Válasz: Nappali
Ha már ilyen ügyes vagyok képfeltöltésben... ... a légszűrő csere mindenkinél ennyi bontással jár, vagy én voltam ügyetlen?
A két oldalidomot szoktam leszedni a tankot meg csak hátradönteni a cseréhez, tisztításhoz!
Nem léptél be. Kérlek, lépj be vagy regisztrálj.
FIGYELEM! Az önálló regisztráció lehetőségét megszüntettük. A regisztráló robotok miatt ezt a csatornát sajnos nem lehet nyitva tartani. Amennyiben regisztrálni szeretnél, írj a transalp kukac transalp.hu e-mail címre és hamarosan válaszolunk. Köszönjük megértésed! Új: Minden regisztráció kérelemre válaszolok. Viszont már többször előfordult, hogy a válaszomat azért nem olvassa a kérelmező, mert a levelem a spamek közé kerül. Kérlek nézd át ezt a fiókodat is, mielőtt több levélben is felháborodva jelzed, hogy nem válaszolok.
transalp.hu » Chat » Nappali
Ha már ilyen ügyes vagyok képfeltöltésben... ... a légszűrő csere mindenkinél ennyi bontással jár, vagy én voltam ügyetlen?
A két oldalidomot szoktam leszedni a tankot meg csak hátradönteni a cseréhez, tisztításhoz!
Mérnökúr írta:Ha már ilyen ügyes vagyok képfeltöltésben... ... a légszűrő csere mindenkinél ennyi bontással jár, vagy én voltam ügyetlen?
A lámpa környéki fejidomot ,szerintem nem operáltam (még) le....
A fejidomot azért vettem le, mert 4000 1/perc-nél minden zizeg rajta és itt-ott hézagolok majd összerakás előtt bandázsszallaggal és gumialátéttel.
@Danyila: Köszi a technikai segítséget.
Ha már ilyen ügyes vagyok képfeltöltésben... ... a légszűrő csere mindenkinél ennyi bontással jár, vagy én voltam ügyetlen?
Szia!
Csak oldalidomokat kell levenni és a tankot feltámasztani a kormányra. Ez a hátrahajtás is jó, de az a benzincső nem feszült nagyon????
Laci.
Mérnökúr írta:Ha már ilyen ügyes vagyok képfeltöltésben... ... a légszűrő csere mindenkinél ennyi bontással jár, vagy én voltam ügyetlen?
Én a légszűrőt alulról a blokk felől szoktam cserélni, így nem kell levenni a tankot
Én a kipufogón keresztül nyúlok föl légszűrőt cserélni.
Viccet félretéve. A légyszűrőcseréhez az ülést és tankot kell csak levenni. De ha ilyen szépen szétbontottad, akkor a én szelephézagot megnézném.
https://www.facebook.com/groups/1954326 … 778362458/
Talán egy lopott motor újraélesztési kísérlet? De a csávó nagyon amatőr.
Én a légszűrőt alulról a blokk felől szoktam cserélni, így nem kell levenni a tankot
Én a kipufogón keresztül nyúlok föl légszűrőt cserélni.
Viccet félretéve. A légyszűrőcseréhez az ülést és tankot kell csak levenni. De ha ilyen szépen szétbontottad, akkor a én szelephézagot megnézném.
Melyik csövön kell felnyúlni, mert a kipufogó végén két lyukat látok???? Hogyan hajtogatod össze, valami hosszú endoszkópot dugsz fel????
Más felöl, pici könnyed kacsókra van szükség a résnyi helyeken való mozgáshoz, így hát én bontok.
Nem tudom a 650-esen ez hogy megy, de a 700-ason a szelephézaghoz még csak a tank felállítása után jön a lényeg. Az idomok és a tank 20 perc talán a levegőszűrőhöz. A levegőszűrőház is hamar megvan, az injektorház is még könnyebb, de ahhoz bowdenek oldása, gyújtótrafó és oldalidom tartó levétel és aztán az a fránya hővédő lapka a hátsó henger mögül, ami miatt nem lehet levenni a szelepfedelet. Ahhoz pedig a kipufogórendszer megbontása, levétele kell.... Videóra vettem a procedúrát. A kormány előtti kis fekete műanyag patentok kicsvarásától kezdve a tank kormányra engedéséig 18 perc telt el, kisebb ide-oda rakodással. Ettől a ponttól a felvett anyag hossza, amíg az első hengerfedél levételéig 1 óra 18 perc telt el. De ebben nincsenek benn a csövek burkolásai zacskóval, szerszámválogatás.... csak a soorrend és hogyan veszem le a dolgokat.
Így kimondva, hogy 1 óra, nem is tűnik soknak, de azért a délután rámegy.
Abban igazad van, hogy csak ezért nem érdemes még egyszer ennyire megbontani, innen már csak egy nagy lépés a Sugár. De pl. ha jól tudom a főnököm akkor viszi egyből az autóját olajcserére, ha a km óra átfordult épp a 15.000-es limiten. 15.010-ig már nem mer várni. Így lehet valaki épp kétszer inkább szétbontja, mert még nem jött el az ideje, valaki meg össze sem rakja, mert minek, holnap úgy is megint állítani kell.
danyila írta:Én a légszűrőt alulról a blokk felől szoktam cserélni, így nem kell levenni a tankot
Én a kipufogón keresztül nyúlok föl légszűrőt cserélni.
Viccet félretéve. A légyszűrőcseréhez az ülést és tankot kell csak levenni. De ha ilyen szépen szétbontottad, akkor a én szelephézagot megnézném.
Melyik csövön kell felnyúlni, mert a kipufogó végén két lyukat látok???? Hogyan hajtogatod össze, valami hosszú endoszkópot dugsz fel????
Más felöl, pici könnyed kacsókra van szükség a résnyi helyeken való mozgáshoz, így hát én bontok.Nem tudom a 650-esen ez hogy megy, de a 700-ason a szelephézaghoz még csak a tank felállítása után jön a lényeg. Az idomok és a tank 20 perc talán a levegőszűrőhöz. A levegőszűrőház is hamar megvan, az injektorház is még könnyebb, de ahhoz bowdenek oldása, gyújtótrafó és oldalidom tartó levétel és aztán az a fránya hővédő lapka a hátsó henger mögül, ami miatt nem lehet levenni a szelepfedelet. Ahhoz pedig a kipufogórendszer megbontása, levétele kell.... Videóra vettem a procedúrát. A kormány előtti kis fekete műanyag patentok kicsvarásától kezdve a tank kormányra engedéséig 18 perc telt el, kisebb ide-oda rakodással. Ettől a ponttól a felvett anyag hossza, amíg az első hengerfedél levételéig 1 óra 18 perc telt el. De ebben nincsenek benn a csövek burkolásai zacskóval, szerszámválogatás.... csak a soorrend és hogyan veszem le a dolgokat.
Így kimondva, hogy 1 óra, nem is tűnik soknak, de azért a délután rámegy.
Abban igazad van, hogy csak ezért nem érdemes még egyszer ennyire megbontani, innen már csak egy nagy lépés a Sugár. De pl. ha jól tudom a főnököm akkor viszi egyből az autóját olajcserére, ha a km óra átfordult épp a 15.000-es limiten. 15.010-ig már nem mer várni. Így lehet valaki épp kétszer inkább szétbontja, mert még nem jött el az ideje, valaki meg össze sem rakja, mert minek, holnap úgy is megint állítani kell.
Már összeraktam. Így a lelkem is megnyugodott.
Lehet, hogy a bukókeret miatt, de először kellett az oldalidomokat felpattintani, aztán a fejidomot, az indexeket és így tovább. Párszor nekifutottam mire a megfelelő sorrendre rájöttem.
Aztán gyorsan vittem egy kört a gyerkőcöket.
A hétvégén elővettem a flexet és beáldoztam a lábtartómat a fejlődés oltárán.
@ CsernaiGábor , liptakferi ... Szerintetek így jó lesz? Az enyém egyébként is egy kicsit beljebb van a tengelytől, de azért faragtam belőle.
Ha jó lesz, akkor átrajzolom és így megkurtítva' fogom kivágatni...hát ettől iparosabban, de a flex pályáját nem tudom olyan szépen vezérelni.
Bocsi a koszos lábtartóért, komolyan vettem a tesztelést.
A hétvégén elővettem a flexet és beáldoztam a lábtartómat a fejlődés oltárán.
@ CsernaiGábor , liptakferi ... Szerintetek így jó lesz? Az enyém egyébként is egy kicsit beljebb van a tengelytől, de azért faragtam belőle.
Ha jó lesz, akkor átrajzolom és így megkurtítva' fogom kivágatni...hát ettől iparosabban, de a flex pályáját nem tudom olyan szépen vezérelni.
Bocsi a koszos lábtartóért, komolyan vettem a tesztelést.
Szia!
Kép alapján nehéz megmondani, de biztos jó vagy jobb lett, mintha nem faragtál volna belőle.
Nekem tetszik!
Ha egyszer lecserélem a TA-t, akkor az ilyen moci lesz:
https://intercontactnews.com/2020/12/24 … erekparja/
Ha egyszer lecserélem a TA-t, akkor az ilyen moci lesz:
Mérnökúr írta:A hétvégén elővettem a flexet és beáldoztam a lábtartómat a fejlődés oltárán.
@ CsernaiGábor , liptakferi ... Szerintetek így jó lesz? Az enyém egyébként is egy kicsit beljebb van a tengelytől, de azért faragtam belőle.
Ha jó lesz, akkor átrajzolom és így megkurtítva' fogom kivágatni...hát ettől iparosabban, de a flex pályáját nem tudom olyan szépen vezérelni.
Bocsi a koszos lábtartóért, komolyan vettem a tesztelést.Szia!
Kép alapján nehéz megmondani, de biztos jó vagy jobb lett, mintha nem faragtál volna belőle.
Nekem tetszik!
Csatlakozom Gàbor szavaihoz, jobb lett
Jól irják a cikkben,,a Honda vissza fogja hozni a Transalp nevet,,.Ennek,akárcsak az Africa Twinnek,semmi köze az elödhöz.
modzso írta:Jól irják a cikkben,,a Honda vissza fogja hozni a Transalp nevet,,.Ennek,akárcsak az Africa Twinnek,semmi köze az elödhöz.
Na igen "...Az új Transalp viszont valószínűleg soros kéthengeres lesz..."
De èn azèrt vàrom, bízom, hogy mèltó lesz eme nemes patinàs nèvre!
Sziasztok!
Nem tudom, hogy mikor lehet majd szezonnyitót szervezni, de azt tudom, hogy oktatást lehet. És oktatási céllal szállást is lehet foglalni.
Ha ismer itt valaki olyan motoros oktatót, aki tartana estefele egy elméleti oktatást, másnap pedig egy gyakorlati képzést, akkor 1 vagy 2 éjszaka szállással lehetne tartani egy Transalpos tréninget, ami amúgy is ránk fér így szezon elején. Persze ehhez számlaképes oktató kell, de megoldható legálisan!
Ha sokáig így maradna még a rendszer, akkor ez nem lenne hülyeség.
Hobo írta:Jól irják a cikkben,,a Honda vissza fogja hozni a Transalp nevet,,.Ennek,akárcsak az Africa Twinnek,semmi köze az elödhöz.
Na igen "...Az új Transalp viszont valószínűleg soros kéthengeres lesz..."
De èn azèrt vàrom, bízom, hogy mèltó lesz eme nemes patinàs nèvre!
Szerintem is jól jönne már egy terepképesebb motor a kínálatba.
Motorozunk!
https://www.youtube.com/watch?v=dTWe46Inqfk
Hobo írta:Jól irják a cikkben,,a Honda vissza fogja hozni a Transalp nevet,,.Ennek,akárcsak az Africa Twinnek,semmi köze az elödhöz.
Na igen "...Az új Transalp viszont valószínűleg soros kéthengeres lesz..."
De èn azèrt vàrom, bízom, hogy mèltó lesz eme nemes patinàs nèvre!
Nem az számít, hogy V vagy soros (különben is, ma már az elékelt soros a divat, amik ép úgy szólnak, ha nem szebben, mint egy V2).
Ehhez meg kellene nézni, mi is volt a Transalp, vagy akkori Honda választék. Szerintem így nézett ki a dolog:
XR650L: dual sport gép: nem versenyző, de elmegy mindehol. Aszfalton erős kompromisszum.
NX650: hivatalosan "funduro", város körüli szaladga, a fentihez képest csökkentett terepképesség, kényelmesebb aszfalt.
XL600V: hosszú távú túrák, nem megszeppenve földutaktól. Nem kiugró paraméterek, de agyonüthetetlen, megbízható, jól eltalált kompromisszum gép.
XRV650: kicsit javított terepképesség, dakar marketing hasznának betakarítása.
Ha ezen a skálán nézzük, akkor ma össze kellene hozni egy 200-220mm, de viszonylag okos rugóuttal, 200-250mm hasmagasággal rendelkező, max 200kg-os, és kb 70-80Le-s gépet.
A CB500X blokk nagyon pici, alig 10kg-al nehezebb, mint a crf250l, ott nincs hely "fölfúrásnak", hacsak újra nem tervezik.
Az NC750 blokk sokkal nehezebb, és eléggé "hasalós" is, azzal nehéz lesz tartani a 200kg-os limitet, de amúgy jellegre megfelelne.
A helyzetet árnyalja, hogy a hosszú aszfalt túrákra ott a crf1100l. Ekkor viszont el lehetne mozdulni az egyszemélyes/terepes irányba kicsit.
Amit én csinálnék Honda helyében: egy acélcső váz, crf450 rugózó elemek, crf250l rally kinézet, de kicsit nagyobban. Bele egy cb500x blokk, addig növelni a lökettérfogatot, amig csak lehet azzal a konstrukcióval. 600-650ccm, 60Le simán kijöhet belőle. Ez még idomokkal, mindennel is 160-180kg súlyban lenne...
A fútómű miatt az ár persze valahol a 3-4m közé esne, de még így is lenne rá kereslet.
Kiváncsi vagyok, melyik gyár meri majd úgy marketingelni a motorját, hogy "TeT bike"
Persze európában a TeT hosszú távú jövöje necces, lehet simán belehal a népszerűségbe, hacsak rá nem jön valaki, hogy ez is a turizmus egy fajtája, és pénzt csinál belőle.
Üdv,
Ha ezen a skálán nézzük, akkor ma össze kellene hozni egy 200-220mm, de viszonylag okos rugóuttal, 200-250mm hasmagasággal rendelkező, max 200kg-os, és kb 70-80Le-s gépet.
A CB500X blokk nagyon pici, alig 10kg-al nehezebb, mint a crf250l, ott nincs hely "fölfúrásnak", hacsak újra nem tervezik.
Az NC750 blokk sokkal nehezebb, és eléggé "hasalós" is, azzal nehéz lesz tartani a 200kg-os limitet, de amúgy jellegre megfelelne.
A helyzetet árnyalja, hogy a hosszú aszfalt túrákra ott a crf1100l. Ekkor viszont el lehetne mozdulni az egyszemélyes/terepes irányba kicsit.
Amit én csinálnék Honda helyében: egy acélcső váz, crf450 rugózó elemek, crf250l rally kinézet, de kicsit nagyobban. Bele egy cb500x blokk, addig növelni a lökettérfogatot, amig csak lehet azzal a konstrukcióval. 600-650ccm, 60Le simán kijöhet belőle. Ez még idomokkal, mindennel is 160-180kg súlyban lenne...
A fútómű miatt az ár persze valahol a 3-4m közé esne, de még így is lenne rá kereslet.Kiváncsi vagyok, melyik gyár meri majd úgy marketingelni a motorját, hogy "TeT bike"
Persze európában a TeT hosszú távú jövöje necces, lehet simán belehal a népszerűségbe, hacsak rá nem jön valaki, hogy ez is a turizmus egy fajtája, és pénzt csinál belőle.
Üdv,
AJP PR7 ezt nézegetem.
600ccm, 300mm hasmagasság, állítható futómű 300mm rugóúttal.
Súly 167kg.
Szépséghiba: Magyarországon nem fogalmazzák.
liptakferi írta:Na igen "...Az új Transalp viszont valószínűleg soros kéthengeres lesz..."
De èn azèrt vàrom, bízom, hogy mèltó lesz eme nemes patinàs nèvre!Nem az számít, hogy V vagy soros (különben is, ma már az elékelt soros a divat, amik ép úgy szólnak, ha nem szebben, mint egy V2).
Ehhez meg kellene nézni, mi is volt a Transalp, vagy akkori Honda választék. Szerintem így nézett ki a dolog:
XR650L: dual sport gép: nem versenyző, de elmegy mindehol. Aszfalton erős kompromisszum.
NX650: hivatalosan "funduro", város körüli szaladga, a fentihez képest csökkentett terepképesség, kényelmesebb aszfalt.
XL600V: hosszú távú túrák, nem megszeppenve földutaktól. Nem kiugró paraméterek, de agyonüthetetlen, megbízható, jól eltalált kompromisszum gép.
XRV650: kicsit javított terepképesség, dakar marketing hasznának betakarítása.Ha ezen a skálán nézzük, akkor ma össze kellene hozni egy 200-220mm, de viszonylag okos rugóuttal, 200-250mm hasmagasággal rendelkező, max 200kg-os, és kb 70-80Le-s gépet.
A CB500X blokk nagyon pici, alig 10kg-al nehezebb, mint a crf250l, ott nincs hely "fölfúrásnak", hacsak újra nem tervezik.
Az NC750 blokk sokkal nehezebb, és eléggé "hasalós" is, azzal nehéz lesz tartani a 200kg-os limitet, de amúgy jellegre megfelelne.
A helyzetet árnyalja, hogy a hosszú aszfalt túrákra ott a crf1100l. Ekkor viszont el lehetne mozdulni az egyszemélyes/terepes irányba kicsit.
Amit én csinálnék Honda helyében: egy acélcső váz, crf450 rugózó elemek, crf250l rally kinézet, de kicsit nagyobban. Bele egy cb500x blokk, addig növelni a lökettérfogatot, amig csak lehet azzal a konstrukcióval. 600-650ccm, 60Le simán kijöhet belőle. Ez még idomokkal, mindennel is 160-180kg súlyban lenne...
A fútómű miatt az ár persze valahol a 3-4m közé esne, de még így is lenne rá kereslet.Kiváncsi vagyok, melyik gyár meri majd úgy marketingelni a motorját, hogy "TeT bike"
Persze európában a TeT hosszú távú jövöje necces, lehet simán belehal a népszerűségbe, hacsak rá nem jön valaki, hogy ez is a turizmus egy fajtája, és pénzt csinál belőle.
Üdv,
Köszi!
AJP PR7 ezt nézegetem.
600ccm, 300mm hasmagasság, állítható futómű 300mm rugóúttal.
Súly 167kg.
Szépséghiba: Magyarországon nem fogalmazzák.
Igen, én is nézegettem forumon, videón. Egyrész csomó minden rajta van, amit utólag szokás rákapoln, pl kézvédő. Másrészt az a tab mint műszerfal kimondottan jó ötlet. Az kicsit pitiáner, hogy a pár eurós app-ot nem adják a motorral, megegyezhetne a gyár a fejlesztővel - mindkettő portugál ráadásul.
Itt-ott hallani egy-két problémáról az első verziókból, de most kapott egy eleg jónak tűnő ráncfelvarrást.
Mondjuk nem fenyeget új motor vásárlás réme.
https://www.youtube.com/watch?v=2-5h6hGQHXU
https://www.youtube.com/watch?v=PSDI3-e2ETg
Üdv,
Lajbi
A T700 alapáron olyan 3.8-4 milla! Szerintem a Honda valami hasonlóval áll majd elő. És örülhetünk ha nem lesz sokkal drágább a Yamahánál!:) Arra is mérget vennék hogy bruttóban nem lesz 200 kg alatt!:) / de ne legyen igazam!/ Ha Honda marketinges lennék kitalálnám hogy akinek igazoltan x éve Ta ja van és cserélne jelentős kedvezmény adnék!:)
A T700 alapáron olyan 3.8-4 milla! Szerintem a Honda valami hasonlóval áll majd elő. És örülhetünk ha nem lesz sokkal drágább a Yamahánál!:) Arra is mérget vennék hogy bruttóban nem lesz 200 kg alatt!:) / de ne legyen igazam!/ Ha Honda marketinges lennék kitalálnám hogy akinek igazoltan x éve Ta ja van és cserélne jelentős kedvezmény adnék!:)
Támogatom az ötletedet!
transalp.hu » Chat » Nappali
Meghajtja a PunBB, támogatja az Informer Technologies, Inc.