt forgalom, igazából csak épített pályán eshettem volna ideálisabban. A szerencsét azonban nem csak az esésre értem. Hajlamosak vagyunk természetesnek venni a hétköznapi jó dolgokat, amik történnek velünk, pedig irgalmatlan szerencse, hogy egyáltalán a mi életünkben történik.
3. Vannak még emberek a világon. Aki megállt segíteni, néhány nappal később megkeresett, kiderítette, hogy ki vagyok, hogy megkérdezze, minden rendben van-e velem és a motorral. Fura játékos ez az élet, nem így akartam új barátságra szert tenni.Hát ez történt. Biztos vagyok benne, hogy mindenkivel előfordult már hasonló, amikor mondogatta magának, hogy "Jaj, fáradt vagyok, de ezt a kicsit már kibírom." meg "Na, mindjárt átesek a holtponton aztán megint teljesen éber vagyok.". Hát, egy biztos én ezután, ha kell, az út szélén az árokparton megállok aludni. Eddig megfontolt és defenzív sofőrnek gondoltam magam, aki nagyon figyel a többi közlekedőre. Most megtanultam, hogy magamra is figyeljek oda.
Remélem tanulságos és nem untató történet volt. Ukrajnában az évzárón találkozunk!
JoeZee
Most nem jut eszembe valami idevágó frappáns mondás, csak egyszerűen örülök, hogy ennyivel megúsztad.
JoeZee üdv újra köztünk. Sajna nem játék a fáradtság,nálam is fordult elő olyan is, amikor az út szélén az erdőben megálltam aludni egyet. Amúgy én marha szar kamionos,buszsofőr lennék. Azok nem kötött pályán mennek! Látnád az autónk anyósülés oldalát.A Zasszony mindig ott nyomja a nemlétező féket,mert szerinte elfelejtem,hogy nem melóban vagyok. Nálunk van éberségi berendezés, nem tudom a közúton miért nem vezették be eddig. Motoron macerás lenne az biztos,de sokszor -itt az élő példa- jól szerepelne. Pl. elég lenne,ha gázreagálást csinálnál, váltanál akár indokolatlanul is. Szoktam fütyörészni,"énekelni". Sokat segít,de az alvást nem pótolja.
transalp.hu » Chat » Baleset, sérülés
Meghajtja a PunBB, támogatja az Informer Technologies, Inc.