8 601

Válasz: Nappali

Hátha valakinek van ilyen kapcsolata, és tud segíteni:

https://www.sportmotor.hu/magazin/mentomotoros-maszk

A Honda az Honda és még van a többi motor..
XL650V  2006

8 602

Válasz: Nappali

lajbi írta:
Hori69 írta:

A Hondán mullik...Mondjuk kb ha 4 milla márpedig annyi lesz azért az nagyon sok pénz! De sok embernek lehet alternatíva megvenni 2-4 évessen mikor az ára már barátibb.

A Honda lépett! Itt  a titkos utód!
https://www.rideapart.com/photo/4836770 … unter-cub/

Nagyon tetszik!  big_smile  big_smile  big_smile

"Az offroad szó jelentése Ukrajna után változni szokott!" - Yoshi
xl650v / 2006

8 603

Válasz: Nappali

lajbi írta:

A Honda lépett! Itt  a titkos utód!
https://www.rideapart.com/photo/4836770 … unter-cub/

Mint valami Kombat romet.
De amúgy pofás, komolyan!   smile

XL600V - 1998

8 604

Válasz: Nappali

lajbi írta:
Hori69 írta:

A Hondán mullik...Mondjuk kb ha 4 milla márpedig annyi lesz azért az nagyon sok pénz! De sok embernek lehet alternatíva megvenni 2-4 évessen mikor az ára már barátibb.

A Honda lépett! Itt  a titkos utód!
https://www.rideapart.com/photo/4836770 … unter-cub/

Miért nem 350-es. Azonnal vennék. cool  cool

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

8 605

Válasz: Nappali

Ismeritek? Nagyon jó fej a srác! Érdemes az első epizódtól megnézni!

https://www.youtube.com/watch?v=NR2yAgDi6N0

"Az offroad szó jelentése Ukrajna után változni szokott!" - Yoshi
xl650v / 2006

8 606 Utoljára Avadé szerkesztette (2020. 03. 29. 17:36:02)

Válasz: Nappali

Sindbad írta:

Ismeritek? Nagyon jó fej a srác! Érdemes az első epizódtól megnézni!

https://www.youtube.com/watch?v=NR2yAgDi6N0

Ismerem. Bedumálta maga Transalppal Iránba, ahol hivatalosan nem engednek be motorokat nagyobb 250 köbcentinél. Úgy tett, mintha nem beszélne angolul

"The destination can easily become a priority instead of the journey and you lose everything to gain nothing" (the Rolling Hobo)

8 607

Válasz: Nappali

Ezért volt ekkora a fogyasztásom! Elitta a darázs a transalp elől.
Ugyanitt bio üzemanyagszűrő eladó.

Hogy hogy került bele, azt soha nem tudjuk meg.

Csatolt fájlok

darage.jpg 161.53 kb, még egyszer sem töltötték le. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
"Mindenhol jó, de legjobb útközben."
XL 600V ('91)

8 608

Válasz: Nappali

Azért bújt be oda,mert azt hitte,ott a cékla pálinka big_smile

XL600V 1997

8 609

Válasz: Nappali

B.Tamás írta:

Azért bújt be oda,mert azt hitte,ott a cékla pálinka big_smile

Egy ideig ketten feküdtünk ott big_smile

"Mindenhol jó, de legjobb útközben."
XL 600V ('91)

8 610

Válasz: Nappali

Csipted már?

https://www.youtube.com/watch?v=8WRLymbFBCg

Csiped?

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

8 611

Válasz: Nappali

lajbi írta:

Csipted már?

https://www.youtube.com/watch?v=8WRLymbFBCg

Csiped?

Ötletes!

A lehetetlen nem tény hanem vélemény...
XL650V 2001 unique ;-)

8 612

Válasz: Nappali

liptakferi írta:
lajbi írta:

Csipted már?

https://www.youtube.com/watch?v=8WRLymbFBCg

Csiped?

Ötletes!

hol árulják?

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

8 613

Válasz: Nappali

lajbi írta:

Csipted már?

https://www.youtube.com/watch?v=8WRLymbFBCg

Csiped?

Klassz!  big_smile

"Az offroad szó jelentése Ukrajna után változni szokott!" - Yoshi
xl650v / 2006

8 614

Válasz: Nappali

danyila írta:
liptakferi írta:

Ötletes!

hol árulják?

Baja No Pinch Tool TEAM

8 615

Válasz: Nappali

Sziasztok!

Csak egy pár sorban megírnám, hogy mi történt hátha vkinek segít bármiben is döntést meghozni vagy ilyesmi.Szóval volt egy balesetem ugye amit a motor jobban megsínylett nálam. Erről írtam már, láthattátok a vergődést.   smile
(Vergődés, mert nem akartam eladni, de mégis nyomás alatt voltam. Aztán ez megoldódott és eldöntöttem hogy megcsinálom a gépet. )
A lényeg hogy GTK-ra lett véve ugye.... Próbáltam eladni, de kb mindenki egy szakajtó vasként nézett rá (amit amúgy megértek), pedig tudtam hogy nem az. Fel is írogattam minden költséget, de olyan szintig hogy a 600Ft-os kiszállítási díj is benne van. Az lett a vége, hogy a le nem mondott biztosítási bünti (~75.000.- Ft) nagyon közelíti a javítás költségét. A gép -leszámítva a fejidom és a plexi kinézetet- eléggé egybe állt. Simán lehet elengedett kézzel menni és ketyeg szépen.
A mai napon megkapta a műszakit is.

Tanulság az hogy GTK-ide vagy oda, ha magad szereled akkor adott esetben érdemes lehet neki állni.
Az agyrém, hogy ha sokkal előbb megszületik az elhatározás, akkor még olcsóbban kijött volna.

Végezetül: jár a sör-pálesz kombó NRT-nek a plexiért, LiptákFerkának a közreműködéséért és köszönet azoknak akik segítettek tanáccsal vagy infóval.

XL600V - 1998

8 616

Válasz: Nappali

https://youtu.be/wcGb7g08Z5g  azert nem annyira egyszeru a szereles? plane ha meg vakszelep is van.

Az úgy is kiderül hamar: felborul az ember, mint a büdösbogár. Aztán felállítjuk a motort és megyünk tovább. :-)  TomRed

8 617

Válasz: Nappali

TomRed írta:
danyila írta:

hol árulják?

Baja No Pinch Tool TEAM

Ennyi pénzért maradok a pajszernél. Pofátlanság.

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

8 618 Utoljára liptakferi szerkesztette (Ma 19:01:04)

Válasz: Nappali

saphyx írta:

Sziasztok!

Csak egy pár sorban megírnám, hogy mi történt hátha vkinek segít bármiben is döntést meghozni vagy ilyesmi.Szóval volt egy balesetem ugye amit a motor jobban megsínylett nálam. Erről írtam már, láthattátok a vergődést.   smile
(Vergődés, mert nem akartam eladni, de mégis nyomás alatt voltam. Aztán ez megoldódott és eldöntöttem hogy megcsinálom a gépet. )
A lényeg hogy GTK-ra lett véve ugye.... Próbáltam eladni, de kb mindenki egy szakajtó vasként nézett rá (amit amúgy megértek), pedig tudtam hogy nem az. Fel is írogattam minden költséget, de olyan szintig hogy a 600Ft-os kiszállítási díj is benne van. Az lett a vége, hogy a le nem mondott biztosítási bünti (~75.000.- Ft) nagyon közelíti a javítás költségét. A gép -leszámítva a fejidom és a plexi kinézetet- eléggé egybe állt. Simán lehet elengedett kézzel menni és ketyeg szépen.
A mai napon megkapta a műszakit is.

Tanulság az hogy GTK-ide vagy oda, ha magad szereled akkor adott esetben érdemes lehet neki állni.
Az agyrém, hogy ha sokkal előbb megszületik az elhatározás, akkor még olcsóbban kijött volna.

Végezetül: jár a sör-pálesz kombó NRT-nek a plexiért, LiptákFerkának a közreműködéséért és köszönet azoknak akik segítettek tanáccsal vagy infóval.

Gratula!
Még sok és balesetmentes kilométert !

A lehetetlen nem tény hanem vélemény...
XL650V 2001 unique ;-)

8 619

Válasz: Nappali

danyila írta:

Ennyi pénzért maradok a pajszernél. Pofátlanság.

Én megjegyzem a módszert. Legközelebb, ha kezembe akad egy kidobott hurkatöltö vagy fogasléces kormánymű, akkor elgondolkozom rajta...

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

8 620

Válasz: Nappali

saphyx írta:

Sziasztok!

Csak egy pár sorban megírnám, hogy mi történt hátha vkinek segít bármiben is döntést meghozni vagy ilyesmi.Szóval volt egy balesetem ugye amit a motor jobban megsínylett nálam. Erről írtam már, láthattátok a vergődést.   smile
(Vergődés, mert nem akartam eladni, de mégis nyomás alatt voltam. Aztán ez megoldódott és eldöntöttem hogy megcsinálom a gépet. )
A lényeg hogy GTK-ra lett véve ugye.... Próbáltam eladni, de kb mindenki egy szakajtó vasként nézett rá (amit amúgy megértek), pedig tudtam hogy nem az. Fel is írogattam minden költséget, de olyan szintig hogy a 600Ft-os kiszállítási díj is benne van. Az lett a vége, hogy a le nem mondott biztosítási bünti (~75.000.- Ft) nagyon közelíti a javítás költségét. A gép -leszámítva a fejidom és a plexi kinézetet- eléggé egybe állt. Simán lehet elengedett kézzel menni és ketyeg szépen.
A mai napon megkapta a műszakit is.

Tanulság az hogy GTK-ide vagy oda, ha magad szereled akkor adott esetben érdemes lehet neki állni.
Az agyrém, hogy ha sokkal előbb megszületik az elhatározás, akkor még olcsóbban kijött volna.

Végezetül: jár a sör-pálesz kombó NRT-nek a plexiért, LiptákFerkának a közreműködéséért és köszönet azoknak akik segítettek tanáccsal vagy infóval.

Gratulálok a melóhoz.
Ha GTK-ra veszi a biztosító, akkor még forgalomba helyezhető marad?

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

8 621

Válasz: Nappali

lajbi írta:
saphyx írta:

Sziasztok!

Csak egy pár sorban megírnám, hogy mi történt hátha vkinek segít bármiben is döntést meghozni vagy ilyesmi.Szóval volt egy balesetem ugye amit a motor jobban megsínylett nálam. Erről írtam már, láthattátok a vergődést.   smile
(Vergődés, mert nem akartam eladni, de mégis nyomás alatt voltam. Aztán ez megoldódott és eldöntöttem hogy megcsinálom a gépet. )
A lényeg hogy GTK-ra lett véve ugye.... Próbáltam eladni, de kb mindenki egy szakajtó vasként nézett rá (amit amúgy megértek), pedig tudtam hogy nem az. Fel is írogattam minden költséget, de olyan szintig hogy a 600Ft-os kiszállítási díj is benne van. Az lett a vége, hogy a le nem mondott biztosítási bünti (~75.000.- Ft) nagyon közelíti a javítás költségét. A gép -leszámítva a fejidom és a plexi kinézetet- eléggé egybe állt. Simán lehet elengedett kézzel menni és ketyeg szépen.
A mai napon megkapta a műszakit is.

Tanulság az hogy GTK-ide vagy oda, ha magad szereled akkor adott esetben érdemes lehet neki állni.
Az agyrém, hogy ha sokkal előbb megszületik az elhatározás, akkor még olcsóbban kijött volna.

Végezetül: jár a sör-pálesz kombó NRT-nek a plexiért, LiptákFerkának a közreműködéséért és köszönet azoknak akik segítettek tanáccsal vagy infóval.

Gratulálok a melóhoz.
Ha GTK-ra veszi a biztosító, akkor még forgalomba helyezhető marad?

Igen, de semmilyen kárért nem fizetnek.  sad

"Az offroad szó jelentése Ukrajna után változni szokott!" - Yoshi
xl650v / 2006