Sziasztok!
Régen jártam itt, ami azt jelenti, hogy eddig nem volt semmi gond a motorral. Szokásos éves karbantartásokkal hibátlanul müködött.... eddig
Most elég sokat visszaolvastam a topic-ban, de bevallom nem olvastam végig, eddig a konkrét hibámra nem találtam választ.
Mindig gondosan elcsomagolom télére a motort, most nem tettem, de nem hinném, hogy ez az oka a jelenlegi problémámnak, ami nem tünt bonyolultnak, de szétszedést igényel, és ha már szét van szedve mást is megcsinálok. Probléma a következö:
Elsö inditás közben észleltem hogy a karbiból ömlik a benzin. Elsö ránézésre nem látszott honnan, csak tiszta benzin lett a bal olali, és folyt mint állat. Szétszedés, vissza bontás után kiderült, hogy a bal oldali karbin a tulfolyó cső le van csuszva, valószinüleg már régen, csak eddig nem folyt túl, igy nem is vettem észre. Most azomban amint nyit a benzincsap, és megy bele a benzin a balból (hátsó henger) ömlik, és nem is megy az a henger. Porlasztokkal kapcsolatos tudásom elég hiányos de nekem ez ugy tünik, úszó felakadt/tüszelep nem zár.
A kérdéseim a következök lennének:
Meg tudom e ugy nyitni az uszoházat hogy ne kelljen leszedjem a teljes karburátort, vagy mindenképp le kell bontsam?
A légszüröház és karbi közötti gumi szivotorkot érdemes e/kell e cserélni, és ha igen hol kapook ilyet?
Ugyanez a kérdés a karbi<->henger közötti gumi csonkkal is, ugyanis ugyanennél a hengernél ott mintah olajfolyás lenne. Persze ott nem kellene olajnak lennie.
Jelenleg a légszüröház van le véve, és csak annyira bontanám tovább amennyire muszáj. Membránhoz semmiképp sem nyulnék...megszerelek bármit, de karbival még nincs tul sok sikerélményem Szezon végére terveztem egy komolyabb szétszedést, de azt lehet hogy szerelövel csináltatnám. És itt az utolso kérdés: Tud e valaki nyiregyháza körül olyan szerelöt akire rá lehet bizni a motorot (helyi hondát kihagynám)
Köszönöm!