Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron
Nincsen, nem jár az első henger, szenved a motor, megy vissza. Megnézem a hétvégén hátha valami triviális dolog, de amilyen az én formám nem hiszem.
Nem léptél be. Kérlek, lépj be vagy regisztrálj.
FIGYELEM! Az önálló regisztráció lehetőségét megszüntettük. A regisztráló robotok miatt ezt a csatornát sajnos nem lehet nyitva tartani. Amennyiben regisztrálni szeretnél, írj a transalp kukac transalp.hu e-mail címre és hamarosan válaszolunk. Köszönjük megértésed! Új: Minden regisztráció kérelemre válaszolok. Viszont már többször előfordult, hogy a válaszomat azért nem olvassa a kérelmező, mert a levelem a spamek közé kerül. Kérlek nézd át ezt a fiókodat is, mielőtt több levélben is felháborodva jelzed, hogy nem válaszolok.
transalp.hu » Műhely » Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron
Nincsen, nem jár az első henger, szenved a motor, megy vissza. Megnézem a hétvégén hátha valami triviális dolog, de amilyen az én formám nem hiszem.
Nincsen, nem jár az első henger, szenved a motor, megy vissza. Megnézem a hétvégén hátha valami triviális dolog, de amilyen az én formám nem hiszem.
Akkor gyertya probléma is lehet
El Benito írta:Nincsen, nem jár az első henger, szenved a motor, megy vissza. Megnézem a hétvégén hátha valami triviális dolog, de amilyen az én formám nem hiszem.
Akkor gyertya probléma is lehet
Kiderül, csak furcsállom egy kicsit mert mindössze pár hónapja cseréltem ki mind a négyet nem kevés szenvedés árán.
Braszko írta:Akkor gyertya probléma is lehet
Kiderül, csak furcsállom egy kicsit mert mindössze pár hónapja cseréltem ki mind a négyet nem kevés szenvedés árán.
Braszkó is tudja, hogy nekem alig háromezer kilométer után adta meg magát a hátsó hengerem mindkét gyertyája! Sajnos ez a minőség! AZ első hengerben sem ördöngösség gyertyát cserélni, csak kicsit többet kell szerelni. :-)
Braszkó is tudja, hogy nekem alig háromezer kilométer után adta meg magát a hátsó hengerem mindkét gyertyája! Sajnos ez a minőség! AZ első hengerben sem ördöngösség gyertyát cserélni, csak kicsit többet kell szerelni. :-)
A napokban megnéztem az első henger könnyen hozzáférhető gyertyáját, szénfekete, kormos a vége. Komolyan nem is mondok semmit... Vettem egy szett DPR8EA-9 gyertyát az X24EPR - U9 helyett, de van egy olyan érzésem, hogy nem old meg semmit. A szerelő szerint ő mindent tökéletesen rakott össze. Erős nyár lesz...
Mod.: az egyhengerezés egyelőre magától elmúlt, arra az volt a javaslat, hogy töltsek bele egy fél flakon karbitisztítót és motorozzam ki. Ezt elfogadom, de nem hiszem, hogy ez lenne a megoldás.
Sindbad írta:Braszkó is tudja, hogy nekem alig háromezer kilométer után adta meg magát a hátsó hengerem mindkét gyertyája! Sajnos ez a minőség! AZ első hengerben sem ördöngösség gyertyát cserélni, csak kicsit többet kell szerelni. :-)
A napokban megnéztem az első henger könnyen hozzáférhető gyertyáját, szénfekete, kormos a vége. Komolyan nem is mondok semmit... Vettem egy szett DPR8EA-9 gyertyát az X24EPR - U9 helyett, de van egy olyan érzésem, hogy nem old meg semmit. A szerelő szerint ő mindent tökéletesen rakott össze. Erős nyár lesz...
Mod.: az egyhengerezés egyelőre magától elmúlt, arra az volt a javaslat, hogy töltsek bele egy fél flakon karbitisztítót és motorozzam ki. Ezt elfogadom, de nem hiszem, hogy ez lenne a megoldás.
Sajnos a gyertyák szarok! Állítólag hamisítják is!
Minden szezonban cserélem, mind a négyet, most a hátsó hengerben mind a kettő egyszerre adta meg magát, még háromezer kilométert sem mentek. Sikerült gyári Honda gyertyákat kapnom, rögtön rendben lett a motor.
Sajnos a gyertyák szarok! Állítólag hamisítják is!
Minden szezonban cserélem, mind a négyet, most a hátsó hengerben mind a kettő egyszerre adta meg magát, még háromezer kilométert sem mentek. Sikerült gyári Honda gyertyákat kapnom, rögtön rendben lett a motor.
Akkor a hétvégén Transalp-legozás lesz... : )
Sziasztok.
Karburátor membránt honnan szerzitek be mostanában?
Sziasztok.
Karburátor membránt honnan szerzitek be mostanában?
Ali Express.
Sajnos a gyertyák szarok! Állítólag hamisítják is!
Minden szezonban cserélem, mind a négyet, most a hátsó hengerben mind a kettő egyszerre adta meg magát, még háromezer kilométert sem mentek. Sikerült gyári Honda gyertyákat kapnom, rögtön rendben lett a motor.
Lehetséges, hogy szarok voltak és hamisak, viszont a frissen belerakott DPR8EA-9 szettnél is az első henger gyertyái kormosak 100 kilométer után - a hátsók szürkék. Azt tudom, hogy az első henger valamivel mindig hidegebb, mint a hátsó de nem hiszem, hogy ez lenne a magyarázat. Létezhet, hogy a szerviz rosszul állította be a karbit és az első henger több üzemanyagot kap a szükségesnél? Bár én már azt is elhiszem ezen a ponton, hogy minden Transalpank ilyen a gyertyaképe....
Sindbad írta:Sajnos a gyertyák szarok! Állítólag hamisítják is!
Minden szezonban cserélem, mind a négyet, most a hátsó hengerben mind a kettő egyszerre adta meg magát, még háromezer kilométert sem mentek. Sikerült gyári Honda gyertyákat kapnom, rögtön rendben lett a motor.Lehetséges, hogy szarok voltak és hamisak, viszont a frissen belerakott DPR8EA-9 szettnél is az első henger gyertyái kormosak 100 kilométer után - a hátsók szürkék. Azt tudom, hogy az első henger valamivel mindig hidegebb, mint a hátsó de nem hiszem, hogy ez lenne a magyarázat. Létezhet, hogy a szerviz rosszul állította be a karbit és az első henger több üzemanyagot kap a szükségesnél? Bár én már azt is elhiszem ezen a ponton, hogy minden Transalpank ilyen a gyertyaképe....
Olajfogyásod van?
Vákuumcsőre a benzincsapnál időnként nézzetek rá.
Én most picit szívtam vele. Rejtélyesen felpörgő motor és nehezebb indulással szívatott.
Héten szerintem még vár rám egy alapjárati levegő korrekció és egy szinkron is.
Olajfogyásod van?
Nem, 1500 kilométerrel ezelőtt cseréltem, helyén van a szint, most néztem.
Abes írta:Olajfogyásod van?
Nem, 1500 kilométerrel ezelőtt cseréltem, helyén van a szint, most néztem.
Karburátor szint? Szelephézag? Kompresszió?
Igazából első kettőre annyi infót kaptam, hogy Honda előírásra lett rakva, a kompresszió pedig 9.5. Ez kicsit meglepett, de ki tudja hogyan lett mérve.
Sziasztok!
Csöpög a benzin csapom, vagy inkább folyik.
Mit kell benne cserélnem? Hol vegyek hozza alkatrész Koszi lacci
Sziasztok!
Csöpög a benzin csapom, vagy inkább folyik.
Mit kell benne cserélnem? Hol vegyek hozza alkatrész Koszi lacci
Ki kell cserélni a csapot. Én megprobáltam megjavitani,de nem lett jó.A membrán volt hibás. Az ebay-ről rendeltem.
https://www.m0moto.hu/benzincsapfelujit … 94563.htmlhttps://www.motorosboltroadrider.hu/Ben … escription
Sziasztok!
Csöpög a benzin csapom, vagy inkább folyik.
Mit kell benne cserélnem? Hol vegyek hozza alkatrész Koszi lacci
Sziasztok!
Ez az ajánlott biztos hogy jó a 99 es hez is?
a kretzler se tudja
illetve a gyrátói oldalon ő átnézte és nem talált 99 -es másikat ennek értelmében jóna kellene lennie?
Köszönöm a válaszokat.
uff
https://www.m0moto.hu/benzincsapfelujit … 94563.htmlhttps://www.motorosboltroadrider.hu/Ben … escription
Goped Laci írta:Sziasztok!
Csöpög a benzin csapom, vagy inkább folyik.
Mit kell benne cserélnem? Hol vegyek hozza alkatrész Koszi lacci
Sziasztok! Befolyásolja a működést ez a bemarás? A gyárin nincs rajta .
Honda XL600V 97es .
Sziasztok!
Nincs véletlen valakinél eladó karburátor membrán? Vagy esetleg valami tipp hogy honnan érdemes beszerezni?
Sziasztok!
Nincs véletlen valakinél eladó karburátor membrán? Vagy esetleg valami tipp hogy honnan érdemes beszerezni?
Mester! Nyugodtan rendelj az ALiExpress-ről. Több motorban is kiíválóan teljesít. :-)
Üdv mindenkinek!
Kis segítség kellene. A képen bekarikázott helyről csöpög a benzin járó motornál.
Vajon mi adhatta meg magát? Találkozott vár valaki ezzel a jelenséggel?
Köszönöm!
transalp.hu » Műhely » Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron
Meghajtja a PunBB, támogatja az Informer Technologies, Inc.