Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron
Feri!
Haynesból ki tudok másolni bmit. Ferdíteni is tudnák, csak éppen időhiányban szenvedek, de ha nem kell 320 oldalt lenyomni akkor szívesen...!
Nem léptél be. Kérlek, lépj be vagy regisztrálj.
FIGYELEM! Az önálló regisztráció lehetőségét megszüntettük. A regisztráló robotok miatt ezt a csatornát sajnos nem lehet nyitva tartani. Amennyiben regisztrálni szeretnél, írj a transalp kukac transalp.hu e-mail címre és hamarosan válaszolunk. Köszönjük megértésed! Új: Minden regisztráció kérelemre válaszolok. Viszont már többször előfordult, hogy a válaszomat azért nem olvassa a kérelmező, mert a levelem a spamek közé kerül. Kérlek nézd át ezt a fiókodat is, mielőtt több levélben is felháborodva jelzed, hogy nem válaszolok.
transalp.hu » Műhely » Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron
Feri!
Haynesból ki tudok másolni bmit. Ferdíteni is tudnák, csak éppen időhiányban szenvedek, de ha nem kell 320 oldalt lenyomni akkor szívesen...!
Feri!
Haynesból ki tudok másolni bmit. Ferdíteni is tudnák, csak éppen időhiányban szenvedek, de ha nem kell 320 oldalt lenyomni akkor szívesen...!
köszi szépen letöltöttem a telefonomra a google lens-t az ügyesen fordít a laptop képernyő felé tartva. De ha egyszer lesz egy kis időd megcsinálhatod az egész Haynes-t magyarul...
Ruszki Haynes szinesben jo minossegben van talan itt is az oldalon. A szoveg masolhato nem sima szkenneles.
https://drive.google.com/open?id=1eFUyq … sSbIK_hj8m
Köszi!
Nos ma megcsináltam a múltkor kiszedett karbi takarítását, átnézését úszószintek beállítását és a teljes visszaszerelés szűrőházig. Ez kerek 8 óra volt. Egy gyors ima és start. Eddig úgy tűnik( csak álló helyzeti próba), hogy jó lesz az ebay-es membrán és a tű.
Egy videó az első beindítás és 5-6 perces alapon járatás után.
https://photos.app.goo.gl/nS2yT1qjMJNs6d416
Nos ma megcsináltam a múltkor kiszedett karbi takarítását, átnézését úszószintek beállítását és a teljes visszaszerelés szűrőházig. Ez kerek 8 óra volt. Egy gyors ima és start. Eddig úgy tűnik( csak álló helyzeti próba), hogy jó lesz az ebay-es membrán és a tű.
Egy videó az első beindítás és 5-6 perces alapon járatás után.
Szakadt volt a membrán?
Benzinszinten kellett állítani?
Gumi szívócsonk az eredeti ment vissza?
Nos ma megcsináltam a múltkor kiszedett karbi takarítását, átnézését úszószintek beállítását és a teljes visszaszerelés szűrőházig. Ez kerek 8 óra volt. Egy gyors ima és start. Eddig úgy tűnik( csak álló helyzeti próba), hogy jó lesz az ebay-es membrán és a tű.
Egy videó az első beindítás és 5-6 perces alapon járatás után.
Feri! - nagy vagy!
Szakadt volt a membrán?
Benzinszinten kellett állítani?
Gumi szívócsonk az eredeti ment vissza?
Amint már írtam a 3 éves Yoshi membránok hibátlan állapotban voltak. A benzinszint: az egyik 5 a mások 6 mm volt, ezek mondosítva 7 re.
A szívocsonkok a régiek(3 évesek) mentek vissza.
liptakferi írta:Nos ma megcsináltam a múltkor kiszedett karbi takarítását, átnézését úszószintek beállítását és a teljes visszaszerelés szűrőházig. Ez kerek 8 óra volt. Egy gyors ima és start. Eddig úgy tűnik( csak álló helyzeti próba), hogy jó lesz az ebay-es membrán és a tű.
Egy videó az első beindítás és 5-6 perces alapon járatás után.Feri! - nagy vagy!
Köszi!
Még hátra van a szinkron valamint Lajbi által is jól leírt beszabályozás és az általam megigért külső úszószint ellenörzési adatok mérése.
Külső úszószint ellenőrzés??
Azt meg hogy?
Külső úszószint ellenőrzés??
Azt meg hogy?
1574 hsz.
Ok.
Ezt én is +próbálnám.
Köszi!
Még hátra van a szinkron valamint Lajbi által is jól leírt beszabályozás és az általam megigért külső úszószint ellenörzési adatok mérése.
Mivel ezen a télen már másodjára nyálaztam végig így most ideírom, mert kelleni fog nemsoká' nekem is úgyis....
Lajbi karbi: 1224-es hozzászólás
Lehet erdemes lenne ezt a hozzaszolast meg a tobbi hasznos infot egybegyujteni es a cikkek koze csapni?
Lehet erdemes lenne ezt a hozzaszolast meg a tobbi hasznos infot egybegyujteni es a cikkek koze csapni?
Szerintem is hasznos lenne!
Talán itt van a legjobb helye.
Injektoros 600-as.
Csumára húzott bilincsnél is szivárog.
Ettől is lehet a túlfogyasztás?
Talán látható.
ez lehet a karbifedel tomites is!
Talán látható.
Nekem ezt szívócsonk csere megoldotta.
Honnan vetted?
Honnan vetted?
Gyári. De azt mondják a Tourmaxos is jó. Regalnál érdeklődj.
Talán itt van a legjobb helye.
Injektoros 600-as.
Ezen már én is gondolkodtam. Első probléma, hová tegyem a tápszivattyút. Második, hogy én fékpadon szoktam behangolni ezt. És nem ilyen "lendkerkerekes" dynojet -en, hanem rendesen, gázelemzővel, stb. Anélkül kicsit kalandos, azzal meg drága. Mártmint a hangolás költsége többszöröse lenne az injektor alkatrészeknek.
Üdv,
Lajbi
transalp.hu » Műhely » Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron
Meghajtja a PunBB, támogatja az Informer Technologies, Inc.