676

Válasz: Futómű és fékek

Tomita írta:
Károly írta:

Középállványra helyeztem a gépem és a kottyanásokat ellenőriztem. Semmi kottyanást nem fedeztem fel, semmi nyolcas nincs a kerékben,  ellensúlyok megvannak, azonban észrevettem, hogy két küllőm laza. Aztán  észrevettem, hogy ez a két küllő eltér a többitől - hosszabbak és a kerékagynál van egy görbületük, ha meghúznám mélyen belemennének a belsőbe... valószínűleg előző tulaj cserélhette. Ezek a laza küllők amikor keresztezik a "párjukat"- nem érnek össze van kb. fél centiméter távolság közöttük.
Ezt követően szétnéztem a neten, és az angol Transalp fórumon olvastam, hogy a 2003-as gyártású TA-m küllője eltér a 2004-2007 között gyártottakétól. A www.motorcyclespareparts.eu más cikkszámmal és árral is jeleníti meg őket. Ezt az információt, gondoltam megosztom veletek, ha esetleg küllőt kell cserélnetek és ha újat mondtam.

van Budapesten küllős ember ha kell...

Kérlek, add meg az elérhetőségét.

XL650V/2003

677

Válasz: Futómű és fékek

Károly írta:

...a 2003-as gyártású TA-m küllője eltér a 2004-2007 között gyártottakétól. A www.motorcyclespareparts.eu más cikkszámmal és árral is jeleníti meg őket. Ezt az információt, gondoltam megosztom veletek, ha esetleg küllőt kell cserélnetek és ha újat mondtam.

Tavaly ősszel nálam is le volt lazulva a 2003-as Transalp hátsó felnin néhány küllő. Viszont nekem alacsony sebességnél jelentkezett a "kóválygás", nagyobb sebességnél kisimult szépen. Miután megcsináltattam, a mester tanácsára rendeltem pár küllőt, amit végül azóta nem cseréltünk ki. Viszont ezek szerint ha hazamegyek, ránézek a cikkszámra és ellenőrzöm, a megfelelő küllők vannak-e tartalékban.
Gondolom nem csak a 2003-as küllő tér el a többitől, hanem az összes 2004 előtti modell, ugye?

XL650V (2003)
Triumph Tiger 800XC (2013)

678

Válasz: Futómű és fékek

Frankie írta:
Károly írta:

...a 2003-as gyártású TA-m küllője eltér a 2004-2007 között gyártottakétól. A www.motorcyclespareparts.eu más cikkszámmal és árral is jeleníti meg őket. Ezt az információt, gondoltam megosztom veletek, ha esetleg küllőt kell cserélnetek és ha újat mondtam.

Tavaly ősszel nálam is le volt lazulva a 2003-as Transalp hátsó felnin néhány küllő. Viszont nekem alacsony sebességnél jelentkezett a "kóválygás", nagyobb sebességnél kisimult szépen. Miután megcsináltattam, a mester tanácsára rendeltem pár küllőt, amit végül azóta nem cseréltünk ki. Viszont ezek szerint ha hazamegyek, ránézek a cikkszámra és ellenőrzöm, a megfelelő küllők vannak-e tartalékban.
Gondolom nem csak a 2003-as küllő tér el a többitől, hanem az összes 2004 előtti modell, ugye?

Az angol fórumon olvasottak szerint a 2004-2007 közötti azonos, a 2000-2003-as ettől eltérő  (a 2000-2003-ashoz a cikkszám 06420MAW760) .
Ha megvannak és eladó négy darab érdekelne.

XL650V/2003

679

Válasz: Futómű és fékek

Szia Károly, megnéztem, a jó cikk számból van itthon tartalékban, de így sajnos nem eladó. Keresd Regalt itt a fórumon, nekem is ő szerezte be. Sok sikert a problémamegoldáshoz!

XL650V (2003)
Triumph Tiger 800XC (2013)

680

Válasz: Futómű és fékek

Frankie írta:

Szia Károly, megnéztem, a jó cikk számból van itthon tartalékban, de így sajnos nem eladó. Keresd Regalt itt a fórumon, nekem is ő szerezte be. Sok sikert a problémamegoldáshoz!

Frankie!

Ez a kóválygás kb olyasmi volt hogy amikor rádőltél az ívre akkor jött elő a bizonytalanság? Vagy mondjuk amikor egyik oldalról átdőltél a másikra?
Mennyi küllővel kellett foglalkozni nálad kb? Nekem hátul 1 az totál laza, szerintem lenyalódott a menet mert nem lehet feszíteni, plusz van még ott 1-2 ami meg nem mozdul. A többit behangoltam én is ahogy a többiek.
Bár novemberben úgyis kiderül, de addig is jó lenne tudni hogy ez az elvétve 4-5 db okozhatja-e ezt a gondot.

XL600V - 1998

681

Válasz: Futómű és fékek

Kb. 4-5 volt totál laza. Lassan, lépésben volt gáz, kb. olyan érzés volt, mintha egy nagy nyolcas lenne a kerékben. Nagyobb tempónál nem emlékszem, hogy gond lett volna.

XL650V (2003)
Triumph Tiger 800XC (2013)

682 Utoljára Tomita szerkesztette (2016. 10. 01. 20:05:31)

Válasz: Futómű és fékek

Károly írta:
Tomita írta:

van Budapesten küllős ember ha kell...

Kérlek, add meg az elérhetőségét.

Koch Ferenc 06-30-6425877

http://www.motorrevu.hu/markakereskedo.php?id=340

ja és a kerekcity-t FELEJTSD EL!!!!!! a 413-as (csak már nem tudom melyik téma)hozzászólásban láthatsz videót is róla

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

683

Válasz: Futómű és fékek

Sziasztok,

fékbetétcserén esett át a motoron nemrég és szeretném a régieket valakinek felajánlani, ha kellene...

Tetszik az elgondolás, hogy aki szereti a természetet vagy a motort, az rossz ember nem lehet, de aki együtt a kettőt, na az a TRANSZALPOS !!!  :-)

R1250GS

684

Válasz: Futómű és fékek

Tomita írta:

Koch Ferenc 06-30-6425877

http://www.motorrevu.hu/markakereskedo.php?id=340

ja és a kerekcity-t FELEJTSD EL!!!!!! a 413-as (csak már nem tudom melyik téma)hozzászólásban láthatsz videót is róla

Helló Tomita!

Mivel nekem ez most egyre jobban élő téma és fergeteg örültem a Kerékcity-nek -mert honlap alapján meggyőző- így végignyálaztam a topikokat, de nem találtam sehol a 413-as hozzászólásban semmit. De még kereső alapján se semmit.
Emléxel még esetleg mi a gond vele?

XL600V - 1998

685 Utoljára Tomita szerkesztette (2016. 10. 04. 07:51:37)

Válasz: Futómű és fékek

saphyx írta:
Tomita írta:

Koch Ferenc 06-30-6425877

http://www.motorrevu.hu/markakereskedo.php?id=340

ja és a kerekcity-t FELEJTSD EL!!!!!! a 413-as (csak már nem tudom melyik téma)hozzászólásban láthatsz videót is róla

Helló Tomita!

Mivel nekem ez most egyre jobban élő téma és fergeteg örültem a Kerékcity-nek -mert honlap alapján meggyőző- így végignyálaztam a topikokat, de nem találtam sehol a 413-as hozzászólásban semmit. De még kereső alapján se semmit.
Emléxel még esetleg mi a gond vele?

Szia!

Elvittem neki a Dominator két kerekét, komplett küllőzés ( 4 mm-es küllőkkel a 3,5 helyett), 25.000 ft / kerék.
Mivel Koch Ferit ismerem régóta és benne bízom, azért elvittem hozzá "megnézni".(korábban nem tudta vállalni,mert sok melója volt) Erről videó (elküldöm ha akarod de itt a fórumon is fenn van valahol szerintem..) is készült...Olyan "egyenesfutása volt" hogy hányingert kaptál tőle ha nézted sad  sad  Felhívtam a kerékcity-s gyereket. Először kikérte magának, majd azt mondta hogy szar a felni nem lehet jobban megcsinálni (lehet hogy padkáztak vele stb). Mondtam neki, hogy nem padkáztak mert mielőtt festve lett homokkal szórták le és semmi sérülés nem volt rajta. Egyébként meg jobb  helyeken ezt javyíás előtt kéne mondani, szerintem.. Ő azt mondta hogy én ehhez nem értek. Ezek után Koch Feri ugy megcsinálta, hogy azóta is egyenesen futok vele..

ez már a javítás után állapot:
https://www.youtube.com/watch?v=XxQotROFBQI

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

686 Utoljára Taylor szerkesztette (2016. 10. 04. 14:06:29)

Válasz: Futómű és fékek

saphyx írta:
Tomita írta:

Koch Ferenc 06-30-6425877

http://www.motorrevu.hu/markakereskedo.php?id=340

ja és a kerekcity-t FELEJTSD EL!!!!!! a 413-as (csak már nem tudom melyik téma)hozzászólásban láthatsz videót is róla

Helló Tomita!

Mivel nekem ez most egyre jobban élő téma és fergeteg örültem a Kerékcity-nek -mert honlap alapján meggyőző- így végignyálaztam a topikokat, de nem találtam sehol a 413-as hozzászólásban semmit. De még kereső alapján se semmit.
Emléxel még esetleg mi a gond vele?

Nekem semmi gondom nem volt vele,gumizás előtt vittem hozzá a kerekeket ellenörzésre.(kicsit ütöttek)
Megbeszélt időpontban fogadott és meg is várhattam a kerekeket 3000 huf volt az ára.

687

Válasz: Futómű és fékek

Tomita írta:

ez már a javítás után állapot:
https://www.youtube.com/watch?v=XxQotROFBQI

Erről beugrott hogy mikor felraktad szerintem láttam az eredetit is. Kicsit ilyen sárgás lámpafényes videó volt tán...
Amúgy a Gumiabroncs 656. hozzászólása, de már nincs fönt a video a youtube-on.
Minden esetre a tegnapi esőben tötymörgés és halálfélelem után én is bejelentkeztem Koch Ferenchez, mondván a Kerekcity az 1 plusz, 1 minusz, Ferenc meg sok plusz és 0 minusz, ráadásul nem esik annyira ki.

Kíváncsi vagyok ez lesz-e a megoldás a bajomra. Az biztos hogy nincs 2 egyforma hangú küllő.

Köszi a válaszokat!

XL600V - 1998

688

Válasz: Futómű és fékek

saphyx írta:
Tomita írta:

ez már a javítás után állapot:
https://www.youtube.com/watch?v=XxQotROFBQI

Erről beugrott hogy mikor felraktad szerintem láttam az eredetit is. Kicsit ilyen sárgás lámpafényes videó volt tán...
Amúgy a Gumiabroncs 656. hozzászólása, de már nincs fönt a video a youtube-on.
Minden esetre a tegnapi esőben tötymörgés és halálfélelem után én is bejelentkeztem Koch Ferenchez, mondván a Kerekcity az 1 plusz, 1 minusz, Ferenc meg sok plusz és 0 minusz, ráadásul nem esik annyira ki.

Kíváncsi vagyok ez lesz-e a megoldás a bajomra. Az biztos hogy nincs 2 egyforma hangú küllő.

Köszi a válaszokat!

Koch Feri szerint sincs két egyforma hangú, de ez pont nem jelent semmit szerinte... Nyugodtan vidd oda nem fogsz csalódni..

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

689 Utoljára saphyx szerkesztette (2016. 10. 15. 22:43:19)

Válasz: Futómű és fékek

Nos, elkészült a kerekem még a hét elején.

2 bajom volt:
- lassú menetben kicsit kóválygott a hátulja ami egy jó nagy esőzés közepette, párás plexitől vakon, a kocsisorok között kamikázézva verte ki végleg a biztit nálam
- ívre rádőlve imbolygós, bizonytalan volt a futás (mintha a tengely 2 számmal kisebb lenne mint a kerék luka, ilyesmi lehetett a legelső kőkerék - faág tengely páros)

Ferenccel nekem is kicsit olyan érzésem volt mint amit asszem Brueder mester írt anno, hogy rá kellett beszélnem hogy ott hagyhassam a kereket. Megvizsgálta és mondta hogy alig van baja, de ezermillió% hogy azt nem vehetem észre lassú menetben.
Mindegy, otthagytam centírozásra a karikát. Az ígért 1 hét helyett 2 nap elég volt az akcióra neki.
Mondta hogy volt 1 törött küllőm, meg pár laza. hazahozva megcimbalmoztam újra  akereket és azon túl hogy sokkal feszesebben pengtek, még tök' egyforma is lett az összes (legalábbis az én fülemnek).

Menetpróba:
A lassú járati kóválygást -amitől besokalltam- valszeg a kocsisorok közötti útburkolat és a festés okozhatta, mert nem igazán érzékelek különbséget (így utólag belegondolva a több mostoha tényező együtt lehetett a ludas). Viszont kanyarban teljesen eltűnt a bizonytalanság, marha jól dönthető lett.
Habár már rosszabbak a viszonyok mint nyáron, de mégis biztonságosabbnak érzem az íven, mindezt nagyobb sebességen.

(a videjót vmié' kiutálja a renccer....)

Ja! És az ember tök' korrekt, normális és még a kereket is kihozta nekem és berakta a kocsiba mer' én szépruhában voltam. Nemhogy kérni nem kellett, de konkrétan nem bírtam elvenni tőle.  :-)

XL600V - 1998

690

Válasz: Futómű és fékek

Én már rég óta a cimbalom próbát alkalmazom a küllök feszességének ellenőrzésre. Ahol nincs meg a pengő hang ott az adott küllőt addig húzom, míg a szomszédjaival azonos frekvencián kezd pengeni.
Csak azt nem értem, mitől tud a sorban mondjuk 20 küllőből a 3. és  16-ik meglazulni, miközben az összes feszes marad körülötte.

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

691

Válasz: Futómű és fékek

A fejlesztés nem áll meg. A téli project a futómű.
Megérkezetta hátsó futóművem Hollandiából.
Állítható magasság
hidraulikusan állítható rugóelőfeszítés
állítható húzófokozat
Állítható gyors befelécsillapítás
állítható lassú befelé csillapítás

A gyárival az volt a bajom ,hogy terepen pattog a kis rumplikon ,ezért nincs megfelelő tapadás.Szerintem azért mert nincs kifele csillapítás állító ,igy túl gyors a kifelében.
-Az endurós kedvenc kajája ,mint tudjuk a rumplis tészta.  big_smile

Majd az első villa fejlesztésről is beszámolok.
Az még úton van az usa-ból.

Csatolt fájlok

wp.jpg 1.77 mb, még egyszer sem töltötték le. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Mert a motor ,és a gumi tudja !!!

692

Válasz: Futómű és fékek

Ennek elegendő a rugóútja, vagy van hozzá kutyacsont  csere is?

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

693

Válasz: Futómű és fékek

elegendő ,csak rossz a felvétel.

Mert a motor ,és a gumi tudja !!!

694

Válasz: Futómű és fékek

Némelyik tárcsa miért lehet ilyen olcsó? Miből lehetnek?
Konkrétan a 22 dolláros hátsóra gondolok.


https://m.aliexpress.com/search.htm?key … brake+disc

695 Utoljára Collerur szerkesztette (2016. 11. 15. 22:35:33)

Válasz: Futómű és fékek

Kapibara83 írta:

Némelyik tárcsa miért lehet ilyen olcsó? Miből lehetnek?
Konkrétan a 22 dolláros hátsóra gondolok.


https://m.aliexpress.com/search.htm?key … brake+disc


Én legutóbb kerékpárlámpát rendeltem onnan, és csak a második nap vágtam a falhoz...
Még nekem soha semmi nem jött onnan, ami normális lett volna.
A féktárcsa egy játék lehet a részükről!  Vajon két nap múlva törik ketté, vagy kibír két hetet.

Hát én "nekik dolgozom", de nem ismernek sem istent sem embert. A precíz minőségi mérnöki munkát hírből sem ismerik!
Nem tudom, hogy miből lehetnek de nem hiába 130usd egy normális féktárcsa... Az enyémhez is annyi kb.
Így ismeretlenül is féltelek ne, hogy eszedbe jusson!!!

Honda Varadero xl125v 2001

696

Válasz: Futómű és fékek

Mondjuk vannak cuccok amiket ismerőseim  innen rendeltek és elég jól működnek, karróra, sport kamera..stb. De ezek ha bedöglenek, nem fogsz bele halni mintha a féked szállna el. Nem gondoltam komolyan a megvételét csak kíváncsi voltam rá, hogy valaki találkozott-e már ilyennel.

697

Válasz: Futómű és fékek

Mi gyartattunk tarcsafekeket ukrajnaban, de az onkoltsege sokkal nagyobb volt mint a linken lathato kinaiak.  wink

Az úgy is kiderül hamar: felborul az ember, mint a büdösbogár. Aztán felállítjuk a motort és megyünk tovább. :-)  TomRed

698

Válasz: Futómű és fékek

regal írta:
ficsmester írta:

Vajon ugyan ez a 600 is? Csak 650 ès 700 alkatrèszek vannak ezen az oldalon. Pedig àrban jò lenne.


A Tourmaxnak is van BCF-120-as készlete  6800- ért.
Honda XL 600 V Transalp (PD10) 1997-2000  de a 650-es és a 700-as is ugyanaz!

Itt is van. Regál hát ha tud szerezni.

Csatolt fájlok

BCF-120.PNG
BCF-120.PNG 45.14 kb, 4 letöltés 2017-01-12 óta. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

699

Válasz: Futómű és fékek

regal írta:
ficsmester írta:

Vajon ugyan ez a 600 is? Csak 650 ès 700 alkatrèszek vannak ezen az oldalon. Pedig àrban jò lenne.

A Tourmaxnak is van BCF-120-as készlete  6800- ért.
Honda XL 600 V Transalp (PD10) 1997-2000  de a 650-es és a 700-as is ugyanaz!

De hol kapható? Èn csak egy kèt helyen találok 13000ért csak nem mentek el az árak ennyire fèl èv alatt...

'01 TA650XLV 2016-2021
'16 Triumph Tiger 800xca 2021-
Everything that kills me makes me feel alive!

700

Válasz: Futómű és fékek

danyila írta:
regal írta:

A Tourmaxnak is van BCF-120-as készlete  6800- ért.
Honda XL 600 V Transalp (PD10) 1997-2000  de a 650-es és a 700-as is ugyanaz!

Itt is van. Regál hát ha tud szerezni.

Ugyanazt linkeltük be big_smile
Köszi már irtam neki privátban vagy kèt napja...de mèg nem válaszolt....igaz akkor más alkatrész miatt... lassan kissebb listám van ami kellene...

'01 TA650XLV 2016-2021
'16 Triumph Tiger 800xca 2021-
Everything that kills me makes me feel alive!