Mészi Laci írta:Zolika írta:Egy érdekes történet, hátha valakinek hasznos lehet:....
Zolika!
Mit értesz azalatt pontosan, hogy "nem indult" az indítórelé hiba miatt? Nem is forgatott vagy forgatott, de nem röffent be?
Üdv.: Laci
A tünet: nem mindig ugyanaz, de álltalában gyujtásra tetted, minden ok, indítózol, nem indul viszont kigyullad a HIIS, nem pörget meg sem moccan
nem segített az előre-hátra mozgatás sebességben de volt hogy 5-6 gyujtás ráadás után egyszer csak jó lett
de volt hogy ha újra gyújtásra tetted már égett is a HIIS, de néha próbáltál indítani és a FI is kigyuladt
Az indító relére azt mondta a műszerész kolléga hogy "összesült" ezt nem részletezte
Nem forgott az önindító, elöször azt gondoltam hogy az a rosz , ebben a fötengelyjeladós dologban több okból sem hiszek, de ez más lap
igazság szerint ezt szerettem volna direkbe kötni aztán amikor elénk került a relé mondta a Peti barátom hogy lehet hogy az a szar
én párszor elengedtem a fülem mellett de a végén aztán kipróbáltuk és rossz volt
adalék: van egy barátom (aki tegnap jött haza, ennek örömére dumáltunk) Oslóban volt a hondavezérépviseletnél vezető szerelő 10 évet huzott le ott
tavasszal műhelyt nyit győrben, egyébként ezeket a problémás dolgokat lehet majd oda is vinni (had sírjon egy kicsit, nem csak zsíros olajcserék)
a lényeg azt mondta tegnap hogy a HIIS lámpa kigyullad akkor is ha pl laza az akksisaru, vagy bárhol lelazult egy csatlakozó
a szerlők tök jóhiszemüen szétszedik az egész vasat, kicserélik amit gondolnak, összerakják, kontakthiba megszűnik, moci jó
de az alkatrész fölöslegessen lett kicserélve, a gép 10ből 2-szer hülyeséget ír, pl fötengelyjeladó
már megint egy kisregényt hoztam össze, bocs
XL 700 V , 2008