Gondolom megy mindkét hengered. Az egyik cdi azt hiszem a hátsó hengert figyeli. Te ez csak egy gyenge emlék valahonnan, egyátalán nem biztos.... De hátha igaz és segít 
A Haynes manual nem ír róla valamit?
243 oldal:
A mérőműszer működésének megfelelő ellenőrzéséhez speciális műszerekre van szükség. Hiba esetén először ellenőrizze a biztosítékokat (lásd 5. fejezet). Ha jók, távolítsa el a burkolatot (lásd a 8. fejezetet). Sebességmérő csere 2 Távolítsa el a műszercsoportot (lásd 15. szakasz). 3 A H és J (1987 és 1988) modelleken lazítsa meg a burkolat csavarjait a ház hátulján, figyelje meg a csavarok által rögzített vezetékbilincseket, majd emelje le az elülső fedelet. Figyelje meg, hogyan illeszkedik a gumitömítés és a belső burkolat, és szükség esetén távolítsa el őket. Ellenőrizze a tömítés állapotát, és cserélje ki egy újra, ha az sérült, deformálódott vagy elhasználódott. 4 A K–X (1989–1999) modelleken lazítsa meg a burkolat csavarjait a ház hátulján, és távolítsa el a külső fedelet, a lencsét és a belső fedelet (lásd az ábrákat). 5 Lazítsa meg a sebességmérőt rögzítő két csavart, és vegye le az alapról, figyelje meg, hogyan illeszkedik (lásd az ábrát). 6 A beszerelés az eltávolítás fordítottja. 16,4c ... az objektív ... 8 H-tól R-ig (1987-től 1995-ig) tartó modelleken, amelyeknél három vezeték van a fordulatszámmérőhöz, válassza le a fürt vezetékeinek csatlakozóit, majd ellenőrizze az akkumulátor feszültségét a szövőszék fekete (+) vezetéke között a csatlakozó oldalára és egy jó földelésre (földelésre) a gyújtáskapcsoló bekapcsolt állapotában. Ha nincs feszültség, ellenőrizze a vezetékeket és a csatlakozókat, hogy nincsenek-e hibás a fejezet végén található megfelelő kapcsolási rajz alapján. Ha van feszültség, ellenőrizze a földelés folytonosságát a zöld vezetékben, és a gyújtásvezérlő egység folytonosságát a fekete/sárga vezetékben, ismét a kapcsolási rajzok segítségével. Ellenkező esetben vigye el a fordulatszámmérőt egy Honda márkaszervizhez értékelés céljából. 9 A T–X (1996–1999) modelleken a Honda saját Imrie diagnosztikai tesztert (625-ös modell), vagy csúcsfeszültség-adaptert (termékszám: 07HGJ-0020100) 10 M-es impedanciájú, utólagos digitális multiméterrel határoz meg. ohm/DCV minimum, a teljes teszthez. Ha ez a berendezés rendelkezésre áll, csatlakoztassa a 16.4d ... és a belső burkolat elrendezését a fordulatszámmérő sárga/zöld vezetékének kivezetéséhez és a negatív (-) vezetéket egy jó földhöz (földeléshez). Fordítsa meg a motort az indítómotoron, és jegyezze fel a kapott feszültséget. Ha a leolvasás 10,5 V vagy nagyobb, akkor a fordulatszámmérő hibás. Ha a leolvasott érték 10,5 V alatt van, de 0 V felett, akkor valószínűleg a gyújtásvezérlő egység hibás. Ha nincs feszültség, válassza le a vezetékeket, és ellenőrizze a folytonosságot a gyújtásvezérlő egységhez a sárga/zöld vezetékben. Ha nincs folytonosság, ellenőrizze a vezetékeket és a csatlakozókat, hogy nincsenek-e hibásak, lásd a fejezet végén található megfelelő kapcsolási rajzot. Ha van folytonosság, akkor valószínűleg a gyújtásvezérlő egység hibás. Ha megfelelő a feszültség, ellenőrizze a földelés folytonosságát a zöld vezetékben, ismét a kapcsolási rajzok segítségével. Ellenkező esetben vigye el a fordulatszámmérőt egy Honda márkaszervizhez értékelés céljából. A fordulatszámmérő cseréje 10 Távolítsa el a műszercsoportot (lásd 15. szakasz). 11 H-n
Csatolt fájlokScreenshot_20220313-192810_Acrobat for Samsung.jpg 877.34 kb, még egyszer sem töltötték le.
Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
'01 TA650XLV 2016-2021
'16 Triumph Tiger 800xca 2021-