Válasz: Motor blokk felújítás
"Pár fotó, ahogy megígértem. 16000-rel vettem, most van benn majd' 60000. Nem sokat tekerhettek vissza annakidején..."
Láncot mennyire szoktad állítani??
Első-hátsó féktárcsa vastagságot lenne kedved megmérni??
Nem léptél be. Kérlek, lépj be vagy regisztrálj.
FIGYELEM! Az önálló regisztráció lehetőségét megszüntettük. A regisztráló robotok miatt ezt a csatornát sajnos nem lehet nyitva tartani. Amennyiben regisztrálni szeretnél, írj a transalp kukac transalp.hu e-mail címre és hamarosan válaszolunk. Köszönjük megértésed! Új: Minden regisztráció kérelemre válaszolok. Viszont már többször előfordult, hogy a válaszomat azért nem olvassa a kérelmező, mert a levelem a spamek közé kerül. Kérlek nézd át ezt a fiókodat is, mielőtt több levélben is felháborodva jelzed, hogy nem válaszolok.
transalp.hu » Műhely » Motor blokk felújítás
"Pár fotó, ahogy megígértem. 16000-rel vettem, most van benn majd' 60000. Nem sokat tekerhettek vissza annakidején..."
Láncot mennyire szoktad állítani??
Első-hátsó féktárcsa vastagságot lenne kedved megmérni??
Ilyesmi baja lehetett Öcsibácsinak.
https://www.youtube.com/watch?v=iiRpOTgW8Us
Köszi Sindbad bá mégegyszer!
Mi Okozhatta? Inkább ki! A Zasszony, meg a két személyes terep!!! Meg a pici pocim.... Meg lehet az erősített lánc.(Jobban csapkod?) Péntek délutáni múszak? A lánc két személyre volt mindig beállítva. A haver meg a Zasszony. Így is lazára véve, játék így is 3 cm.
A hátsó tárcsa 53000-nél cserélve, második betét koptatva elfele. Repedések 90 fokban a discen. Nem játszok,kuka. Elöl gyári! Nissin betét gyári! tárcsa. A betét idén talán még kiszolgál.... Tárcsa jó, kopást most nem tudok mérni, de bőven jó a másik garnitrura betéthez.
Beszéltem a szakival. Köszi Regál, már a lácokat be is építette, az olajszivattyúé most feszesebb, mint az előző. Volt róla szó vhol a topikban, Lajos tudja... A tömítéssel lehet megszívtam... A sógoréktól leend rendelve, de raktáron az utolsó. A susmánok meg addig nem adják ki,míg meg nem győzödtek az "új" termék megegyezik a régivel.... Faca...
Ilyesmi baja lehetett Öcsibácsinak.
Azért ezt nem vártam meg, ennyire ismerhetöl!
A szaki aztatat regéli,hogy a Zizomgépeken van ilyen jelenség,mint az enyémen.Srácok kössétek fel a gatyót,ha az enyém motort lássátok!
Bár látott olyat is,hogy szelon moci,3000 km. Pengethetted volna a láncot, mint S...-ki is, az a latin amcsi faszi...,- na mindegy. szóval az is MÉH telep.
Lehet kezdetben már elkezdődött? Vagy az elejétől fogva így kikészítették? Vagy agyárban hétfő, péntek délután,másnaposan,MEO-st lefizetve adták ki a gépet? Mint a Suzukim... Az is az utolsó előtti darab... Összeszedték, ami az asztal alatt maradt!
Én ~ 80kg "ballasztnál" ~ 45mm-re állítom a láncot.
Nálam az első tárcsa:3,9mm
Hátsó:4,6mm
Tuti 99000-nél.
Az első fékbetétet 85000-nél cseréltem,de volt még bennük 5-10000 tutira.Ezek vészmegoldásként mentek is pár 1000-et az XR-ben.
Lassan én is összerakom a Dominatort. Kicsit untam már az egy hengert...
Lassan én is összerakom a Dominatort. Kicsit untam már az egy hengert...
Csinálj rögtön kettőt, így kerekek sem kellenek.
Lassan én is összerakom a Dominatort. Kicsit untam már az egy hengert...
Ma hazahoztam a gépet. Faca lett. Szelepfedél tömítés megmaradt,jó volt a régi. Akinek kell esetleg...
Nem gondoltam volna, hogy egy szinkron ráfért a gépre. A srác rögzítette a számítógépén az állítást, hát a hátsó cilinder többet dolgozott. Most kicsit keményebben jár, de sokkal jobban harap. A karburátorban maradtak az eredeti membránok, repedés nem volt rajtuk.Szelepek lettek csiszolva, szimeringjei cserélve. Keményebb volt a régi,ez természetes. Tengelykapcsoló lamellák a kopók cserélve, ezek még jócskán elmentek volna,de ezért ne legyen megint szétszedve.Most kicsit jobban zörög hidegen, fokozatokat simábban veszi. A vezérműlánc,hogy új észrevehetőbben csendesebb.
Küllők megspanolva, kanyarban sokkal jobban viselkedik. Fújkálom WD-40-nel,de pár így is makrancos vala.
Ma hazahoztam a gépet. Faca lett. Szelepfedél tömítés megmaradt,jó volt a régi. Akinek kell esetleg...
Nem gondoltam volna, hogy egy szinkron ráfért a gépre. A srác rögzítette a számítógépén az állítást, hát a hátsó cilinder többet dolgozott. Most kicsit keményebben jár, de sokkal jobban harap. A karburátorban maradtak az eredeti membránok, repedés nem volt rajtuk.Szelepek lettek csiszolva, szimeringjei cserélve. Keményebb volt a régi,ez természetes. Tengelykapcsoló lamellák a kopók cserélve, ezek még jócskán elmentek volna,de ezért ne legyen megint szétszedve.Most kicsit jobban zörög hidegen, fokozatokat simábban veszi. A vezérműlánc,hogy új észrevehetőbben csendesebb.
Küllők megspanolva, kanyarban sokkal jobban viselkedik. Fújkálom WD-40-nel,de pár így is makrancos vala.
Áhááá. A küllőket kell WD 40-nel fújkálni?! arról nem beszélve, hogy "keményebb volt a régi, ez természetes.
Öcsi írta:Ma hazahoztam a gépet. Faca lett. Szelepfedél tömítés megmaradt,jó volt a régi. Akinek kell esetleg...
Nem gondoltam volna, hogy egy szinkron ráfért a gépre. A srác rögzítette a számítógépén az állítást, hát a hátsó cilinder többet dolgozott. Most kicsit keményebben jár, de sokkal jobban harap. A karburátorban maradtak az eredeti membránok, repedés nem volt rajtuk.Szelepek lettek csiszolva, szimeringjei cserélve. Keményebb volt a régi,ez természetes. Tengelykapcsoló lamellák a kopók cserélve, ezek még jócskán elmentek volna,de ezért ne legyen megint szétszedve.Most kicsit jobban zörög hidegen, fokozatokat simábban veszi. A vezérműlánc,hogy új észrevehetőbben csendesebb.
Küllők megspanolva, kanyarban sokkal jobban viselkedik. Fújkálom WD-40-nel,de pár így is makrancos vala.Áhááá. A küllőket kell WD 40-nel fújkálni?! arról nem beszélve, hogy "keményebb volt a régi, ez természetes.
Öcsi írta:Ma hazahoztam a gépet. Faca lett. Szelepfedél tömítés megmaradt,jó volt a régi. Akinek kell esetleg...
Nem gondoltam volna, hogy egy szinkron ráfért a gépre. A srác rögzítette a számítógépén az állítást, hát a hátsó cilinder többet dolgozott. Most kicsit keményebben jár, de sokkal jobban harap. A karburátorban maradtak az eredeti membránok, repedés nem volt rajtuk.Szelepek lettek csiszolva, szimeringjei cserélve. Keményebb volt a régi,ez természetes. Tengelykapcsoló lamellák a kopók cserélve, ezek még jócskán elmentek volna,de ezért ne legyen megint szétszedve.Most kicsit jobban zörög hidegen, fokozatokat simábban veszi. A vezérműlánc,hogy új észrevehetőbben csendesebb.
Küllők megspanolva, kanyarban sokkal jobban viselkedik. Fújkálom WD-40-nel,de pár így is makrancos vala.Áhááá. A küllőket kell WD 40-nel fújkálni?! arról nem beszélve, hogy "keményebb volt a régi, ez természetes.
Még aggabb korban hajlakkal, mint a viccben.( Ha nem ismered leírom.)
Tomita írta:Áhááá. A küllőket kell WD 40-nel fújkálni?! arról nem beszélve, hogy "keményebb volt a régi, ez természetes.
Még aggabb korban hajlakkal, mint a viccben.( Ha nem ismered leírom.)
Majd a tábortűznél elmondod...
Öcsi írta:Még aggabb korban hajlakkal, mint a viccben.( Ha nem ismered leírom.)
Majd a tábortűznél elmondod...
Ámen... Nagy tűz lesz?
B.Tamás írta:Majd a tábortűznél elmondod...
Ámen... Nagy tűz lesz?
A tűz nagy lesz,de "meleg"lesz-e azt nem tudom.
Öcsi írta:Ámen... Nagy tűz lesz?
A tűz nagy lesz,de "meleg"lesz-e azt nem tudom.
Az leend...
S.O.S
Sziasztok.
Segitsére van szükségem. Kiszereltem a váltókar szimeringet. 12,5x25x8. A világon nincs, vagyis én nem találok. Tud valaki beszerzési helyet vagy van-e olyan szerencsém, hogy valakinek van? Jövőhéten kedden tura :-/
Köszönöm
o-ring kft.
Színyei Merse pál utca.
o-ring kft.
Színyei Merse pál utca.
Köszönöm
Szabó Csaba írta:o-ring kft.
Színyei Merse pál utca.Köszönöm
Ilyen ott sincs. Kap 12x25x8 t. Jobban szoritja a tengelyt amig meg nem jön a gyári. Azért köszönöm :-)
És Szegeden az SKF-nél? www.havancsak.hu
Kecskemét Bearings
Kedves Kollégák!
2 éve már megvan a Transalpom, de a múlt hétig még nem regeltem az oldalon.Ezúton is köszönöm Lajosnak mégegyszer.
Az észrevételem amiről szeretnék írni, ami szerintem minden Transalpos és Africa Twines rémálmához köthető. Nevezetesen az első lánckerék meghajtása, azaz az átkozott ricnis tengely amely mint egy sötét árnyékként vetül eme csodálatos japán jószágra.
Több évnyi motorozás után, úgy gondoltam , hogy nyugodtabb vizekre evezek és veszem meg az én kis PD06-os Transalpomat.
Bátyám előttem 1 hónappal vásárolt szintén egy Transalpot, elsőre beleszerettem. Ő Németországból hozta én pedig Ausztriából.
A papirok elintézése után és a motor vizsgára való felkészítése során vettem észre azt amit elsőre kellett volna megnéznem:a ricnis tengely el volt
kopva. Nem kicsit ..nagyon.
Ötletelés okoskodás és mindenféle netes fórumos információgyűjtés után kénytelen voltam rájönni, hogy a blokkot szét kell szedni .Ezt nem lehet sehogy sem szépíteni.Úgyhogy nekiálltunk, szétszedtük és összeraktuk. Jelenleg tesztelés alatt van a vas:)
Amennyiben érdekel bárkit a téma szívesen feltöttök pár képet
Kedves Kollégák!
2 éve már megvan a Transalpom, de a múlt hétig még nem regeltem az oldalon.Ezúton is köszönöm Lajosnak mégegyszer.
Az észrevételem amiről szeretnék írni, ami szerintem minden Transalpos és Africa Twines rémálmához köthető. Nevezetesen az első lánckerék meghajtása, azaz az átkozott ricnis tengely amely mint egy sötét árnyékként vetül eme csodálatos japán jószágra.Több évnyi motorozás után, úgy gondoltam , hogy nyugodtabb vizekre evezek és veszem meg az én kis PD06-os Transalpomat.
Bátyám előttem 1 hónappal vásárolt szintén egy Transalpot, elsőre beleszerettem. Ő Németországból hozta én pedig Ausztriából.A papirok elintézése után és a motor vizsgára való felkészítése során vettem észre azt amit elsőre kellett volna megnéznem:a ricnis tengely el volt
kopva. Nem kicsit ..nagyon.
Ötletelés okoskodás és mindenféle netes fórumos információgyűjtés után kénytelen voltam rájönni, hogy a blokkot szét kell szedni .Ezt nem lehet sehogy sem szépíteni.Úgyhogy nekiálltunk, szétszedtük és összeraktuk. Jelenleg tesztelés alatt van a vas:)
Amennyiben érdekel bárkit a téma szívesen feltöttök pár képet
Szia!
Biztos sokunkat érdekel, engem tuti és megköszönném. Képek, tapasztalatok, tengely beszerzése.........
Tavaly én is megijedtem, de úgy tűnik nagyobb volt a füstje mit a lángja.
Szia!
Biztos sokunkat érdekel, engem tuti és megköszönném. Képek, tapasztalatok, tengely beszerzése.........
Tavaly én is megijedtem, de úgy tűnik nagyobb volt a füstje mit a lángja.[/quote
Üdv! Ami a képfeltöltést illeti még nem vagyok a helyzet magaslatán...
Szóval én ebben köszönnék meg egy kis segítséget:)
A tengely beszerzéséről annyit hogy, felmentem a jófogasra és volt egy bontásra ítélt pd06 - os blokk. Csodával határos módon a tengelye teljesen ép volt és a srác aki felrakta 8 ezer HUF-ot kért érte.
A teljes tömítés szettet az ebay-en tudtam beszerezni,ami 50 euróba került. A szereléshez muszáj volt vennem egy nyomatékkulcsot és még pár apróságot. (Menetragasztó, olajozó,szimeringek stb)
Viszont ami biztos, hogy ha az ember kellő alázattal képes nekiállni akkor ez nem egy ördögtől való dolog.
Nagyon sok segítséget találtam a YouTube-on. Azt mindenesetre hozzá kell tennem, hogy áprilisban álltam neki és esténként munka után volt időm 1-2órát szerelni.
Ami az első tapasztalatom ahogy a kolléga is írta nagyobb a füstje mint a lángja.....
transalp.hu » Műhely » Motor blokk felújítás
Meghajtja a PunBB, támogatja az Informer Technologies, Inc.