Válasz: Bukósisak, szemüveg
Pinlock témához egy érdekesség, lehet próbáltátok már és ismeritek.
Én városban robogózom, volt olyan időszak mikor télen is, nyitott sisakkal járok, de az is bepárosodik ha megállok a piros lámpánál. (tudom ne álljak meg ) Jobban mondva bepárásodna, ha nem használnék egy kevés mosogatószert (nem súrolószert!) a plexi belső oldalára. Persze olyan vékonyan, hogy ne törje a fényt. Nem tartós, de mosogatószer mindig van otthon és a nyitott sisakomon pedig nincs pinlock előkészítés.
Én is fáztam a felnyithatóstól, biztos akkor nyitom fel, amikor nagy az esélye a pofáraesésnek. (ha gyorsan mész, akkor nem pofára esel).
Itthon nem ismerték-tartották a caberg x-trace-t, azonban sokban azonos volt a stunt-al. Azt próbáltam boltban is, az alapján rendeltem louisból xtrace-t, bevált nagyon.
Pinlock nagyon jó, de extrém időben a szemüvegem párásodik - de a plexi legalább nem.
Volt diákom német TÜV-nél dolgozik. Vizsgálták a Lidl-Aldi motoros cuccokat. A szabványban előírt védelemet mind tudja, ami motorosnak van feltüntetve. A görkoris térvédő nyilván nem.
Lényeges különbség a kényelemben és strapabírásban van. Én inkább kifizetem az az 50-100e-t egy közepes bukóért, és gyakrabban cserélem, mint hogy vegyek drágát. Nagyon át kellet szabni a motoros felszerelést, amikor a kéthetente-havonta motorozokból a napi bejárásra váltottam...
Nagyon szemeztem a nolan n70 gt-2 -vel. Sajnos az állszíj nekem nem jó helyen volt.
Igazából a legjobb sisak ez a kis silt-nagyplexis stílus lenne, de fix állal, nem tudom miért kell bonyolítani a zármechanizmussal...
Üdv,
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92