276 Utoljára Yoshi szerkesztette (2014. 03. 14. 12:49:35)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Az osszekoto cso belekell hogy erjen az olajba, hogy lassad az aramlast. A lapkaba valo becsatlakozast igy lehetett legegyszerubben megoldani, meg kulombozo motorokon kulombozo atmeroju csonkok vannak es a szilikon cso alkalmazkodik hozzajuk. Tovabba igy nem melegszenek fol hirtelen es deformalodnak az infuzios csovek.

Az úgy is kiderül hamar: felborul az ember, mint a büdösbogár. Aztán felállítjuk a motort és megyünk tovább. :-)  TomRed

277

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Sziasztok!

Na, utolérte a végzet a membránokat a karbiban. Pontosabban csak az egyiket, az első hengerhez tartozót. Két db 3mm nagyságú vékonyka lyuk tátong rajta. Egyelőre szétszedtem és befoltoztam a topikban belinkelt leírás alapján...
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol lehet , ilyen alkatrészeket beszerezni, jót, olcsón, gyorsan smile
Jó lenne, ha összejönne a csere az MTR-ig...Csak nyugodtabban indul útnak az ember fia...
Köszi előre is!

XL650V 2000

278

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

http://www.motorradbay.de  -talan Croo linkelte be elsonek...  smile

Az úgy is kiderül hamar: felborul az ember, mint a büdösbogár. Aztán felállítjuk a motort és megyünk tovább. :-)  TomRed

279

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Pesten is lehet kapni.
Tel:30-566-86-hatvankettő.

Beszélj vele, mert ő csak magát a membránt árulja.

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

280

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

BikerGery írta:

Sziasztok!

Na, utolérte a végzet a membránokat a karbiban........

Megkérdezhetem, mi volt a tünet? Mit, hogyan csinált, nem csinált a moci? Pallosként lebeg az én fejem fölött is a dolog, 23 éves a vas és szeretném időben észlelni a problémát.

281 Utoljára Tomita szerkesztette (2014. 04. 19. 18:48:12)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

http://tommodore.blog.hu/2010/08/30/kar … an_javitas

én itt vettem és ennyiért, máshol kétszer ennyi. Ja és ez gyári volt!!! 
http://www.partzilla.com/parts/detail/h … 5-841.html

Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

282 Utoljára BikerGery szerkesztette (2014. 04. 19. 19:57:26)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Előszöris KÖSZÖNÖM  mindenkinek a gyors reagálást és a segítséget!  wink

Saliati!
-Kb 60,000km van a gépben. és 27 éves. A CDI-ket  Joci megjavította, így azokra nem is gondoltam.
Nos a tünetek a következők voltak:
-Kigyorsításnál, előzésnél kb 100-110 környékén, elfogyott az erő egy-egy pillanatra a gépből, lyuk volt a gyorsulásban, megtorpant a gyorsulás helyett. (Mondanom sem kell előzésnél nagyszerű érzés volt.) Azt hittem, hogy az új levegőszűrővel lesz a probléma, de sajnos nem...

A membrán ragasztás bevált úgy néz ki. Mintha kicserélték volna a masinát.

XL650V 2000

283 Utoljára dokitr szerkesztette (2014. 04. 20. 17:08:46)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Hali .
Én is szétesőben vagyok nekem midkettőn van 3-2 luk --vékony vonalszerű,
Nem ragasztottam mert nem volt mit rátenni ,és nem akartam összekenni se.
Visszaraktam mert még müködött nem volt tünet  még.

Van képed a ragasztásról??
És nitril kesztüt is tudtál szerezni?

284 Utoljára dokitr szerkesztette (2014. 04. 20. 17:44:58)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Tomita írta:

http://tommodore.blog.hu/2010/08/30/kar … an_javitas

én itt vettem és ennyiért, máshol kétszer ennyi. Ja és ez gyári volt!!! 
http://www.partzilla.com/parts/detail/h … 5-841.html

Basszus a partzillán nem találok 650 hez  ,de a 600 ét se látom??
Egyáltalán nincs XL ??
A suber hengerrel együtt vagy csak a membrán?mert nincs kép róla

285 Utoljára BikerGery szerkesztette (2014. 04. 20. 17:38:43)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

dokitr írta:

Hali .
Én is szétesőben vagyok nekem midkettőn van 3-2 luk --vékony vonalszerű,
Nem ragasztottam mert nem volt mit rátenni ,és nem akartam összekenni se.
Visszaraktam mert még müködött nem volt tünet  még.

Van képed a ragasztásról??
És nitril kesztüt is tudtál szerezni?

Sajnos képeket nem készítettem, mert nem volt arra is időm.
De gumikesztyű helyett én azt csináltam, hogy telefonáltam egy autósboltba és kértem valamilyen autó, valamilyen karburátor membránját. Az ember adott egy karburátor gyorsító rendszerhez tartozó membránt. ( kutatott egy darabig a probléma elmesélése után a polcokon, aztán ezt találta a  megfelelő vastagságúnak...)

1. Gumiragasztó helyett palmatexet használtam. (erősebb) próbáltam a tip-top ragasztót,de az levállt...
2.A felületet jól előkészítettem. (szappanos vizes lemosás, nagyon óvatos érdesítés)
3.Folt kivágása.
4.  Pálmatex véknyan mind a két felületre, aztán félretettem külön-külön  a cuccot kb 10-15 perc száradás erejéig .
5.Majd rátettem a foltot a lyukra és pár másodpercre jó erősen összenyomtam a foltot+a membránt.

Aztán kb 2 órát száradni hagytam még a cuccot...
Később próbaképp benzínbe tettem egy próbadarabon ragasztott részt vagy 10 percre.
Tapasztalatok:
Hááát...ha nem is könnyen, de szét tudtam szedni a próbadarabokat... roll
(6) A palmatex és a benzín nem nagyon szeretik egymást...  roll
(7)  Szükségmegoldásnak jó, de szerintem hosszabb távon leoldhatja a foltot a benzíngőz...
Igaz  a membrán a karbiban nem úszik a benzinben...
A motor sokkal jobban húz, mint előtte...
Dióhéjban ennyi a történet...

XL650V 2000

286

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Köszi ez igy már érthető.
Az hogy membrán darabot ragasztottál rá nagyon jó ötlet,remélem egy darabig beválik.

287

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Ezt meg kell kérdezni, gyanúsan olcsó:membrán
A cím: Budapest, XIV. kerület , Fűrész u. 57
Telefon: 06305668662

288

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Joci írta:

Ezt meg kell kérdezni, gyanúsan olcsó:membrán
A cím: Budapest, XIV. kerület , Fűrész u. 57
Telefon: 06305668662

Ezt a számot adtam meg fentebb. A TA-é nem 8, ha nem 12 volt pár hónapja.
Egyébként a 8 is sok érte - csak úgy megjegyzem.  mad
Azt mondta a faszi, hogy nagyon sokat eladtak és nincs rájuk panasz. Ezt viszont nem tudom leellenőrizni.

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

289 Utoljára dokitr szerkesztette (2014. 04. 21. 06:32:00)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Csak kár ,hogy ma délben összeraktam.
Tudva hogy 6 luk is van rajta a motor nem akart tudni róla hibátlanul megy 5-6 lukkal???


DE az látszik a képen ha átszakad az a kis rész akkor már bazi luk lesz amit már nem fog tolerálni.
UI:Nem tudom miota lukas ezt a részt még sose néztem meg,mert nem volt vele gond.De most ki van tisztítva.

Csatolt fájlok

20140419_104354 1.jpg
20140419_104354 1.jpg 114.92 kb, 3 letöltés 2014-04-21 óta. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.

290

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

danyila írta:

Ezt a számot adtam meg fentebb.

Aha! A vége írott szám, amit nem értek, hiszen nyilvános (hirdetett) számról van szó.

291 Utoljára dokitr szerkesztette (2014. 04. 20. 21:37:06)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Ja egy tünet mégis van ,már egy ideje ingadozik az alapjárat,lehet pont ezért.
De már nem tudom miota ugy több éve.
Szinkron után is.

292

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Joci írta:

Aha! A vége írott szám, amit nem értek, hiszen nyilvános (hirdetett) számról van szó.

Nekem a telefonomban volt meg - nem tudtam, hogy nyilvános.

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

293

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

http://www.kepesmotor.hu/brand-motor/p1 … mbr%C3%A1n

Ezt kerestem. Itt már 10 az a 8. Illetve 12 a TA

A lovakhoz képest a medve egy törött lábú vak birka! (Pampusz)
XL650V - 2006

294

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Urak!

Írtam e-mailt-t  a pesti olcsómembrános emberkének... Azt írta van neki de, csak 650-hez sad
Tudja-é valaki van-e különbség és ha van mi a 650 és a 600-as membránja között?

Előre is köszi!

XL650V 2000

295

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Talán neki kellene ezt leginkább tudnia. Szerintem tőle is kérdezd meg.

Honda Transalp XL650V 2007 (2009-)
Honda Deauville NT650V 2005 (2005-)
Suzuki GSX1400 2003 (2021-)

296

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

TomRed írta:

Talán neki kellene ezt leginkább tudnia. Szerintem tőle is kérdezd meg.

Sajnos nem tudja...azt mondta mérjem meg a membrán külső átmérőjét és utána + tudja mondani...csak most nem leszek a gép közelében egy ideig...ezért is írtam ide...

XL650V 2000

297

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

BikerGery írta:

Saliati!
-Kb 60,000km van a gépben. és 27 éves....

Köszönöm. Gyanús az enyém is, néha néha torpan, meg kis késéssel veszi a lapot, beledadog, jellemzően még hidegebb motorral.
De még nincs olyan tünete, ami komolyabban zavarna. smile

298 Utoljára Tomita szerkesztette (2014. 04. 25. 09:56:52)

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Üdv Valaki kérdezte múltkor: Benzinstabilizátor. Nem engedi kicsapódni az üzemanyagot  (olaj,víz,kosz) a karburátorban....

LIMO 5107
A benzinstabilizáló egy korszerű hamumentes hatóanyag összetétel,amely a benzint tartósítja, konzerválja és védi a tulajdonságait.
A legújabb adalék és üzemanyag technológiávalgyártott.

Tulajdonságok:

-védi a benzint az oxidációtól és öregedéstől, hosszútávú hatású.
-Növeli a működési biztonságot.

Alkalmazási területei:
4 és 2ütemü benzinmotorhoz, különösen motorkerékpárok téli leállításához, veterán járművekhez, motoros kerti gépekhez, gáz meghajtású járművekhez.

Alkalmazás:
Üzemanyag adalék keverési aránya:25ml 5l benzinhez.Téli leállításkor adagoljuk a benzinhez, majd 10 percet járassuk a motort.

http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui% … 250ml/701/

Csatolt fájlok

20140423277.jpg 507.76 kb, még egyszer sem töltötték le. 

Nincs jogosultságod a csatolmány megtekintéséhez.
Csak egyszer élsz, de ha jól csinálod az is elég.
Honda Transalp XL 650 V 2002

299

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Baggio írta:

Sziasztok!

Szerintetek az normális hogy a moci csak nagy nehezen tudja elérni a 120 km/h -t két személlyel?Volt egy kis olajszivárgásom a karburátor csonkoknál,szétszedtem kipucoltam,letömítettem.Lehet hogy karburátor szinkron kellene neki?Régebben még a szétszedés előtt mintha jobban ment volna..

Szia. Szinkront biztos èrdemes megcsinàlni. A gàzbowden biztos tud teljes gàzt adni?

300

Válasz: Karburátor, tank, benzincsap és a szinkron

Baggio írta:

Sziasztok!

Szerintetek az normális hogy a moci csak nagy nehezen tudja elérni a 120 km/h -t két személlyel?Volt egy kis olajszivárgásom a karburátor csonkoknál,szétszedtem kipucoltam,letömítettem.Lehet hogy karburátor szinkron kellene neki?Régebben még a szétszedés előtt mintha jobban ment volna..

Nem tudom, mi lehet, de tuti, nem normális. Én 140 kiló vagyok, az szűk 2 személy,  ment alattam 160-at a 600-as. Természetesen a Német Autobahn-on, hiszen csak ott lehet... big_smile