201

Válasz: Vezetéstechnika

Ikarosz írta:

Szervusztok!
Jövő szombaton (május 25.) 9 órától motoros vezetéstechnikai tréninget szervezek Győrben. A program meghívásos, azaz nem hirdettem meg nyilvánosan, csak az ismerős motorosoknak szól. Épp emiatt nem is nyereségorientált. A létszám is limitált, max. 12 fő.
A tréner egy motoros rendőr barátom, a teljes hátteret (helyszín és egyebek) én biztosítom.

Ha van valaki, aki még szeretne csatlakozni hozzánk, mielőbb hívjon, vagy írjon nekem mailt.

Üdv: Ikarosz

írtam mailt

I don't need luck - I have ammo!
XL650V 2005

202 Utoljára Ikarosz szerkesztette (2019. 05. 26. 16:12:34)

Válasz: Vezetéstechnika

Jó hangulatú és tartalmas meghívásos motoros tréninget sikerült szerveznem szombaton. Mivel pár hely az utolsó pillanatban felszabadult, örömmel vettem Storm és párja jelentkezését. Természetesen nem feledkeztem meg a Győr környéki márkatársakról sem, így Masziék és B. Tamásék is jelen voltak (igaz, náluk csak az asszony motorozott, de ő példaértékű szorgalommal és ezzel párosuló eredményességgel vette az akadályokat).
Nem hagyhatom ki Storm párját sem, hiszen ő egy BMW nyergében tette ugyanezt. Remélem, hogy a következő tréningemen már a lányom is ott lesz. Most sajnos ki kellett hagynia.

Minden korosztály megtalálta a számítását, hiszen a legifjabb motoros is kapott egy saját pályát.  smile
A Honda – és ezen belül is a Transalpos – létszámfölény szívmelengető látvány volt.

Csatolt fájlok

_C214564.JPG 3.12 mb, még egyszer sem töltötték le. 

_C214582.JPG 2.93 mb, még egyszer sem töltötték le. 

_C214595.JPG 2.91 mb, 2 letöltés 2019-05-26 óta. 

_C214600.JPG 2.97 mb, 3 letöltés 2019-05-26 óta. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Ikarosz = A. ZSOLT    – XL 600 V  (1998)

203

Válasz: Vezetéstechnika

Szépen összegyűltetek! Remek nap lehetett!  smile  smile

"Az offroad szó jelentése Ukrajna után változni szokott!" - Yoshi
xl650v / 2006

204

Válasz: Vezetéstechnika

Gratulálok mindenkinek  Föleg neked a szervezésért és a lebonyolitásért. Ráadásul nagyon jó idö volt.

Ezen felbuzdulva valamelyik hétvégén én is szervezek egy tréninget. Kanyarodás technikait. Helyszin: az Alpok.
Táv : 500 km . Kezdés: 8:00 . Vége : 18:00 . Aki egyszer sem marad le, vendégem egy almáspite capicino kombóra Wildalpenben.

De most komolyan egy kis bemelegités az osztrák 4 naposra  smile

XL 700 V , 2008

205

Válasz: Vezetéstechnika

Ikarosz írta:

Jó hangulatú és tartalmas meghívásos motoros tréninget sikerült szerveznem szombaton. Mivel pár hely az utolsó pillanatban felszabadult, örömmel vettem Storm és párja jelentkezését. Természetesen nem feledkeztem meg a Győr környéki márkatársakról sem, így Masziék és B. Tamásék is jelen voltak (igaz, náluk csak az asszony motorozott, de ő példaértékű szorgalommal és ezzel párosuló eredményességgel vette az akadályokat).
Nem hagyhatom ki Storm párját sem, hiszen ő egy BMW nyergében tette ugyanezt. Remélem, hogy a következő tréningemen már a lányom is ott lesz. Most sajnos ki kellett hagynia.

Minden korosztály megtalálta a számítását, hiszen a legifjabb motoros is kapott egy saját pályát.  smile
A Honda – és ezen belül is a Transalpos – létszámfölény szívmelengető látvány volt.

nagy királyság volt az esemény, köszönjük a lehetőséget, hasznos és fárasztó volt smile várjuk a következőt!

I don't need luck - I have ammo!
XL650V 2005

206

Válasz: Vezetéstechnika

Eddig azt hittem, hogy a motorommal van baj.Igaz, hogy 3 éve nem motoroztam, és így vettem egy TA-t. Ez idáig csak üzembentartója, és nem gazdája voltam a motoromnak. Aztán ráébredtem, hogy ennek is, mint a másik motoromnak lelke van, ha én nem bízom benne, ő sem bízik bennem! Tudom, hogy hülyeségnek hangzik, de ezt ahogy tisztáztuk, vhogy jobban ment a motorozás. Korábban mindig az előzőhöz viszonyítottam, de annak semmi értelme
Szóval, bennem van a hiba, és el kellene mennem egy tréningre, de erre nincs lehetőségem. Viszont , tudom mi a hiba, és ezután mindig figyelni fogok erre.


Toncsi

207

Válasz: Vezetéstechnika

Toncsi írta:

Eddig azt hittem, hogy a motorommal van baj.Igaz, hogy 3 éve nem motoroztam, és így vettem egy TA-t. Ez idáig csak üzembentartója, és nem gazdája voltam a motoromnak. Aztán ráébredtem, hogy ennek is, mint a másik motoromnak lelke van, ha én nem bízom benne, ő sem bízik bennem! Tudom, hogy hülyeségnek hangzik, de ezt ahogy tisztáztuk, vhogy jobban ment a motorozás. Korábban mindig az előzőhöz viszonyítottam, de annak semmi értelme
Szóval, bennem van a hiba, és el kellene mennem egy tréningre, de erre nincs lehetőségem. Viszont , tudom mi a hiba, és ezután mindig figyelni fogok erre.


Toncsi

És mi a hiba? (Hátha másnak is hasznos egy ilyen felismerés.  wink )

XL650V (2000)

208

Válasz: Vezetéstechnika

Toncsi!

Vinivel beszéltük hogy kiugranank Karintiaba kanyarogni kb 2 napot.
Volna kedved csatlakozni?
Meg mutatni új ösvényeket?
Meg megszakertjuk ezt a vezetes technikai dolgot.

Különben csak nyugi. Nem kell ebből nagy dolgokat kihozni.
Én sem tudok motorozni. De szeretek. Ezért aztán sokat megyek. Aztán ragad rám valami.

XL 700 V , 2008

209

Válasz: Vezetéstechnika

Most ebben a motorozás ínséges időkben érdemes lehet apránként végignézni az Onroad Motorozási technikák videó sorozatát.

Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok a kedves márkatársaknak és márkátlan társaknak!

210

Válasz: Vezetéstechnika

Köszi Tamás smile

XL600V 1997

211

Válasz: Vezetéstechnika

TomRed írta:

Most ebben a motorozás ínséges időkben érdemes lehet apránként végignézni az Onroad Motorozási technikák videó sorozatát.

Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok a kedves márkatársaknak és márkátlan társaknak!

Nemrég néztem végig, és bár voltam régen motorostechnikai oktatáson, azért jó feleleveníteni, és gyakorolni!

XL650V (2007)  A bögyös vörös.

212

Válasz: Vezetéstechnika

Túlhajszoltam volna.....?    lol

Csatolt fájlok

lanckerék.jpg 60.96 kb, még egyszer sem töltötték le. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Ikarosz = A. ZSOLT    – XL 600 V  (1998)

213

Válasz: Vezetéstechnika

Ó ... még a szezont kibirja ha igy tart a járvány.

214

Válasz: Vezetéstechnika

Ikarosz írta:

Túlhajszoltam volna.....?    lol

Netán, csak az egykerekezős huligánkodást vitted túlzásba inkább !? Ennyire durva az első fogaskerekem sem volt ,márpedig azt eltette magának a vitrinbe,emlékeztetőül a szervizessrác.

XL 700 VA / RD 13

215

Válasz: Vezetéstechnika

Lett egy féktárcsád.   smile

XL600V - 1998

216

Válasz: Vezetéstechnika

Óvatosn tologassuk  motort!

217

Válasz: Vezetéstechnika

Lányom nemrég vizsgázott. Ott is a lelkükre kötötték, hogy sisakban tologassák a bringát. Nem elég, hogy a moci dőlt ki, még Te is murdeljjé meg!Mi ez, ha nem a motorosok elleni fajgyűlölet? hmm  Majd Tomita megmondhassa... wink

"Hiszek a halál előtti életben."
650 (2005)

218

Válasz: Vezetéstechnika

Ezek szerint az autót toló személy is vezetőnek számít. Az autó vezetőnek kötelező a biztonsági öv használata vezetés közben.. Megnézném hogyan kapcsolja be az övet autó tolás közben valaki  smile

XL700

219

Válasz: Vezetéstechnika

Ales írta:

Ezek szerint az autót toló személy is vezetőnek számít. Az autó vezetőnek kötelező a biztonsági öv használata vezetés közben.. Megnézném hogyan kapcsolja be az övet autó tolás közben valaki  smile

Én kb.40 évvel ez előtt fizettem az első bírságomat sisak nélküli motor tolásért nyáron 40 fokban.

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

220

Válasz: Vezetéstechnika

https://hegylakok.hu/2020/08/tartsd-az- … -heregnel/

A gömbhalra lépni veszélyes és tilos! ;-)
XL650v 2001

221

Válasz: Vezetéstechnika


Akik voltak az őrségi túrán, azok találkozhattak ezekkel a felfestésekkel Rohonc és Léka között.  smile

"Az offroad szó jelentése Ukrajna után változni szokott!" - Yoshi
xl650v / 2006

222 Utoljára Tomita szerkesztette (2021. 05. 01. 13:52:07)

Válasz: Vezetéstechnika

Ez miért lett újdonság? Ezer éve így van...
Egyébként az állati erővel vont jármű vezetője (lóskocsi????) valamint a lovaglo is az....

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

223

Válasz: Vezetéstechnika

Tomita írta:

Ez miért lett újdonság? Ezer éve így van...
Egyébként az állati erővel vont jármű vezetője (lóskocsi????) valamint a lovaglo is az....

Az OK, hogy vezetőnek sz'mit. Legyen jogsija, ne legyen beitalozva, stb. Node sisak? Az a rendőr hülye, aki ezt számonkéri, kb mint ahogy Danyila mondja a biztonsági övvel.

Üdv,

Lajbi
NX650 RD02 '93, XRL250Baja MD22 '92

224

Válasz: Vezetéstechnika

lajbi írta:
Tomita írta:

Ez miért lett újdonság? Ezer éve így van...
Egyébként az állati erővel vont jármű vezetője (lóskocsi????) valamint a lovaglo is az....

Az OK, hogy vezetőnek sz'mit. Legyen jogsija, ne legyen beitalozva, stb. Node sisak? Az a rendőr hülye, aki ezt számonkéri, kb mint ahogy Danyila mondja a biztonsági övvel.

Üdv,

Maradjunk annyiban, hogy nem a rendőr hülye hmm  A baj ott kezdődik, hogy van egy 1/1975 ( II.5. ) KPM-BM közös rendelet, ami idősebb mint én. Na ezt a rendeletet toldozzák, foltozzák, mert ugye '75-óta nagyot fejlődött minden ( is ).

A másik fele, hogy mondjuk tolod a vasat az út szélén, valami miatt megbotlasz, elesel, rádesik a moci, vagy csak szerencsétlenül esel, fejed be.....od az aszfaltba, jó esetben csak bevered, de ha nincs szerencséd szétloccsan mint egy görög dinnye. Na akkor ki a hülye, ha mondjuk a családot ki kell értesíteni, hogy XY elesett miközben tolta a mocit, szétloccsant a buksija, és sajna nem lehetett megmenteni....

Néha a legjobb gyógyszer: felülni a motorra!!! :-)

225

Válasz: Vezetéstechnika

Értem én, hogy kényelmetlen sisakban tolni a mocit ( Soroksári úton már én is toltam sisakban, nyári melegben ), de motoros ruhában sem túl jó 35-40 fokban állni a piros lámpánál smile

Néha a legjobb gyógyszer: felülni a motorra!!! :-)