Zolika írta:Grat! ez ha jól látom, még a régi AT. Rossz úton vezettem (kb 4-5 kmt), de kényelmetlenebbnek tűnt a TA nál (nekem pl túl keskeny a nyereg).
Te hogy érzed? Miben jobb a TA nál? (bár lehet, hogy ezeket a kérdéseket nem egy TransAlp fórumon kellene feltegyem
Én a kép alapján RD07 -nek látom, tehát az újabb változat.
AT kontra TA kapcsán regényt tudnák írni. Az AT-be raktam 200.000 km-t ,
a TA-ba csak 71.000 -et (eddig, de folyamatban van a többi is)
Ettől függetlenül kiváncsi leszek Sindbad mit mond 5000 km múlva ebben a témában.
Köszönöm a gratulációkat!
Tényleg korai még bármit mondanom róla, hiszen még ötven kilométert mentem vele. Ez alapján meglepően könnyűnek és kezelhetőnek vélem.
Zolikának igaza van, ez az utolsó gyártási szériából van, 2002-es.
Jelenleg a hatóságokkal küzdök, mert olyan bonyolult lett a honosítási eljárás, és állítólag hetekbe telik, mire valami történik!
"Az offroad szó jelentése Ukrajna után változni szokott!" - Yoshi
Sachs 100 (1962.1964) K 55 (1967-1969) Ural (1970-1971) P 10 (1973) Izs Planet (1974-1975) Transalp xl650v 2006 (2015-2019), Transalp xl650v 2005 (2019-2022),
Yamaha XT 600 43f 1986 (2021-2022) , Africa Twin RD 07 2002 (2021-), Suzuki DR 650 1991 (2022 - 2023), Transalp 600V 1993 (2022 -2023) Transalp 650 (2023 - )