Válasz: Nappali
https://www.youtube.com/watch?v=6MkkpxmpThI
Lajbi! Ismered?
Igen, hirdhedt a szakmában
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92
Nem léptél be. Kérlek, lépj be vagy regisztrálj.
FIGYELEM! Az önálló regisztráció lehetőségét megszüntettük. A regisztráló robotok miatt ezt a csatornát sajnos nem lehet nyitva tartani. Amennyiben regisztrálni szeretnél, írj a transalp kukac transalp.hu e-mail címre és hamarosan válaszolunk. Köszönjük megértésed! Új: Minden regisztráció kérelemre válaszolok. Viszont már többször előfordult, hogy a válaszomat azért nem olvassa a kérelmező, mert a levelem a spamek közé kerül. Kérlek nézd át ezt a fiókodat is, mielőtt több levélben is felháborodva jelzed, hogy nem válaszolok.
transalp.hu » Chat » Nappali
https://www.youtube.com/watch?v=6MkkpxmpThI
Lajbi! Ismered?
Igen, hirdhedt a szakmában
Öcsi írta:https://www.youtube.com/watch?v=6MkkpxmpThI
Lajbi! Ismered?Igen, hirdhedt a szakmában
Röviden: tetszik, nem tetszik, ma már nem létezhetnek egyszemélyes feltalálók. Kell egy karizmatikus vezető jó gondolattal, meg 20-30 kiváló mérnök, fizikikus, akit valaki finanszíroz 5-10 évet. Nem csak a béreket, hanem a drága "játékszereket" is.
Elmúlt az a korszak, amikor Dunlop bácsi feltalálja a gumikereket, vagy Bendix bácsi az önindítót lehetővé tévő "kuplungot" (miután a kurbli eltörte a hüvelykujját ).
Akit olvasmányosan érdekel a téma, az olvassa el a őskorból ezt a könyvet:
https://moly.hu/konyvek/szava-istvan-a- … i-varazslo
És közelmúltből mondjuk ezt: https://moly.hu/konyvek/morita-akio-made-in-japan
És már ez az utobbi korszak is elmúlt, amit majd esetleg sör-tábortűz mellet hajlandó vagyok vitatni.
lajbi írta:Igen, hirdhedt a szakmában
Röviden: tetszik, nem tetszik, ma már nem létezhetnek egyszemélyes feltalálók. Kell egy karizmatikus vezető jó gondolattal, meg 20-30 kiváló mérnök, fizikikus, akit valaki finanszíroz 5-10 évet. Nem csak a béreket, hanem a drága "játékszereket" is.
Elmúlt az a korszak, amikor Dunlop bácsi feltalálja a gumikereket, vagy Bendix bácsi az önindítót lehetővé tévő "kuplungot" (miután a kurbli eltörte a hüvelykujját ).
Akit olvasmányosan érdekel a téma, az olvassa el a őskorból ezt a könyvet:
https://moly.hu/konyvek/szava-istvan-a- … i-varazsloÉs közelmúltből mondjuk ezt: https://moly.hu/konyvek/morita-akio-made-in-japan
És már ez az utobbi korszak is elmúlt, amit majd esetleg sör-tábortűz mellet hajlandó vagyok vitatni.
https://www.idokep.hu/hirek/foldrenges- … kovacsiban
Tom ! Valami hozzáfűzni való? "Csak nem a konyhakredenc dőlt el?"
https://www.youtube.com/watch?v=79t1rkwpmy0
Mert vannak olyanok akik sosem adják fel...
Tudtatok erről?
Itt van a szomszádunkban, egyszer el kell mennem megnézni:
https://www.facebook.com/motorrevu/vide … yMzU5MTIx/
Védás esetnél mennyi idő múlva érkezik a levél?
Védás esetnél mennyi idő múlva érkezik a levél?
Kb 2 hét
TPB írta:Védás esetnél mennyi idő múlva érkezik a levél?
Kb 2 hét
Nekem egy hét alatt kiküldték.
Sziasztok!
Facebook-on jött elő, és úgy néz ki, nem mindeki ismeri.
http://lajli.gau.hu/~lajbi/motorok/TA_C … n_Data.pdf
Az advrider transalp forumból lett összeszedve. Mivel dominálnak az amerikaiak, ezért főleg az első évjáratokról szól, de van benne pár hasznos info.
Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekel!
MOL üzemanyag kártya:
Benzin 9-ft... Prémium benzin 21-ft azonnali kedvezmény
forensis.hu
Megvolt az első hosszabb út. Dobozzal utassal 1900 km.
Volt benne pálya, kanyargás, eső, egyebek. Úgy néz ki hozza az elvárásokat.
Párom nem panaszkodott hátul, tök jól elvolt. Örülünk.
Fogarasi - Mexikói - Kerepesi csomópontban itteni kollégával pacsiztam a pirosnál ma reggel?
Csodaszép kék 600-al volt. (Talán PB-257-es színkód lehetett.)
Hoppá!
https://444.hu/2019/06/03/annyira-ossze … jvB-qt1r4UVigyázzatok a masinisztákkal!!
Kérem szépen ezek idióták! Nálunk Győrben azon megy a vita, hogy ki pihenjen. Ha jön valami mozdonyvezetőnek láccó ember én már adom is át a rugózott ülést! Ha még fiatalabb is és az én hangom mélyebb ez nem is lehet kérdés, hogy ki vezet. Igaz az elején kikötöm: ha leesnék a hátsó vezetőálláson a hokedliről,- szememet napellenzővel befedvén- egyből kimeríteném a foglalkozás körében elkövetett gondatlan testi sértés alkalmazása közfeladatot végző személy ellen. (Vagy valami ilyesmi... Tomita jobban ért ehhöz! )
Aki kóstolta, tudja: https://sokszinuvidek.24.hu/viragzo-vid … 7wv1tlwECY
Aki kóstolta, tudja: https://sokszinuvidek.24.hu/viragzo-vid … 7wv1tlwECY
Mindenapi kenyerem! Nem a boltból, hátul a pékségből, a kemencéből!
Bob&Bobek írta:Aki kóstolta, tudja: https://sokszinuvidek.24.hu/viragzo-vid … 7wv1tlwECY
Mindenapi kenyerem! Nem a boltból, hátul a pékségből, a kemencéből!
Elsősorban Rád gondoltam!
És hát aki járt Cákon, szintén kóstolta.
Itt egy jó eladó bicaj-om. :-)
Te is fijam... Béjemvés leszel-e talán?
BRUDER mester írta:Itt egy jó eladó bicaj-om. :-)
Te is fijam... Béjemvés leszel-e talán?
Foggalmam sincs. Évente kb. 10 kgfb.-t kell újrakötni, annyi kacat van már itthon, van pár felesleges holmi.
Öcsi írta:Te is fijam... Béjemvés leszel-e talán?
Foggalmam sincs. Évente kb. 10 kgfb.-t kell újrakötni, annyi kacat van már itthon, van pár felesleges holmi.
Na de hol a többi TA,ami eladó ? Ja ennek az egynek ennyi az ára???? Ölég drága a Garmin ZUMO
Én k@va occsón attam az enyimét, hát most köll szólni????
De legalább a rendszám megjegyezhető.... bár én babonás vónék...
Z.Péter vagy bárki akinek van releváns tapasztalata!
Tudom eretnekségnek tűnik itt, ne is menjünk bele a mértekbe....
A kérdés az hogy egy 14 colos kerekes robogó meg a Honda SH között van-e kardinális különbség kátyús úton komfortérzetben vagy nem jellemző?
Esetleg ha a képletbe bekeverjük még a Transalpot is?
Mert azt tudom hogy a 14"-os Piaggio lerázza a vesét Budapesten úgy is hogy erősen optimalizált nyomvonalon mégy, míg a Transalppal (természetesen) fültől fülig vigyorral mégy torony iránt.
Na, de hova kerül ebben a mezőnyben az SH?
Sziasztok!
Egy barátom tervez sátorgyártásba fogni, mely kifejezetten túra- és kalandmotorosokat célozna. A cél egy kompakt, minimálisra csomagolható sátor gyártása olcsón, melyhez nem kellenek alkatrészek, hanem a motor lenne maga a tartó váz.
Ehhez ezt a kérdőívet kellene kitölteni, hogy megtudja, lenne-e rá igény egyáltalán?
Z.Péter vagy bárki akinek van releváns tapasztalata!
Tudom eretnekségnek tűnik itt, ne is menjünk bele a mértekbe....
A kérdés az hogy egy 14 colos kerekes robogó meg a Honda SH között van-e kardinális különbség kátyús úton komfortérzetben vagy nem jellemző?
Esetleg ha a képletbe bekeverjük még a Transalpot is?
Mert azt tudom hogy a 14"-os Piaggio lerázza a vesét Budapesten úgy is hogy erősen optimalizált nyomvonalon mégy, míg a Transalppal (természetesen) fültől fülig vigyorral mégy torony iránt.
Na, de hova kerül ebben a mezőnyben az SH?
Szia, én megyek Transalppal is, minden nap kis Honda NHX-xel, és mentem 150-es SH-val is. Nincsenek csodák; valóban a Transalp mindenen keresztül megy gond nélkül és nem is nagyon érzed, a kis Honda a lelkedet kirázza a magyar utakon, az SH kicsit jobb, de nem sokkal. Nincs kardinális különbség szvsz. Sokat jelent az összsúly is, abban kb egyformák a 125/150-es robogók és lényegesen könnyebbek, mit a Transalp.
transalp.hu » Chat » Nappali
Meghajtja a PunBB, támogatja az Informer Technologies, Inc.