Ide is leírom, hátha valakinek, valamikor hasznos lesz.
Szoval úgy jártam hogy Ukrajnában a Yoshi túrán egyszer csak úgy elkezdett csúszni a kuplungom hogy egy gyenge feljárón nem tudtam felmenni.
Gyors szemle után kiderült hogy a kuplung bovdenemen a kormány nyak körüli szakaszán, volt egy törés. Egy igen éles szögben meg volt hajulva a ház és benne a bovden is. Ez azt eredményezte hogy fent a karnál "a hibajelenség elött" még volt holtjáték, viszont a töréstől lefelé már nem volt. S pont annyira tartott rá kuplungomra hogy nem vettem észre de mégis folyamatosan nyalta a kopó lamellákat. Szerencsére volt nálam pót bovden, ezt kicseréltük de már mind hiába, a kuplung csúszott.
Ekkor még nem voltam benne biztos hogy mi lehett a problem. Tennék fel képet is a régi bovdenről de, a lefelé vezető úton a Hegy elvette, a kesztyűmel és Yoshi ukrán fűrészével együtt.
Itthon szétszedtem újra a kuplungot " ja igen, azt még nem mondtam hogy a túra előtt cseréltem kopó és fém lamellát is"
Szóval újra szétszedtem és kapott megint új kopó lamellákat, új csavart ami a kosarat tartja, a fém lamellákról meg finom csiszolóval lecsiszoltam a megégett felületet.
A sztoriból nekem nagy tanulság hogy a holtjátékot nem csak fent a karnál kell ellenőrizni, hanem lent is.....
Csatolt fájlokIMG_20190603_160034651_HDR.jpg 3.08 mb, még egyszer sem töltötték le.
IMG_20190603_160039887_HDR.jpg 3.3 mb, még egyszer sem töltötték le.
Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
"Minél vagányabb a terepjáró, annál messzebbről kell vissza sétálni a traktorért" **Yoshi**
KTM Lc4/640 Adventure R '99
Honda XR650R '01