1 276 Utoljára Shuffny szerkesztette (2018. 09. 03. 12:41:12)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Tomita írta:
Shuffny írta:

Hello!
Felmerült egy olyan probléma, hogy 2002-es Transalpban a benzincsap membránja elszakadt, mert sokat állt szegényke kihasználatlanság miatt. A hivatalos Honda szerviz adott ajánlatot javítókészletre 17.000HUF, amit kissé sokallok.
Van esetleg más megoldás, mert sajna nem találtam sehol máshol.

wemoto.it  http://www.wemoto.it/bikes/honda/xl_650 … epair_kit/
motoralkatrész.eu ??
REGAL?

Hello!

Az motoralkatrésszel beszéltünk, de ő nála nincs, wemoto-n megvan a 2002-esé. Továbbítom az illetékesnek.
Köszönöm a segítséget!

Éljenek a KÉKek!
TA 2003 650

1 277 Utoljára CsernaiGábor szerkesztette (2018. 09. 03. 15:56:56)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

lajbi írta:
CsernaiGábor írta:

Mi lehet a baj? Albánia óta nem sokat gurultam. A múlt héten elővettem és indulás után nagyobb gázt húzva bedadogott a motor, visszaengedve jobb, aztán megint nagy gáz és dadog. Ezt kb 3 szor megcsinálta. Utána jó volt. Aznap előjött mégegyszer, de fél perc után megint jó.

Jó lenne hallani, hogy dadog (gyujtás kihagy, dúsan ledadog, stb).
De így képernyőre tett kezekkel, behunyt szemmel küldve az erőt, úgy érzem,nem kap elég benzint.
Valahol valami kóbor szennyeződés talán.
Nem biztos, hogy karbi, lehet tank szellőzés, légszűrő stb.

Még egyvalami eszembe jutott. Miután megtorpant a kipufogó durrant egy nagyot.

Még nem volt időm leszedni a tankot, de valamelyik nap ránézek.

(Yodesz)
XL650V 2006

1 278

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

CsernaiGábor írta:

Még egyvalami eszembe jutott. Miután megtorpant a kipufogó durrant egy nagyot.

Még nem volt időm leszedni a tankot, de valamelyik nap ránézek.

Veszélyes a távgyógyítás, de a pukkanás fals gyanús. Valami kis cső lecsuszott-megrepedt a karbi körül, ilyesmi.

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 279

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

lajbi írta:
CsernaiGábor írta:

Még egyvalami eszembe jutott. Miután megtorpant a kipufogó durrant egy nagyot.

Még nem volt időm leszedni a tankot, de valamelyik nap ránézek.

Veszélyes a távgyógyítás, de a pukkanás fals gyanús. Valami kis cső lecsuszott-megrepedt a karbi körül, ilyesmi.

Gábor, érdekelne a megfejtés, ha sikerült elhárítani a hibát.
Köszönettel,

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 280

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Ma nem motoroztam, de délután kicsit szereltem.

Hangolgattam a karbit, de nem igazán volt logikus, hogy milyen változásra mit reagál. Ezért kicseréltem a szivócsonkot. Ez sajnos honda, 21e Ft, de ebből nincs utángyártott.

A karburátor tisztitó spray nagyon jó anyag, hasznos.

Ha már arra jártam, fúvóka, tű pozició (domin alátéttel, nincsenek rovátkák) is változtatva. Próbakör eredménye biztató, holnap finomhangolás.

Kiváncsi vagyok az eredményre, mert megszegtem a karburátor állitás alapszabályát,  hogy egyszerre egy dolgot változtassak. smile

Csatolt fájlok

karbi01.jpg 281.49 kb, még egyszer sem töltötték le. 

karbi02.jpg 340.18 kb, még egyszer sem töltötték le. 

karbi03.jpg 307.1 kb, még egyszer sem töltötték le. 

karbi04.jpg 278.33 kb, 1 letöltés 2018-09-15 óta. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 281

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

lajbi írta:
lajbi írta:

Veszélyes a távgyógyítás, de a pukkanás fals gyanús. Valami kis cső lecsuszott-megrepedt a karbi körül, ilyesmi.

Gábor, érdekelne a megfejtés, ha sikerült elhárítani a hibát.
Köszönettel,

A tankot levettem, az szuszog. Üzemanyagot kap.
A karburátor csonkjainak bilicsein a csavarok mindkét oldalon lazák voltak. Azokat meghúztam, de egyszer azóta még jelentkezett a torpanás hideg motornál.
Azóta mentem egy napos karikán majd 500 km-t és nem jött elő többször.

(Yodesz)
XL650V 2006

1 282

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

CsernaiGábor írta:
lajbi írta:

Gábor, érdekelne a megfejtés, ha sikerült elhárítani a hibát.
Köszönettel,

A tankot levettem, az szuszog. Üzemanyagot kap.
A karburátor csonkjainak bilicsein a csavarok mindkét oldalon lazák voltak. Azokat meghúztam, de egyszer azóta még jelentkezett a torpanás hideg motornál.
Azóta mentem egy napos karikán majd 500 km-t és nem jött elő többször.

Köszönöm!

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 283

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sziasztok!
Van valakinek ötlete javaslata hogyan tudnam a jelenlegi Üzemanyagbtartály kapacitas növelni?!

Nem olyanra gondoltam, hogy az olasz Boanao terméket vegyem meg attól olcsóbb megoldas erdekelne (a 34 literes üa tankjuk kb. 600 Fontba kerül) lattam Africa Twin tankot is de ahhoz nagyon át kellene szabni a motor egyéb idomait...
Szóval barmilyen építő javaslatnak örülnék!

Motoros üdvözlettel. Edu

Transalp xl 600 v 1990

Transalp XL 600 V 1990 Made in Japan

1 284

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Edu írta:

Sziasztok!
Van valakinek ötlete javaslata hogyan tudnam a jelenlegi Üzemanyagbtartály kapacitas növelni?!

Nem olyanra gondoltam, hogy az olasz Boanao terméket vegyem meg attól olcsóbb megoldas erdekelne (a 34 literes üa tankjuk kb. 600 Fontba kerül) lattam Africa Twin tankot is de ahhoz nagyon át kellene szabni a motor egyéb idomait...
Szóval barmilyen építő javaslatnak örülnék!

Motoros üdvözlettel. Edu

Transalp xl 600 v 1990

Szia! Nem értem a gondot... roll Miért a Zözemanyag-tartányt akarod növelni? Két benzinflaska a dobozra, szerintem jó is: 1. nem kerül sokba, 2. a súlyt nem mindegy hol cipeled Szerintem Hobo barátunk ehhez jobban hozzá tud szólni. Nem emléxen az írásában, hogy tágabb tankja lett volna... roll

"Hiszek a halál előtti életben."
650 (2005)

1 285

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Öcsi írta:
Edu írta:

Sziasztok!
Van valakinek ötlete javaslata hogyan tudnam a jelenlegi Üzemanyagbtartály kapacitas növelni?!

Nem olyanra gondoltam, hogy az olasz Boanao terméket vegyem meg attól olcsóbb megoldas erdekelne (a 34 literes üa tankjuk kb. 600 Fontba kerül) lattam Africa Twin tankot is de ahhoz nagyon át kellene szabni a motor egyéb idomait...
Szóval barmilyen építő javaslatnak örülnék!

Motoros üdvözlettel. Edu

Transalp xl 600 v 1990

Szia! Nem értem a gondot... roll Miért a Zözemanyag-tartányt akarod növelni? Két benzinflaska a dobozra, szerintem jó is: 1. nem kerül sokba, 2. a súlyt nem mindegy hol cipeled Szerintem Hobo barátunk ehhez jobban hozzá tud szólni. Nem emléxen az írásában, hogy tágabb tankja lett volna... roll

Csatolt fájlok

3_146.jpg
3_146.jpg 40.75 kb, 12 letöltés 2018-09-20 óta. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

1 286

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Tomita! Ez de ütősen néz ki! Mintha holnap indulnának vele a Dakar Rally-n. big_smile

BMW 1150 GS Adventure 2003
"Kibernetikus organizmus! Élő szövet a fém vázon!"
(Terminator2, 1991)

1 287

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sztifi írta:

Tomita! Ez de ütősen néz ki! Mintha holnap indulnának vele a Dakar Rally-n. big_smile

big_smile  big_smile akkor találtam amikor kifogyott a benzinem.. sad  sad

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

1 288 Utoljára ficsmester szerkesztette (2019. 02. 11. 17:43:00)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Mikor szétszedtem a karburátorokat, észre vettem hogy az egyik tű és a fúvókája el van kopva. Ha már úgyis be van építve a k&n szűrő, meg a nyitott dob, akkor miért is ne rakhatnék be egy dynojet kittet!
Már meg is jött, a beszerelést majd fotódokumentálom, tapasztalokat is megosztom. Elvileg alul hamarabb jön a nyomaték.

- Karburátor kit

- STAGE1-es kivitel

- Európai motorokhoz

- Optimális levegő/üzemanyag keverék előallításához

- Dinamikusabb gázreakció

- Teljesítmény és nyomaték növekedés

- A csomag tartalmazza:

Főfúvokákat

Állítható karburátor tűt

Zégergyűrűt

Karburátor rugókat

Szerelési leírás

- 1 év garancia

Csatolt fájlok

IMG_20190121_153252322.jpg 1.56 mb, még egyszer sem töltötték le. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Mindig van egy rövidebb út   big_smile
XL600v '97 pd10

1 289

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Kircsi,
Mikor teszteled?
Már fúvókákon ülök  lol  lol

ficsmester írta:

Mikor szétszedtem a karburátorokat, észre vettem hogy az egyik tű és a fúvókája el van kopva. Ha már úgyis be van építve a k&n szűrő, meg a nyitott dob, akkor miért is ne rakhatnék be egy dynojet kittet!
Már meg is jött, a beszerelést majd fotódokumentálom, tapasztalokat is megosztom. Elvileg alul hamarabb jön a nyomaték.

- Karburátor kit

- STAGE1-es kivitel

- Európai motorokhoz

- Optimális levegő/üzemanyag keverék előallításához

- Dinamikusabb gázreakció

- Teljesítmény és nyomaték növekedés

- A csomag tartalmazza:

Főfúvokákat

Állítható karburátor tűt

Zégergyűrűt

Karburátor rugókat

Szerelési leírás

- 1 év garancia

Nem én estem el, a föld forgott...  Jöhet az oscar big_smile
xl650v 2001

1 290

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

ficsmester írta:

Mikor szétszedtem a karburátorokat, észre vettem hogy az egyik tű és a fúvókája el van kopva. Ha már úgyis be van építve a k&n szűrő, meg a nyitott dob, akkor miért is ne rakhatnék be egy dynojet kittet!
Már meg is jött, a beszerelést majd fotódokumentálom, tapasztalokat is megosztom. Elvileg alul hamarabb jön a nyomaték.


Főfúvokákat

Vigyázz, dynojet fuvóka számozás más, mint a gyári!

http://www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_mikuni_ … _sizes.htm

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

1 291

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

lajbi írta:
ficsmester írta:

Mikor szétszedtem a karburátorokat, észre vettem hogy az egyik tű és a fúvókája el van kopva. Ha már úgyis be van építve a k&n szűrő, meg a nyitott dob, akkor miért is ne rakhatnék be egy dynojet kittet!
Már meg is jött, a beszerelést majd fotódokumentálom, tapasztalokat is megosztom. Elvileg alul hamarabb jön a nyomaték.


Főfúvokákat

Vigyázz, dynojet fuvóka számozás más, mint a gyári!

http://www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_mikuni_ … _sizes.htm

Igen tudom. De mivel ez egy szett, kapok hozá tűket is, ezeken már van állítási lehetőség. A leirásban van ajánlás hogy hová kell állítani, elvileg jónak kell lennie.

Mindig van egy rövidebb út   big_smile
XL600v '97 pd10

1 292

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

ficsmester írta:
lajbi írta:

Vigyázz, dynojet fuvóka számozás más, mint a gyári!

http://www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_mikuni_ … _sizes.htm

Igen tudom. De mivel ez egy szett, kapok hozá tűket is, ezeken már van állítási lehetőség. A leirásban van ajánlás hogy hová kell állítani, elvileg jónak kell lennie.

Erre kíváncsi vagyok, várom a tapasztalatokat!

"Járt utat a járatlanért mindig hagyd el! "
'98 XL600V PD10, XR400

1 293

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Ja es hannyal fog menni ezekutan?  big_smile

Az úgy is kiderül hamar: felborul az ember, mint a büdösbogár. Aztán felállítjuk a motort és megyünk tovább. :-)  TomRed

1 294

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

.

Csatolt fájlok

hannyalmegy.jpg
hannyalmegy.jpg 23.64 kb, 1 letöltés 2019-02-13 óta. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Csak Szabó Csaba kapcsolhatja be!
XL650V - 2006

1 295

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

3 dobozzal is  lol  lol  lol

Yoshi írta:

Ja es hannyal fog menni ezekutan?  big_smile

Nem én estem el, a föld forgott...  Jöhet az oscar big_smile
xl650v 2001

1 296 Utoljára ficsmester szerkesztette (2019. 02. 13. 18:08:18)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Su Hanok írta:

3 dobozzal is  lol  lol  lol

Yoshi írta:

Ja es hannyal fog menni ezekutan?  big_smile

Bizony az is érik már rendesen! Az öreg Krauserek már szó szerint széthullanak.
Elvileg ugyan annyival fog menni, csak hamarabb eléri. Ha alsó közép tartományban nyerek egy kis nyomatékot annak már nagyon örülök. Utassal, három dobozzal néha néha elkélne egy pici plusz.

Mindig van egy rövidebb út   big_smile
XL600v '97 pd10

1 297

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sziasztok!
Létezik, hogy normális az 5.2 literes fogyasztás a 650es TA-nak?
90%ban aszfalton gurultam ma vele átlagosan 100-as tempóval és igencsak meglepett a drága mikor 280 km után a benzinszint mutatója már a piros mezőben kóricált, 14,56 l tankoltam bele. Reggel teli tankkal indultunk ééés nem nagyon értem ezt.
Nincs még túl sok tapasztalatom vele, de a múlt heti túránál is ilyesmi volt a helyzet... roll

XL 650 V 2001

1 298

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Zsuzsa írta:

Sziasztok!
Létezik, hogy normális az 5.2 literes fogyasztás a 650es TA-nak?
90%ban aszfalton gurultam ma vele átlagosan 100-as tempóval és igencsak meglepett a drága mikor 280 km után a benzinszint mutatója már a piros mezőben kóricált, 14,56 l tankoltam bele. Reggel teli tankkal indultunk ééés nem nagyon értem ezt.
Nincs még túl sok tapasztalatom vele, de a múlt heti túránál is ilyesmi volt a helyzet... roll

Teljesen jó. Nekem 4,8 és 6,5 között mozgott, de általában 5,5. Autópályán sok, spórolva kevés.

(Yodesz)
XL650V 2006

1 299

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Zsuzsa írta:

Sziasztok!
Létezik, hogy normális az 5.2 literes fogyasztás a 650es TA-nak?
90%ban aszfalton gurultam ma vele átlagosan 100-as tempóval és igencsak meglepett a drága mikor 280 km után a benzinszint mutatója már a piros mezőben kóricált, 14,56 l tankoltam bele. Reggel teli tankkal indultunk ééés nem nagyon értem ezt.
Nincs még túl sok tapasztalatom vele, de a múlt heti túránál is ilyesmi volt a helyzet... roll

A Tiéd úgy látom utálja a benzint. Bezzeg az enyém! Olyan, mint én a komlólével: nyakalom! big_smile Lehet meg kellene próbálnod a gázolajjal... roll Itt pár embernek mondjuk nem szerette, sőt... tongue  big_smile 
(Csak vicc volt, nem gomolyan kondoltam, mielőtt LaliBéla bá kimoderál! roll )

"Hiszek a halál előtti életben."
650 (2005)

1 300

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Zsuzsa írta:

Sziasztok!
Létezik, hogy normális az 5.2 literes fogyasztás a 650es TA-nak?
90%ban aszfalton gurultam ma vele átlagosan 100-as tempóval és igencsak meglepett a drága mikor 280 km után a benzinszint mutatója már a piros mezőben kóricált, 14,56 l tankoltam bele. Reggel teli tankkal indultunk ééés nem nagyon értem ezt.
Nincs még túl sok tapasztalatom vele, de a múlt heti túránál is ilyesmi volt a helyzet... roll

Teljesen normális. Ne feledd ez még karburátoros. Injektorral más lenne a helyzet.

Csak Szabó Csaba kapcsolhatja be!
XL650V - 2006