Alpok túra

Ausztria

• 1. nap

Vasárnap; Szeged – Mauterndorf 639 km

• Vasárnap 11 óra körül együtt értünk Veszprémbe. Józsi, Barnabás és én.

Az erdélyi különítmény is hamarosan befutott. Tankoltunk és együtt indultunk Letenye felé.

Határátlépés után Fürtnsfeldnél álltunk meg tankolni és autópálya matricát venni.

Ekkor láttuk, hogy Zolinak a hátsó kereke lapos. Ez volt neki az első. Defekt javítás után Mooskirchennél tértünk le a pályáról, majd Köflach – Murau – Tamsweg - Mauterndorf irányba haladva este 6 óra felé érkeztünk meg.

Mauterndorfban 5 éjszakára foglaltunk előre szállást egy motoros panzióban a Weitgasser-ben. A Panziót még tavasszal Marci foglalta le.

Nagyon meg voltam elégedve. Kényelmes, csendes és pont megfelelő volt, bár a tulajdonos többször is szabadkozott, hogy hamarosan felújításra kerül. Mint ha szégyellni kellett volna valamit is a körülményeken.

Ez egy családi tulajdonú és üzemeltetésű fogadó.

Általánosan elmondhatom, hogy nagyon vendégszeretőek voltak és jól főztek. A vendéglő nem csak a szállóvendégeket szolgálja ki, ha nem az utcáról betérőket is.

Éjszakára volt egy nagy garázs, ahová az összes motor befért. Nem mintha a nyitott udvaron veszélyben lettek volna.

Statisztika

59586 hozzászólás, 300 téma

Legnépszerűbb téma: Nappali

Legpörgőbb téma: Adok-veszek

felhasználó

Legújabb felhasználó:

Látogatók összesen:

Felhőkép

Kedvezményes vásárlás minden TA tulajdonosnak.