Válasz: Gumiabroncs, felni, küllő
Sziasztok kedves motorostársak!
Szeretném megkérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata a defektjavítás terén, használt-e már valaki Co2 patront gumit felfújni Transalpon. Mennyi patron kell a gumi felfújáshoz?
Nem léptél be. Kérlek, lépj be vagy regisztrálj.
FIGYELEM! Az önálló regisztráció lehetőségét megszüntettük. A regisztráló robotok miatt ezt a csatornát sajnos nem lehet nyitva tartani. Amennyiben regisztrálni szeretnél, írj a transalp kukac transalp.hu e-mail címre és hamarosan válaszolunk. Köszönjük megértésed! Új: Minden regisztráció kérelemre válaszolok. Viszont már többször előfordult, hogy a válaszomat azért nem olvassa a kérelmező, mert a levelem a spamek közé kerül. Kérlek nézd át ezt a fiókodat is, mielőtt több levélben is felháborodva jelzed, hogy nem válaszolok.
transalp.hu » Műhely » Gumiabroncs, felni, küllő
Sziasztok kedves motorostársak!
Szeretném megkérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata a defektjavítás terén, használt-e már valaki Co2 patront gumit felfújni Transalpon. Mennyi patron kell a gumi felfújáshoz?
Saját tapasztalat:
Sima defektspray nekem nem vált be.
Most belsősre való slime van nálam. Ha esélyes akkor ezzel próbálkozom.
Pumpára esküszöm, mert bár nagyobb szívás, de nem fogy ki a patron :-)
Ha ez nem elegendő akkor csak a kerék - gumi szerelés és belső csere vagy folt.
Ami nem kis szívás az út szélén még rendes szerszámokkal sem
Sziasztok kedves motorostársak!
Szeretném megkérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata a defektjavítás terén, használt-e már valaki Co2 patront gumit felfújni Transalpon. Mennyi patron kell a gumi felfújáshoz?
Popohun!
Úgy tudom, hogy Slime-ot előre kell beletölteni. És akkor le sem eresze a kerék a kisebb defekteknél.
Ha viszont szakad a belső, akkor ez is csak annyit ér, mint a defektspray.
Üdv: Bob
Saját tapasztalat:
Sima defektspray nekem nem vált be.
Most belsősre való slime van nálam. Ha esélyes akkor ezzel próbálkozom.
Pumpára esküszöm, mert bár nagyobb szívás, de nem fogy ki a patron :-)Ha ez nem elegendő akkor csak a kerék - gumi szerelés és belső csere vagy folt.
Ami nem kis szívás az út szélén még rendes szerszámokkal semZoltán írta:Sziasztok kedves motorostársak!
Szeretném megkérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata a defektjavítás terén, használt-e már valaki Co2 patront gumit felfújni Transalpon. Mennyi patron kell a gumi felfújáshoz?
nekem volt sokáig co patronos szettem
ha úgy össze sikerul hozni hogy nem megy mellé akkor 2 bar 1 patron
nekem volt hogy 3 kellet mire jó lett a nyomás
én a louisban vettem az enyémet
Popohun!
Úgy tudom, hogy Slime-ot előre kell beletölteni. És akkor le sem eresze a kerék a kisebb defekteknél.
Ha viszont szakad a belső, akkor ez is csak annyit ér, mint a defektspray.Üdv: Bob
Popohun írta:Saját tapasztalat:
Sima defektspray nekem nem vált be.
Most belsősre való slime van nálam. Ha esélyes akkor ezzel próbálkozom.
Pumpára esküszöm, mert bár nagyobb szívás, de nem fogy ki a patron :-)Ha ez nem elegendő akkor csak a kerék - gumi szerelés és belső csere vagy folt.
Ami nem kis szívás az út szélén még rendes szerszámokkal sem
Bob. Nem jól tudod.... ;)Vagyis nem teljesen jól. De abban igazad van ha szakad a belső semmit sem ér
Nekem ilyen van.:
https://slime.lapunk.hu/?modul=shop&reszletes=5589
Teszt:
https://youtu.be/Az6qaF6MjLg
Bob&Bobek írta:Popohun!
Úgy tudom, hogy Slime-ot előre kell beletölteni. És akkor le sem eresze a kerék a kisebb defekteknél.
Ha viszont szakad a belső, akkor ez is csak annyit ér, mint a defektspray.Üdv: Bob
Bob. Nem jól tudod.... ;)Vagyis nem teljesen jól. De abban igazad van ha szakad a belső semmit sem ér
Nekem ilyen van.:
https://slime.lapunk.hu/?modul=shop&reszletes=5589
Teszt:
https://youtu.be/Az6qaF6MjLg
Köszi Feri!
Jót moziztam.
Szóval bringába, krosszmotorba betöltjük előre, rendes motorba meg nem, mert vibrál tőle a kerék.
Ha jól értem...
Igen
liptakferi írta:Bob. Nem jól tudod.... ;)Vagyis nem teljesen jól. De abban igazad van ha szakad a belső semmit sem ér
Nekem ilyen van.:
https://slime.lapunk.hu/?modul=shop&reszletes=5589
Teszt:
https://youtu.be/Az6qaF6MjLgKöszi Feri!
Jót moziztam.
Szóval bringába, krosszmotorba betöltjük előre, rendes motorba meg nem, mert vibrál tőle a kerék.
Ha jól értem...
liptakferi írta:Bob. Nem jól tudod.... ;)Vagyis nem teljesen jól. De abban igazad van ha szakad a belső semmit sem ér
Nekem ilyen van.:
https://slime.lapunk.hu/?modul=shop&reszletes=5589
Teszt:
https://youtu.be/Az6qaF6MjLgKöszi Feri!
Jót moziztam.
Szóval bringába, krosszmotorba betöltjük előre, rendes motorba meg nem, mert vibrál tőle a kerék.
Ha jól értem...
Igen.
Szerencsére még nem volt rá szükségem. A trutyi 2 évig jó( idén nekem lejár) a pumpát viszont használtam már többször. 1 személyes matrac 10 perc, TA kerék 0-ról 2 bárra 3 perc
Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat!
K60 hátsót sokan használják TKC-80 elsővel pont ez miatt (bütykösebb első, kicsit jobb terepes oldaltartással).
CsernaiGábor írta:Külömböző márkájut nem szívessen raknék,pedig a wild első a K60 hátsóval jó lehetne.
A különböző első - hátsó motoron nem gond. Amin elgondolkoztam, az az, hogy a wild radiál, a K60 pedig nem.
Az álmoskönyv szerint autón sehogy nem keverhető, de motoron elég gyakori, hogy a hátsó radiál, az első meg nem. Viszont fordítva, hogy elől radiál, hátul nem, az erőst ellenjavalt. Azt viszont nem tudom, hogy pontosan miért, és hogy csak a pályagépekre igaz-e ez...
Ez azért is érdekes, mert 120/90-17-ben nincs wild, csak 130-asban.
Hétvégén átgumiztam a Rally hátulját.
Anakee wild ment fel 120/80-18 méretben.
Ma tudtam csak kipróbálni egyenlőre azsfalton. Ott kellemes az első tapasztalat.
Popohun írta:K60 hátsót sokan használják TKC-80 elsővel pont ez miatt (bütykösebb első, kicsit jobb terepes oldaltartással).
A különböző első - hátsó motoron nem gond. Amin elgondolkoztam, az az, hogy a wild radiál, a K60 pedig nem.
Az álmoskönyv szerint autón sehogy nem keverhető, de motoron elég gyakori, hogy a hátsó radiál, az első meg nem. Viszont fordítva, hogy elől radiál, hátul nem, az erőst ellenjavalt. Azt viszont nem tudom, hogy pontosan miért, és hogy csak a pályagépekre igaz-e ez...
Ez azért is érdekes, mert 120/90-17-ben nincs wild, csak 130-asban.
Gumieszerelés otthon.
Hátsóba 250 pumpálás kicsi dechatlonos biciklipumpával - 5 perc max
Ma reggel beugrottan a benzinkútra kell-e még fújni bele.
Kellett 1,1 -re nyomta fel a kis kézipumpa.
Ennyi elég hogy elevickéljek egy benzinkútig, vagy rászánok még 2-3 percet és szerintem felmegy 1,3 ig.
Nem fogy ki mint a patron max nekem kell egy kis szusz utána
Sziasztok kedves motorostársak!
Szeretném megkérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata a defektjavítás terén, használt-e már valaki Co2 patront gumit felfújni Transalpon. Mennyi patron kell a gumi felfújáshoz?
Hátsó küllőt (1db)honnan tudnèk rendelni? Ahol van raktáron,ès nem heteket kell rá várni!
A különböző első - hátsó motoron nem gond. Amin elgondolkoztam, az az, hogy a wild radiál, a K60 pedig nem.
Az álmoskönyv szerint autón sehogy nem keverhető, de motoron elég gyakori, hogy a hátsó radiál, az első meg nem. Viszont fordítva, hogy elől radiál, hátul nem, az erőst ellenjavalt. Azt viszont nem tudom, hogy pontosan miért, és hogy csak a pályagépekre igaz-e ez...
Ez azért is érdekes, mert 120/90-17-ben nincs wild, csak 130-asban.
Kicsit utanánna néztem, nincs tuti leírva. Sokat beszélnek autókról, de az más, ott tényleg nem szabad keverni a szerkezetet, és nem érdemes keverni a mintát/gyártót.
Lényeges különbség van azonban a motoroknál.
Csak hogy miről beszélünk: a gumiban lévő erősítő szálak többféle képpen elhelyezhetők, amit persze sokféle képpen neveznek. A diagonál eléggé a múlt, a "bias ply" a tipikus, vagy az is erősítve, illetve a radiál.
Kép mellékelve róla.
A radiál gumi a nagyobb teljesítményű gépeknél jelent meg, mégpedig a hátsó guminál.
Ott az volt az előőírás, hogy lehet keverni a radiált a hagyományossal, de a radiál mindig hátul legyen.
Ennek az oka az, hogy nagyobb sebességeknél a radiál gumi átmerője kevésbé növekszik.
Az azonos átmérőjü felnin ha az első kerék radiál, az nem nöl, a hátsó meg igen, akkor a motor "orra áll", és kormánycsapkodás lehet belőle.
Formálisan leírva nem találkoztam vele, de ezen logika mentén egy 21-17 vagy akár 19-17 kerekű motoron ebből nem nagyon lehet gond. Ráadásul pl a mitas e09 is "bias belted" -nek tűnik.
Találtam olyant, aki használt anakeen wild elsőt mitas e09 és motoz hátsóval, crf1000l-en, nem panaszkodott semmi imbolygásra, csapkodásra.
Összefoglalva: az endurokon nyugodtan lehet keverni az első-hátsó gumit, de elvileg rá lehet futni olyan kombinácóra, ami nem jó.
Hátsó küllőt (1db)honnan tudnèk rendelni? Ahol van raktáron,ès nem heteket kell rá várni!
Hívd fel ezt a bácsit, hátha van neki.
Koch Ferenc, +36 30 642 5877
Felni fűzéssel (is) foglalkozik, szokott lenni nála mindenféle. Csak előtte mérd le a paramétereit, mert típusra nem biztos hogy tudni fogja milyen kell.
Hátsó küllőt (1db)honnan tudnèk rendelni? Ahol van raktáron,ès nem heteket kell rá várni!
Hali!
Nekem lóg 1db a falon gyári csomiban,ha kell irj...
Toma írta:Hátsó küllőt (1db)honnan tudnèk rendelni? Ahol van raktáron,ès nem heteket kell rá várni!
Hali!
Nekem lóg 1db a falon gyári csomiban,ha kell irj...
Köszi a segítséget! Közben megoldódott a probléma mint kiderült a komár küllő minden méretében stimmel, csak a végén a szemet kell melegen derékszögről visszahajtani 10-15 fokra! Egynek tökéletes lett
Benkó írta:Hali!
Nekem lóg 1db a falon gyári csomiban,ha kell irj...Köszi a segítséget! Közben megoldódott a probléma mint kiderült a komár küllő minden méretében stimmel, csak a végén a szemet kell melegen derékszögről visszahajtani 10-15 fokra! Egynek tökéletes lett
Hát ezt is jó tudni! Örülök hogy jó lett!
Nincs valakinek egy keveset használt Anakee Wild gumiszettje 650-re, amitől megválna jóáron?
Nincs valakinek egy keveset használt Anakee Wild gumiszettje 650-re, amitől megválna jóáron?
Az is van
Toma írta:Hátsó küllőt (1db)honnan tudnèk rendelni? Ahol van raktáron,ès nem heteket kell rá várni!
Hali!
Nekem lóg 1db a falon gyári csomiban,ha kell irj...
Ma kiderült, hogy nekem kell.
Hívlak
Benkó írta:Hali!
Nekem lóg 1db a falon gyári csomiban,ha kell irj...Ma kiderült, hogy nekem kell.
Hívlak
Feri! - ha kell írj és elküldöm postán.
Benkó írta:Hali!
Nekem lóg 1db a falon gyári csomiban,ha kell irj...Ma kiderült, hogy nekem kell.
Hívlak
Feri! - ha kell írj és elküldöm postán.
Sziasztok!
Nem irom be a táblázatba, mert dominátor, nem transalp, de gumizás:
Amikor vettem, elől-hátul tkc80 volt. Hátul 4751km-t birt a TKC80, kapott Mitas E09-et.
Most már az első is nagyon kagylós lett, és a hátsó mitas is elkopott.
Az első TKC80 ment 13236 km-t, még kicsit lehetett volna húzni.
A hátsó Mitas E09 ment 8458 km, aszfalton még egy kicsit elment volna, de sárban, földuton is érezhetően csóválta a farát, semmire nem volt jó.
Elől Anakee Wild, hátul mitas E09. Remélem az első kiszolgál két hátsót.
Ha egyszer sok pénzem lesz, kipróbálom az anakee wild-ot hátra is, bár csak 130-asban kapható.
Kékholdot nem sikerült felhívni, nem vették fel. r17-nél kicsi a választék. Strausz Kft-nél Pálinkás Mihály egy percet nem habozott, csak azt mondta, hogy Anakee Wild-ra X napot kell várni, de lesz. Szépen fel is szerelték, odafigyeltek.
Kíváncsi vagyok mi a tapasztalat az Anakee wilddal elöl.
Nálam a kicsire ment fel a hátsó ami bejött nagyon. Vizes aszfalton is jól megtapadt.
Később került fel rá a 90/90-21 első és azóta 40-70km/h között ráz az eleje. Mondjuk 100-as tempónál nem.
Kicsit feljebb vettem a nyomást javult de picit. Centírozva nem volt - én szereltem. Kicsit játszok a nyomással, ha nem javul akkor centírozás aztán meglátom.
Hallotam már több helyről hogy Anankee wilddal volt hasonló tapsztalat több típusnál is. Az elsővel egyenlőre nem vagyok felhőtlenül boldog.
Sziasztok!
Nem irom be a táblázatba, mert dominátor, nem transalp, de gumizás:
Amikor vettem, elől-hátul tkc80 volt. Hátul 4751km-t birt a TKC80, kapott Mitas E09-et.Most már az első is nagyon kagylós lett, és a hátsó mitas is elkopott.
Az első TKC80 ment 13236 km-t, még kicsit lehetett volna húzni.A hátsó Mitas E09 ment 8458 km, aszfalton még egy kicsit elment volna, de sárban, földuton is érezhetően csóválta a farát, semmire nem volt jó.
Elől Anakee Wild, hátul mitas E09. Remélem az első kiszolgál két hátsót.
Ha egyszer sok pénzem lesz, kipróbálom az anakee wild-ot hátra is, bár csak 130-asban kapható.Kékholdot nem sikerült felhívni, nem vették fel. r17-nél kicsi a választék. Strausz Kft-nél Pálinkás Mihály egy percet nem habozott, csak azt mondta, hogy Anakee Wild-ra X napot kell várni, de lesz. Szépen fel is szerelték, odafigyeltek.
transalp.hu » Műhely » Gumiabroncs, felni, küllő
Meghajtja a PunBB, támogatja az Informer Technologies, Inc.