1 226

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Még megcsinálok egy szinkront is. Én. Nem bízom másra. Oszt lesz amilyen lesz. Meg tekergetek a csavarokon is, oszt kész lol .  Még kiokosítom magam a Tecsőről, meg az itteni írásokból és csinálom. smile  smile

XL600V PD06/1992
A motor és a gumi tudja. (Szabó Csaba)

1 227

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Leírom az én történetemet hátha van ami ötletet ad:

Nekem a vibrációval volt a gondom. Nem volt egy légkalapács és boldogan is együt lehetett élni vele, de azé' többet vártam a két hengertől. Na, és ezek mellett "mászkált" el a szinkronom.
Tavaly tavasszal beállítottam aztán ősszel újra kellett és az idén tavasszal kb heti rendszerességgel allítgattam.
Leszögezem hogy nem vagyok motorszerelő!
Azt gondolom hogy ha ritkán kell beállítani a karbi szinket az normális. Ritka nekem az évi 1 max 2 a használat függvényében persze....
Ahogy szétszedtem a mocit a heti karbiszink miatt ezeket találtam:
- membrán szakadozott volt
- másodlagos levegőszűrő totálisan szertefoszlott az egyik oldalt és félig a másik oldalt
- ez a dzsumpa belemet a karbiba is
- és belement a hengerbe is majd ott szépen ráégett a gyertyára
- a levegő-benya mix sz**rá el volt állítva (3 fordulat)

És ami amúgy a legfőbb tényező lehetett, hogy az eredetileg 1 vagy másfél éve összerakott (Lajos után) és parádésan működő csöves-olajos szinkron "műszerem" az a hosszú állásban megzakkant. A lakkbenyával meghigított olaj besűrűsödött és a csövem alul a fixálásnál betörött így alig engedett át. Egyszerűen lehetetlen volt stabil szintet összehozni hosszú időn (15 perc) keresztül.

Ezeket nyilván mind orvosoltam (megvan minden a fórumon meg a jutúbon) és már csak a mixtúra fele maradt hátra amikor is elcsaptak így már nem tudtam végigvinni. De ameddig eljutottam az a vibráció lecsökkenése, a durrogás eltűnése volt. Szerintem még a fogyasztásom is jobb lett volna, de ezt már sose tudom meg.

Remélem ad némi gondolatébresztőt.

XL600V - 1998

1 228

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Én ezt nem is figyeltem mikor kicseréltem. Viszont jól megy. Kicsi az esély, hogy a pont a helyére került.
Akkor most mi van?

Csak Szabó Csaba kapcsolhatja be!
XL650V - 2006

1 229

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

danyila írta:

Én ezt nem is figyeltem mikor kicseréltem. Viszont jól megy. Kicsi az esély, hogy a pont a helyére került.
Akkor most mi van?

Nekem sem ott van ugye ahol a gyerek mondta, de kardinális problémát én se vettem észre.
Miután a fenti dolgokat megcsináltam ezzel az állással is sokkal szuperebbe lett a gép.
Lehet érdemes lenne ránézegetni azoknak akiknek még nem volt cserélve, hogy ha egyszer vmiért szétszedik a karbit akkor hogyan is van a szitu....

Egy dolog tutti, sehol nem találtam erről semmi infót pedig ipari mennyiségű karbiszerelést és tutorialt megnéztem + a Haynes.

XL600V - 1998

1 230

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Mivel meccs van, ráérek a karbiállításról csacsogni smile

A teljes "táncrendre" annak van szüksége, aki belenyúl a légszűrőtöl a kipufgó végéig tartó rendszerbe (sport légszűrő. másik kipufogó, stb).

Kb 1990-től a gyár viszonylag szegény keverékre állítja a motorokat az emissziós előrírások miatt. Emiatt azok kicsit gyengébbek és/vagy melegebben járnak. Ezért a "gyári" értékek esetén is foglalkozhat vele az, akinek van érdeklődése, ideje.

Mielött Csaba szóvá tenné, az injektorosokon is kell ekkor állitani. Erre egy (viszonylag) olcsó megoldás a powercommander pl.

Szóval karburátor. Mindig üzemmeleg motor kell. Erre legjobb egy 10-15km-es gurulás, csak álló helyben járatás nem elég (menetszél hiánya miatt gyorsan, de nem egyenletesen melegszik). A házilag megoldható módszereket mondok, nem tételezek fel extra műszert (széles sávú lambda szonda, fékpad smile

Viszont többhengereseknél fontos alapkövetelmény, hogy a szinkron rendben legyen! Anélkül nem is érdemes nekiállni. A benzinszintet is érdemes beállítani.


Első lépésben a főfuvókát kell eltalálni.
Fogjuk a gépet, sik, egyenes úton 5.-ben kb 4000-ről tövig gázon gyorsítani kell pár masodpercig, amig egyenletesen tol. Ekkor vissza kell kapni a gázd 7/8-ad állásba, és figyelni a reakciókat, három eset lehet:
-kicsit gyengül a tolás, semmi extra jelenseg -> főfuvóka OK
-kicsit még erősödik is a motor -> főfuvóka kicsi
-ha hezitál,"tántorog" kicsit -> főfuvóka nagy

Érdekes módon 1997-ig az első hengerhez kisebb főfuvóka jár, utánna ez megfordul.

A közép tartományt (ahol a tű "dirigál") még nehezebb "mérni". Itt az lehet segítségünkre, hogy a keverékképzés hőmérséklet függő. Hidegben több benzin kell. Tehát ha melegben jól viselkedik, de hidegben "rosszalkodik", akkor kicsit szegény a keverék.

Az alapjárati és környéke tudományosabban hangolható. Segíthet egy, a műszerfalinál precizebb autós fordulatszámmérő műszer, de nem létkérdés.

Szóval van az "alapjárati keverék csavar". Erre van gyári előrírás, ami csak kiindulási érték. TA-nál ez 2 - 2.5 fordulat kifelé.
Nem olyan egyszerű ezt a csavart tekergenti (pl több évjáratnál le van dugózva, stb). Ezért mielött nekiállunk tekergetni, érdemes megjegyezni, hogy honnan indulunk. Célszerű olyan preciziós csavarhúzót használni, aminek a hátán jelölés van, hogy tudjuk számolni a (fél) fordulatokat. Ja, és hát kiszerelt karbiknál egyszerübb smile
Vigyázat! Csak gyengén szabad behajtani ütközéskor, mert ott mindenféle érzékeny dolgok vannak, kisebb erőböl meghúzva is baj lehet.
Teljesen kitekerni sem érdemes - hacsak nem reménytelenül koszos a karbi pl egy rozsdás tank miatt - semmi érdekes nincs alatta, csak pl egy kis O gyűrű, ami sérülhet, rugó elveszhet...

Mielött erre vetemednénk, megint csak a fülünket kell használni.
A motor üzemmeleg (lásd fent), alapjáraton szépen jár (szinkron, ford. beállítva).
Ha adunk egy gázfröccsöt, akkor ne csak azt figyeljük, hogy veszi a lapot, hanem azt is, hogy megy vissza.
-Ha szépen, pont a "helyére", akkor ne piszkáljuk.
-Ha lassan mászik vissza 1300-ra, akkor szegény a keverék, csavarral majd kifelé indulunk.
-Ha leesik 1300 alá, és úgy mászik vissza, akkor dús a keverék, csavarral majd befelé indulunk.


Szóval tudjuk, honnan (hány fordulatról) indultunk. Fontos, mert ha elkeveredtünk, ide vissza tudunk állni.
A motor meleg (lásd kezdéskor).
Alapjárat beállítva előírt értékre (1300 ford).
Ekkor fogjuk a csavart, és tekerünk rajta felet mondjuk kifele. Várunk fél-egy percet (türelem kell, ekkora változásra lassan reagál, főleg a több hengeres motor). Addig tekerjük így a csavart, amig a lehető leg magasabb alapjárati fordulatot el nem érjük.
Ha ez megvan, nem végeztünk!
Az ütközö csavarral újból beálltijuk az alapjáratot az előírt értékre, és megismételjük a fenti eljárást.
És még egyszer.
Három elég. Egy hengerhez, jöhet a másik.
Azért jó, ha van ford. mérő műszer, mert azzal könnyeb akár 50 ford. változást észrevenni, mint fülre. Az is ugrálni fog, de "szemmel átlagolás" jó smile

Elég bonyolultúl hangzik (és a csavar tekergetése az is smile, de nagyban befolyásolja a motor viselkedését, főleg hidegindításnál, hidegen kis fordulaton és úgy általában, de csak max 3000-es fordulatig. Fölötte nincs hatása.

Bocs, megint hosszú voltam.

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 231 Utoljára Sindbad szerkesztette (2018. 07. 11. 20:54:52)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

lajbi írta:

Mivel meccs van, ráérek a karbiállításról csacsogni smile

A teljes "táncrendre" annak van szüksége, aki belenyúl a légszűrőtöl a kipufgó végéig tartó rendszerbe (sport légszűrő. másik kipufogó, stb).

Kb 1990-től a gyár viszonylag szegény keverékre állítja a motorokat az emissziós előrírások miatt. Emiatt azok kicsit gyengébbek és/vagy melegebben járnak. Ezért a "gyári" értékek esetén is foglalkozhat vele az, akinek van érdeklődése, ideje.

Mielött Csaba szóvá tenné, az injektorosokon is kell ekkor állitani. Erre egy (viszonylag) olcsó megoldás a powercommander pl.

Szóval karburátor. Mindig üzemmeleg motor kell. Erre legjobb egy 10-15km-es gurulás, csak álló helyben járatás nem elég (menetszél hiánya miatt gyorsan, de nem egyenletesen melegszik). A házilag megoldható módszereket mondok, nem tételezek fel extra műszert (széles sávú lambda szonda, fékpad smile

Viszont többhengereseknél fontos alapkövetelmény, hogy a szinkron rendben legyen! Anélkül nem is érdemes nekiállni. A benzinszintet is érdemes beállítani.


Első lépésben a főfuvókát kell eltalálni.
Fogjuk a gépet, sik, egyenes úton 5.-ben kb 4000-ről tövig gázon gyorsítani kell pár masodpercig, amig egyenletesen tol. Ekkor vissza kell kapni a gázd 7/8-ad állásba, és figyelni a reakciókat, három eset lehet:
-kicsit gyengül a tolás, semmi extra jelenseg -> főfuvóka OK
-kicsit még erősödik is a motor -> főfuvóka kicsi
-ha hezitál,"tántorog" kicsit -> főfuvóka nagy

Érdekes módon 1997-ig az első hengerhez kisebb főfuvóka jár, utánna ez megfordul.

A közép tartományt (ahol a tű "dirigál") még nehezebb "mérni". Itt az lehet segítségünkre, hogy a keverékképzés hőmérséklet függő. Hidegben több benzin kell. Tehát ha melegben jól viselkedik, de hidegben "rosszalkodik", akkor kicsit szegény a keverék.

Az alapjárati és környéke tudományosabban hangolható. Segíthet egy, a műszerfalinál precizebb autós fordulatszámmérő műszer, de nem létkérdés.

Szóval van az "alapjárati keverék csavar". Erre van gyári előrírás, ami csak kiindulási érték. TA-nál ez 2 - 2.5 fordulat kifelé.
Nem olyan egyszerű ezt a csavart tekergenti (pl több évjáratnál le van dugózva, stb). Ezért mielött nekiállunk tekergetni, érdemes megjegyezni, hogy honnan indulunk. Célszerű olyan preciziós csavarhúzót használni, aminek a hátán jelölés van, hogy tudjuk számolni a (fél) fordulatokat. Ja, és hát kiszerelt karbiknál egyszerübb smile
Vigyázat! Csak gyengén szabad behajtani ütközéskor, mert ott mindenféle érzékeny dolgok vannak, kisebb erőböl meghúzva is baj lehet.
Teljesen kitekerni sem érdemes - hacsak nem reménytelenül koszos a karbi pl egy rozsdás tank miatt - semmi érdekes nincs alatta, csak pl egy kis O gyűrű, ami sérülhet, rugó elveszhet...

Mielött erre vetemednénk, megint csak a fülünket kell használni.
A motor üzemmeleg (lásd fent), alapjáraton szépen jár (szinkron, ford. beállítva).
Ha adunk egy gázfröccsöt, akkor ne csak azt figyeljük, hogy veszi a lapot, hanem azt is, hogy megy vissza.
-Ha szépen, pont a "helyére", akkor ne piszkáljuk.
-Ha lassan mászik vissza 1300-ra, akkor szegény a keverék, csavarral majd kifelé indulunk.
-Ha leesik 1300 alá, és úgy mászik vissza, akkor dús a keverék, csavarral majd befelé indulunk.


Szóval tudjuk, honnan (hány fordulatról) indultunk. Fontos, mert ha elkeveredtünk, ide vissza tudunk állni.
A motor meleg (lásd kezdéskor).
Alapjárat beállítva előírt értékre (1300 ford).
Ekkor fogjuk a csavart, és tekerünk rajta felet mondjuk kifele. Várunk fél-egy percet (türelem kell, ekkora változásra lassan reagál, főleg a több hengeres motor). Addig tekerjük így a csavart, amig a lehető leg magasabb alapjárati fordulatot el nem érjük.
Ha ez megvan, nem végeztünk!
Az ütközö csavarral újból beálltijuk az alapjáratot az előírt értékre, és megismételjük a fenti eljárást.
És még egyszer.
Három elég. Egy hengerhez, jöhet a másik.
Azért jó, ha van ford. mérő műszer, mert azzal könnyeb akár 50 ford. változást észrevenni, mint fülre. Az is ugrálni fog, de "szemmel átlagolás" jó smile

Elég bonyolultúl hangzik (és a csavar tekergetése az is smile, de nagyban befolyásolja a motor viselkedését, főleg hidegindításnál, hidegen kis fordulaton és úgy általában, de csak max 3000-es fordulatig. Fölötte nincs hatása.

Bocs, megint hosszú voltam.

Mivel meccs van, nyugodtan végig olvastam. Tiszta és világos!  Köszönöm!  big_smile

Minden embernek elölről kell kezdeni az életet, mezítelenül.
/Szindbád/
xl650v / 2006

1 232

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Nekem 1000 alatt van a stabil alapjáratom és tökéletesen pöfög.  1300 az már bántja a fülem.
Fordulatot veszi gyorsításkor. Nem durrog és ha autópályán forszírozom, 160-ig is fel tudom húzni.

Csak Szabó Csaba kapcsolhatja be!
XL650V - 2006

1 233

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Mivel meccs volt, csak most olvastam el.  lol  Nálam is alacsonyabb, kb 1050-1100-on ketyeg alapjáraton a műszer (viszont ha magasról beejtem a motorfékbe, akkor prüszzent, kezdem majd a szinkronnal).

XL650V (2000)

1 234

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

csigafrédi írta:

Mivel meccs volt, csak most olvastam el.  lol  Nálam is alacsonyabb, kb 1050-1100-on ketyeg alapjáraton a műszer (viszont ha magasról beejtem a motorfékbe, akkor prüszzent, kezdem majd a szinkronnal).

Ne tedd,  ha nem megy legalább durrogjon  lol  lol  lol

Nem én estem el, a föld forgott...  Jöhet az oscar big_smile
xl650v 2001

1 235

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Zu Hanok írta:
csigafrédi írta:

Mivel meccs volt, csak most olvastam el.  lol  Nálam is alacsonyabb, kb 1050-1100-on ketyeg alapjáraton a műszer (viszont ha magasról beejtem a motorfékbe, akkor prüszzent, kezdem majd a szinkronnal).

Ne tedd,  ha nem megy legalább durrogjon  lol  lol  lol


Akinek nincs 1200 az alapjárat az.....? big_smile  big_smile

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

1 236

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Zu Hanok írta:

Ne tedd,  ha nem megy legalább durrogjon  lol  lol  lol

lol  nem értek a lovaknál, úgyhogy inkább nem piszkálom. Felírtam teendő-listára, ha majd úgyis megyek szervizelni.

XL650V (2000)

1 237

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sziasztok Tisztelt Motorostársak!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, a gondom a következő: eddig a motor hidegen pöcre indult teljesen ráhúzott szivatóval, a fordulata 1500 ford/perc, melegen az alapjárat szintén 1500, nem sikerült csökkenteni, a gép 600-as 93-as specifikáció. Pár hete nem akar pöcre indulni, hosszas indítózás után köhögve indul, de ha kicsit ráhúzom a gázkart azonnal indul. De megy rendesen nem rángat, húz is ahogy kell. Melegen is indul pöcre, mennyinek kell lenni a fordulatnak ráhúzott szivatóval? És mi lehet a baja, hogy nem akar rendesen indúlni? Megköszönném, ha valaki tudna segíteni.

1 238

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Zoltán írta:

Sziasztok Tisztelt Motorostársak!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, a gondom a következő: eddig a motor hidegen pöcre indult teljesen ráhúzott szivatóval, a fordulata 1500 ford/perc, melegen az alapjárat szintén 1500, nem sikerült csökkenteni, a gép 600-as 93-as specifikáció. Pár hete nem akar pöcre indulni, hosszas indítózás után köhögve indul, de ha kicsit ráhúzom a gázkart azonnal indul. De megy rendesen nem rángat, húz is ahogy kell. Melegen is indul pöcre, mennyinek kell lenni a fordulatnak ráhúzott szivatóval? És mi lehet a baja, hogy nem akar rendesen indúlni? Megköszönném, ha valaki tudna segíteni.

Szivatóbowden a helyén?
Mozgatja amit kell?

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

1 239 Utoljára Tomita szerkesztette (Tegnap 19:32:14)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Bajtársak!

Jelentem, 33 év motorozás után ugy jártam mint egy igazi balek. 1350 m-el a benzinkút előtt elfogyott az anyag. (lehet röhögni). Kifogyott a benzin.

Amit nem értek:

1. Eddig 255-260 km után szoktam tankolni, 15-16 liter körül ment bele ( én kis bohó ekkor még azt hittem milyen óvatos vagyok mert még bőven a tartalék előtt tankoltam, uszkve 3 liter még van benne?!).
2. Nos az ominózus napon 267 km-nél jártam (mutató még nem feküdt ki,de a pirosban volt). Elkezdett rángatni (ment-nem ment-ment-nem ment). Majd leállt és nyekk. Nem hittem a szememnek, megnéztem a tankot, nem hogy tartalék nem volt benne, de szerintem még a benzinpárát is elégette szegény. Szó szerint tök üres volt... sad  sad (semmi, o, origó se volt benne). Indokolatan optimizmussal döntögettem jobbra-balra ...
3. Szerencsémre megállt egy mocis kolléga és hozott 5 liter anyagot, azzal elmentem a benzinkútig, ahol 12,5 liter ment még bele. Én kettesalá voltam matekból de a 19,5 liter meg a 17,5 liter között minimum 2 liter van lol
4. Kérdés: akkor most hány literes a tank?
5. Kinek mennyi a fogyasztása? (valaki multkor tett fel képet valami 300 valahány kilóméterről?!)

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

1 240

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

szia

rajtam is lehet röhögni: 254 kilométernél (autópálya) Zuhanok húzott be a benzinkútra.
ha nagyon óvatosan húzom, 5.5, de inkább 5.8. Autópálya 120-nál 7 liter is befigyel 100-on.
Amikor sok röhögés (és égésem)közepette tankoltam (addigra 10-szer fektettem le a gépet, hátha még csorog valahonnan) 18 liter ment bele....

1 241

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Zuhanok szerint 350 kilométer is kijön egy tankból a 650-esnél . Ezen hüledeztem

1 242

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

danyila írta:

Nekem 1000 alatt van a stabil alapjáratom és tökéletesen pöfög.  1300 az már bántja a fülem.
Fordulatot veszi gyorsításkor. Nem durrog és ha autópályán forszírozom, 160-ig is fel tudom húzni.

szia, ez érdekes, nálam a 650-est simán belezavarom akár 180-ba is- mutató szerint. Gyári áttétel. PErsze többet mutat , tehát a valós végsebességet tudja

1 243

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Mentem én már el 400-at is .Az volt az első túrám labanciában.Még a chopperek is elkerültek a kanyargós utakon.
Friss jogsival óvatos voltam.4 literre jött ki az átlag.
De faternál volt 1X 3,7L is!

XL650V6

1 244

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Nekem 4.5-6.5l csukló és utas+doboz függő ! Zsil völgye túrán a Brizsával szinte decire pontosan ugyanannyit tankoltunk a legtöbb helyen!!  a Feljegyzéseim szerint az elmúlt években 4.9 liter volt az éves átlagfogyasztásom mindig!!  big_smile  big_smile  big_smile

"Járt utat a járatlanért mindig hagyd el! "
'98 XL600V PD10, XR400

1 245

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Tomita írta:

Bajtársak!

Jelentem, 33 év motorozás után ugy jártam mint egy igazi balek. 1350 m-el a benzinkút előtt elfogyott az anyag. (lehet röhögni). Kifogyott a benzin.

Amit nem értek:

1. Eddig 255-260 km után szoktam tankolni, 15-16 liter körül ment bele ( én kis bohó ekkor még azt hittem milyen óvatos vagyok mert még bőven a tartalék előtt tankoltam, uszkve 3 liter még van benne?!).
2. Nos az ominózus napon 267 km-nél jártam (mutató még nem feküdt ki,de a pirosban volt). Elkezdett rángatni (ment-nem ment-ment-nem ment). Majd leállt és nyekk. Nem hittem a szememnek, megnéztem a tankot, nem hogy tartalék nem volt benne, de szerintem még a benzinpárát is elégette szegény. Szó szerint tök üres volt... sad  sad (semmi, o, origó se volt benne). Indokolatan optimizmussal döntögettem jobbra-balra ...
3. Szerencsémre megállt egy mocis kolléga és hozott 5 liter anyagot, azzal elmentem a benzinkútig, ahol 12,5 liter ment még bele. Én kettesalá voltam matekból de a 19,5 liter meg a 17,5 liter között minimum 2 liter van lol
4. Kérdés: akkor most hány literes a tank?
5. Kinek mennyi a fogyasztása? (valaki multkor tett fel képet valami 300 valahány kilóméterről?!)

nekem 5.5 körül iszogat, és elég szigorúan 250km-nél tankolok, olyankor kb 13.5l megy bele még. én mindig kizárólag .5 vagy .0 végződéssel vagyok hajlandó tankolni, szóval amikor eléri a gyűrűt, akkor még lerázom párszor, hogy kerek lehessen a vége. így megy ilyenkor 13 vagy 13.5 bele.
tavaly triesztbe menet [nem akarok hülyeséget mondani, nem emlékszem pontosan] hosszú autópályázással, nagyon megpakolva, két személyjel is volt egy 300km-es etap egyben, de már nagyon aggódtam akkor. és nem emlékszem, mennyi ment bele, de 18 alatt.

I don't need luck - I have ammo!
XL650V 2005

1 246

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Zoltán írta:

Sziasztok Tisztelt Motorostársak!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, a gondom a következő: eddig a motor hidegen pöcre indult teljesen ráhúzott szivatóval, a fordulata 1500 ford/perc, melegen az alapjárat szintén 1500, nem sikerült csökkenteni, a gép 600-as 93-as specifikáció. Pár hete nem akar pöcre indulni, hosszas indítózás után köhögve indul, de ha kicsit ráhúzom a gázkart azonnal indul. De megy rendesen nem rángat, húz is ahogy kell. Melegen is indul pöcre, mennyinek kell lenni a fordulatnak ráhúzott szivatóval? És mi lehet a baja, hogy nem akar rendesen indúlni? Megköszönném, ha valaki tudna segíteni.

Szia, a szívató bovdenek kellően feszesek?

1 247

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Toma írta:

Nekem 4.5-6.5l csukló és utas+doboz függő ! Zsil völgye túrán a Brizsával szinte decire pontosan ugyanannyit tankoltunk a legtöbb helyen!!  a Feljegyzéseim szerint az elmúlt években 4.9 liter volt az éves átlagfogyasztásom mindig!!  big_smile  big_smile  big_smile

Nekem dettó ugyan ez! 4,5-6,5

Mindig van egy rövidebb út   big_smile
XL600v '97 pd10