Válasz: Kormány - Markolat - Tükör - Plexi - Burkolat, Bolhák - Patentok, Ülés
Sziasztok!
A 700-as TA-nál tapasztalt valaki hasonlót mint a videóban, hogy "alacsony" sebességnél, elengedett kormánynál beszitál?
Ez egy adottsága a típusnak, vagy valami hibára utal?
Ha jól tudom gyárilag nincs rajta kormányvég-súly...a videóban van a motoron, az enyémen nincs, de én is tapasztaltam ezt.
No' nem mintha elengedett kormánnyal motorozgatnék, csak teszteltem az új vasat.
Gyárilag mi van a kormány végén, csak egy "kupak" ?Köszi előre is a válaszokat!
Szia!
Ugyanez nálam is meg van. Új gumi és első tárcsák után is ugyanilyen volt. Aztán levettem a hátsó dobozt és megszűnt. Levideózást is megtehettem volna, de nem volt hozzá indíttatásom. Bobozzal felgyorsultam 90-re a hibátlan bekötőúton és elengedtem a kormányt, motorfékkel lassult és 70-nél már el kellett kapnom a kormányt.
Levettem a dobozt, újból 90-re fel és elengedett kormány és motorfék. Akkor fogtam már meg a kormányt, amikor ötödikben 30-nál elkezdett fulladni a motor. Teljesen hibátlan volt.
Nem kételkedem senki előttem szóló véleményében, Zolika véleményére is adok, mégis csak min. 3-szor megkerülte a Földet én meg csak épp hazaértem egyszer, de nálam mondhatni új volt elöl minden és mégis szitált.
No meg sok összetevős a hibátlan futás, nálam a doboz a gond, de arra szükségem van, így igyekszem nem elengedett kormánnyal haladni.
Amúgy pedig a dobozom: Givi E460. Mert lehet még a doboz fajtája (alak, súly) se mindegy.
Üdv.: Laci.