Sziasztok!
Folytatodik a dolog. A hátsó traktusról nem számolok be, mert a hátsó villa csapágyazás domin más, mint a TA-n. Azért pár fénykép, tanulságul.
Úgy néz ki, hogy volt egy láncszakadás, ami ennek-annak odavert. Példáúl a hátsó villa porvédőnek.
Aztán a hátsó mechnanizmusban a rugóstag alsó szem teljesen be volt állva, már a csapot is úgy kellet kisajtolnom. A tűgörgös csapágyak azonosak a Domin és TA-n, de kicsit más az elhelyezés.
Első képen bal oldalon a döglött, pittinges csap, jobbra egy tökéletes állapotú.
Második képen a hátsó villában lévő persely, ezen futnak a tűgörgök. A lánc oldaliba bejutott a kosz (harmadik kép), bemaródások is vannak a csapon. Ezt az alkatrészt nem gyártják, oemparts 21 ezerét adná. Most valószínű összerakom megfordítva, új csapágyakkal, és jövöre megnézzük, mi lett belőle. Addig meg esztergáltatok is egyet.
Az oemparts elég drága, a cmsnl jóval olcsóbb. A sarki honda karasna a kettő között van árban (!) és néhány nap alatt szállít...
Árak, viszonyításnak: a lánc csúszó műanyag oempars-on 17e+szállítás, hondánal 14e, cmsnl-né 10e+szállítás.
Azon még morfondírozok, hogy neki álljak-e az első villának, mielött összerakom a hátulját. Az legalább teljesen azonos a korabeli (még olajleeresztős) transalp villával
Csatolt fájlok20200128_221155.jpg 3.67 mb, még egyszer sem töltötték le.
20200131_220506.jpg 3.55 mb, még egyszer sem töltötték le.
20200131_221024.jpg 3.22 mb, még egyszer sem töltötték le.
Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92