Válasz: Elektromos:töltés,akku,világít,index,kulcs,gyújtás,gyertya,fogyasztás
Borga78 írta:Sziasztok,
Most jutottam oda, hogy felgyújtom az egészet. '94-es 600V, óra szerint 75000 km. Tavaly tavasszal vettem. Első jelenség, hogy kb 3000 km ként az első hengerben az alsó/jobb oldalon lévő gyertyát annyira beköpi, hogy nem indul be egyáltalán. csak a csere segített. Januárban voltam vele szerelőnél, és a szokásos éves sallangok mellett, kértem nézzen bele a karburátorba. A membránjaim kukák voltak, de arra számítottam is. Ezen kívül elvileg csak kipucolta. Azóta a jelenség (reggel 10-13 fokos Garázsban indítva) második fordulatra elindul, majd a szivatót ráhúzva elkezd kopogni az egész. Erőtlen, nem akar menni. KB egy 25 perc után kisimul a járás, megjön az erő. Bent a munkahelyemen félfedett helyen parkolok, délután a 20 fokban simán indult szivatót nem kért ment minden ahogy kell. Ma reggel megint garázsból indulva megint erőtlen. Menetközben egyszer megálltam, leállítottam.
Újraindításkor csak tekert,tekert majd egy nagy durrranással (gondolom az elnem égett benzin távozott a kipufogóból) elindul, de továbbra is erőtlen. Az egyik membránom új, a másik az ragasztott mert nem volt gyorsan elérhető új. Azóta megjött az új, és a hétvégén terveztem, hogy kicseréljük a ragasztottat, de erre a gyertya beköpésre nincs ötletem és most már nagyon idegesít. Valami ötlet? Az egész felgyújtásán kívül.....
A segítségeket előre is köszönöm!Ha nem kér szivatót, akkor nagyon sokat benzin kap. Ilyen volt az utolsó Transalpom is, bármikor leindult szivató nélkül, sokat is zabált. Kicseréltem a tűszelepet a karbiban és rögtön megjavult.
Sziasztok,
1. Köszönöm az összes segítséget, nagyon nagyok vagytok.
2. A saga folytatódik, teljesen szétszedtük a Karbít, az úszóházban a benzin magasságot állítottuk, két napig gond nélkül tette a dolgát, de újra kezdte a szemét. Tehát megrendelném a tűszelepet. Ezt Találtam:
https://www.motorosboltroadrider.hu/Kar … d33625.htm
Van valami információnk akár az alkatrésztről, akár a cégről?
Nem vész az egész, mert a két szelep szállítással 6000 huf, nem érzem durvának, de gondoltam megkérdezem.
Köszönöm még egyszer!
Széles utat!
Borga78
'94 XL600V PD06 Transalp "Tigris"