Válasz: Adok-veszek
valakinek egy egyszer használt 9-es méretű spidi nyári kesztyű? megvettem, de olyan elbäszott méretűek a kezeim, hogy ez se jó... marha nehezen találok jót.
13-ért vihető.
CRF1000L 2019
Nem léptél be. Kérlek, lépj be vagy regisztrálj.
FIGYELEM! Az önálló regisztráció lehetőségét megszüntettük. A regisztráló robotok miatt ezt a csatornát sajnos nem lehet nyitva tartani. Amennyiben regisztrálni szeretnél, írj a transalp kukac transalp.hu e-mail címre és hamarosan válaszolunk. Köszönjük megértésed! Új: Minden regisztráció kérelemre válaszolok. Viszont már többször előfordult, hogy a válaszomat azért nem olvassa a kérelmező, mert a levelem a spamek közé kerül. Kérlek nézd át ezt a fiókodat is, mielőtt több levélben is felháborodva jelzed, hogy nem válaszolok.
transalp.hu » Apró » Adok-veszek
valakinek egy egyszer használt 9-es méretű spidi nyári kesztyű? megvettem, de olyan elbäszott méretűek a kezeim, hogy ez se jó... marha nehezen találok jót.
13-ért vihető.
valakinek egy egyszer használt 9-es méretű spidi nyári kesztyű? megvettem, de olyan elbäszott méretűek a kezeim, hogy ez se jó... marha nehezen találok jót.
13-ért vihető.
Engem érdekelne. Írok privát üzenetet.
ha már ilyen jól bevált a felület, akkor van még egy sisak és egy nyári hálós kabát eladó
a sisak kb ötször volt rajtam, de nekem kényelmetlen, bár a méret elvileg stimmel.
shark d-skwal 2, led világítással, beépített napszemüveggel, pinlockkal, bogárhálóval, sisakzsákkal, dobozával.
59 ezerért mehet, én is akcióban vettem 72ért már utolsó darabok mennek.
L méret. 5 év gyári gari van rá.
a kabát két szezont futott, de teljesen hibátlan - viszont a bélést egyszerűen elveszítettem belőle, valószínű egy dobozkinyílás eredményeképp, szóval csak nyári hálósként alkalmas. szakadás sehol, karon két helyen szűkíthető, karján-vállán level1, hátában gyári placeholder protektor.
a fentiek miatt 29 ezerért már vihető.
L méret, 180-185 centi testmagasságra.
Eladó lett a garmin zumo 350 lm gps készülékem. A gyári csomagoláson, dobozon kivűl minden tartozék megvan hozzá, autos, motoros töltő, felfogatás, adatkábel. A gps friss európa térképpel, plusz egy románia topo térképpel rendelkezik. Egy kis karc van a készülék tetején, azonkivűl hibátlan, mind belsőleg, mint külsőleg.ár 48000 ft.
Eladó lett a garmin zumo 350 lm gps készülékem. A gyári csomagoláson, dobozon kivűl minden tartozék megvan hozzá, autos, motoros töltő, felfogatás, adatkábel. A gps friss európa térképpel, plusz egy románia topo térképpel rendelkezik. Egy kis karc van a készülék tetején, azonkivűl hibátlan, mind belsőleg, mint külsőleg.ár 48000 ft.
Szia Laci! Érdekelne a gps! ????
Hello urak,
Olyat keresek amit Transalpos ritkán:
Egy komplett blokkra lenne szükségem. (XL650V - 2000)
Az oka, hogy egy csapágy széthullott (persze nem úgy hogy egyből észre is lehessen venni) és sajnos a darabjai sokfelé eljutottak.
Természetesen nem egy rommá hajtott darabra lenne szükségem, aki tud egy normális állapotut az ne fogja vissza magát.
Hello urak,
Olyat keresek amit Transalpos ritkán:
Egy komplett blokkra lenne szükségem. (XL650V - 2000)Az oka, hogy egy csapágy széthullott (persze nem úgy hogy egyből észre is lehessen venni) és sajnos a darabjai sokfelé eljutottak.
Természetesen nem egy rommá hajtott darabra lenne szükségem, aki tud egy normális állapotut az ne fogja vissza magát.
Itt többet is láttam elfogadható áron.
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/
Hello urak,
Olyat keresek amit Transalpos ritkán:
Egy komplett blokkra lenne szükségem. (XL650V - 2000)Az oka, hogy egy csapágy széthullott (persze nem úgy hogy egyből észre is lehessen venni) és sajnos a darabjai sokfelé eljutottak.
Természetesen nem egy rommá hajtott darabra lenne szükségem, aki tud egy normális állapotut az ne fogja vissza magát.
Hello! Mezőberényben régebben volt 1 : Mezőberény Bátszi motor Szikora András a tulaj. 1 kb huszonpárezret futoott olasz motor volt tudtommal.
Hello urak,
Olyat keresek amit Transalpos ritkán:
Egy komplett blokkra lenne szükségem. (XL650V - 2000)Az oka, hogy egy csapágy széthullott (persze nem úgy hogy egyből észre is lehessen venni) és sajnos a darabjai sokfelé eljutottak.
Természetesen nem egy rommá hajtott darabra lenne szükségem, aki tud egy normális állapotut az ne fogja vissza magát.
Szia!
Melyik csapágy?
Normál használat mellett?
Szia!
Melyik csapágy?
Normál használat mellett?
Annak a tengelynek a csapágya, amin a kislánckerék van.
Teljesen normál használat. Egyszer csak elkezdett valami "morogni" egyből hívtam a szervízt és 15 perc mulva ott is voltam... Más jele nem is volt.
Egyből ránéztek, meg is volt a diagnózis... sajnos mire hangja lett, már elég sok helyre eljutottak a csapágy kemény darabjai, valószínűleg minden tünet nélkül már hetek óta dolgozhatott benne....
Minden karbantartást megkapott, én is figyeltem rá, és tavasszal-összel szervíz átnézte, olajcsere, stb
TPB írta:Szia!
Melyik csapágy?
Normál használat mellett?Annak a tengelynek a csapágya, amin a kislánckerék van.
Teljesen normál használat. Egyszer csak elkezdett valami "morogni" egyből hívtam a szervízt és 15 perc mulva ott is voltam... Más jele nem is volt.
Egyből ránéztek, meg is volt a diagnózis... sajnos mire hangja lett, már elég sok helyre eljutottak a csapágy kemény darabjai, valószínűleg minden tünet nélkül már hetek óta dolgozhatott benne....
Minden karbantartást megkapott, én is figyeltem rá, és tavasszal-összel szervíz átnézte, olajcsere, stb
Mennyi km volt benne?
TPB írta:Szia!
Melyik csapágy?
Normál használat mellett?Annak a tengelynek a csapágya, amin a kislánckerék van.
Teljesen normál használat. Egyszer csak elkezdett valami "morogni" egyből hívtam a szervízt és 15 perc mulva ott is voltam... Más jele nem is volt.
Egyből ránéztek, meg is volt a diagnózis... sajnos mire hangja lett, már elég sok helyre eljutottak a csapágy kemény darabjai, valószínűleg minden tünet nélkül már hetek óta dolgozhatott benne....
Minden karbantartást megkapott, én is figyeltem rá, és tavasszal-összel szervíz átnézte, olajcsere, stb
A lánc túl feszes volt és azért ette meg a csapágyat! "Láttunk" már ilyet. Azt a motort "csak" széthúzták és raktak bele egy új csapágyat. A mai napig kiválóan teszi a dolgát.
Mennyi km volt benne?
Hát, ezt kis hazánkban egy ennyi idős gépnél sose lehet tudni.
A lánc túl feszes volt és azért ette meg a csapágyat! "Láttunk" már ilyet. Azt a motort "csak" széthúzták és raktak bele egy új csapágyat. A mai napig kiválóan teszi a dolgát.
Nem volt túl feszes.
Itt sajnos több a gond, a hang megjelenése után pár kilométerrel a szervíz felé haladva már elkezdett vacakolni a váltó... Azok a kemény csapágydarabkák tetéék a dolgukat.
Transalp alkatrész kisöprés!!!
21" és 18" koplett kerék tublissal szerelve
Középső dob a leömlőkkel
Progresszív rugók, előfeszítőkkel
Rental Fatbar 28,6 alu kormány + Zeta adapter
...és még sok-sok egyébb apróság, tükör, irányjelzők...stb...
Itt a teljes lista az alkatrészekről:
Rental Fatbar kormány 609
Zeta adapter
Transalp 650-hez:
Hyperpro progresszív rugó (elsők)
felső teleszkópszár 1 db (Új)
Kuplung szett (Új)
Alu haspáncél
Kipufogó, hátsó dob nélkül
21” – 18” kerékszett tublissal szerelve, fékbetétekkel
Kézvédő 2db balos
első irányjelző jobbos és balos ( ÚJ ) – sárga búrával
hátsó irányjelző kolpett – fehár búrával, sárga izzóval 5 db
hátsó irányjelző kolpett – sárga búrával 1 db
Teleszkóp harmonika 1 db
17”x 2,6” D.I.D. alu felni
„fél” GIVI bukócső – bal oldali
membrán, suber és tű - egy pár
Első lánckerék 14 fogas és 16 fogas szélesített kivitel, mint a Pinion
első és hátsó fékbetét készlet ( ÚJ )
Transalp 600-hoz:
Hátsó kipufogó dob
17” kerékszett- aranyszínű felnik (első tárcsa, hátul dobfékes)
Itt a teljes lista az alkatrészekről:
Rental Fatbar kormány 609
Zeta adapter
Transalp 650-hez:
Hyperpro progresszív rugó (elsők)
felső teleszkópszár 1 db (Új)
Kuplung szett (Új)
Alu haspáncél
Kipufogó, hátsó dob nélkül
21” – 18” kerékszett tublissal szerelve, fékbetétekkel
Kézvédő 2db balos
első irányjelző jobbos és balos ( ÚJ ) – sárga búrával
hátsó irányjelző kolpett – fehár búrával, sárga izzóval 5 db
hátsó irányjelző kolpett – sárga búrával 1 db
Teleszkóp harmonika 1 db
17”x 2,6” D.I.D. alu felni
„fél” GIVI bukócső – bal oldali
membrán, suber és tű - egy pár
Első lánckerék 14 fogas és 16 fogas szélesített kivitel, mint a Pinion
első és hátsó fékbetét készlet ( ÚJ )Transalp 600-hoz:
Hátsó kipufogó dob
17” kerékszett- aranyszínű felnik (első tárcsa, hátul dobfékes)
az alu haspáncélra lecsapnék, amennyiben givi bukócsővel kompatibilis, és a hasi oldala is hosszú!
ha már ilyen jól bevált a felület, akkor van még egy sisak és egy nyári hálós kabát eladó
a sisak kb ötször volt rajtam, de nekem kényelmetlen, bár a méret elvileg stimmel.
shark d-skwal 2, led világítással, beépített napszemüveggel, pinlockkal, bogárhálóval, sisakzsákkal, dobozával.
59 ezerért mehet, én is akcióban vettem 72ért már utolsó darabok mennek.
L méret. 5 év gyári gari van rá.a kabát két szezont futott, de teljesen hibátlan - viszont a bélést egyszerűen elveszítettem belőle, valószínű egy dobozkinyílás eredményeképp, szóval csak nyári hálósként alkalmas. szakadás sehol, karon két helyen szűkíthető, karján-vállán level1, hátában gyári placeholder protektor.
a fentiek miatt 29 ezerért már vihető.
L méret, 180-185 centi testmagasságra.
a sisak 49ért is mehet már. csak menjen, kell a másikra a lóvé.
Transalp 650-hez:
Kuplung szett (Új)
első irányjelző jobbos és balos ( ÚJ ) – sárga búrával
Teleszkóp harmonika 1 db
„fél” GIVI bukócső – bal oldali
membrán, suber és tű - egy pár
Első lánckerék 14 fogas és 16 fogas szélesített kivitel, mint a Pinion
első és hátsó fékbetét készlet ( ÚJ )
Szia!
Nekem ezek kellenének, ha még megvannak.
Sindbad írta:Itt a teljes lista az alkatrészekről:
Rental Fatbar kormány 609
Zeta adapter
Transalp 650-hez:
Hyperpro progresszív rugó (elsők)
felső teleszkópszár 1 db (Új)
Kuplung szett (Új)
Alu haspáncél
Kipufogó, hátsó dob nélkül
21” – 18” kerékszett tublissal szerelve, fékbetétekkel
Kézvédő 2db balos
első irányjelző jobbos és balos ( ÚJ ) – sárga búrával
hátsó irányjelző kolpett – fehár búrával, sárga izzóval 5 db
hátsó irányjelző kolpett – sárga búrával 1 db
Teleszkóp harmonika 1 db
17”x 2,6” D.I.D. alu felni
„fél” GIVI bukócső – bal oldali
membrán, suber és tű - egy pár
Első lánckerék 14 fogas és 16 fogas szélesített kivitel, mint a Pinion
első és hátsó fékbetét készlet ( ÚJ )Transalp 600-hoz:
Hátsó kipufogó dob
17” kerékszett- aranyszínű felnik (első tárcsa, hátul dobfékes)az alu haspáncélra lecsapnék, amennyiben givi bukócsővel kompatibilis, és a hasi oldala is hosszú!
Sajnos már elkelt a haspáncél.
Sziasztok.
Keresnék törött, hibás, sérült, okmányok nélküli PD06-os Transalp 600 V-t. Nekem a lényeg a hátsó tárcsafék és az ahhoz tartotó minden alkatrész (kerék,lengővilla,munkahenger,tárcsa,felfogatási csavarok stb.). Tehát a motor többi része nekem felesleges. Ha esetleg tudtok ilyen motorról, vagy személyt aki bont ilyen motort, esetleg tudtok ötletet adni hogy merre keresgéljek, akár külföldi oldalakon is, az megköszönném.
Transalp 650-hez:
Hyperpro progresszív rugó (elsők)
Szia Sindbad! Ez a progresszív rugó jó lehet '99 PD10 600-ba is? van valami típus-azonosítója a rugónak?
Érdekelne a 600-ba. Köszi! Szkali
Transalp 650-hez:
Hyperpro progresszív rugó (elsők)Szia Sindbad! Ez a progresszív rugó jó lehet '99 PD10 600-ba is? van valami típus-azonosítója a rugónak?
Érdekelne a 600-ba. Köszi! Szkali
Nem találtam rajta semmilyen azonosítót. Szerintem a 600 és a 650 teleszkópja nem nagyon különbözik, és a két motor is majdnem egyforma súlyú. A dobozát tudtam lefotózni. Van hozzá két előfeszítést állító zárókupak is.
szkali írta:Transalp 650-hez:
Hyperpro progresszív rugó (elsők)Szia Sindbad! Ez a progresszív rugó jó lehet '99 PD10 600-ba is? van valami típus-azonosítója a rugónak?
Érdekelne a 600-ba. Köszi! SzkaliNem találtam rajta semmilyen azonosítót. Szerintem a 600 és a 650 teleszkópja nem nagyon különbözik, és a két motor is majdnem egyforma súlyú. A dobozát tudtam lefotózni. Van hozzá két előfeszítést állító zárókupak is.
Köszi! Megnéztem a honlapjukon, sajna más megy bele.. Wilbers is más cikkszámmal hozza a PD10-hez
Sindbad írta:Nem találtam rajta semmilyen azonosítót. Szerintem a 600 és a 650 teleszkópja nem nagyon különbözik, és a két motor is majdnem egyforma súlyú. A dobozát tudtam lefotózni. Van hozzá két előfeszítést állító zárókupak is.
Köszi! Megnéztem a honlapjukon, sajna más megy bele.. Wilbers is más cikkszámmal hozza a PD10-hez
Köszi, most már ezt is tudom!
transalp.hu » Apró » Adok-veszek
Meghajtja a PunBB, támogatja az Informer Technologies, Inc.